wtorek, 18 października 2016

Szafka się znowu zapełnia,czyli kolejne kosmetyki w kolekcji :)

Cześć Kochani :)
Dzisiaj mały przegląd moich ostatnich zdobyczy-tych przeze mnie kupionych,oraz takich,które w sobotę dostałam od przyjaciółek w ramach wymiany :)
Jak widzicie powyżej,kosmetyków mi się nazbierało :D
Przyjrzyjcie się ciut bliżej najpierw tym,które kupiłam w ostatnim czasie :)
Balsamować się nie lubię ale oczywiście dwa balsamy musiałam kupić-co mam zrobić jak kokos z Bielendy mnie skusił oraz czekoladowo-kokosowy Barbados z Perfecty? :D Żele pod prysznic mam dwa-Isana miód z mlekiem,oraz z Oriflame Discover Cuban Rhytms z mydełkiem w kostce do kompletu :) Polecany przez przyjaciółkę niebieski szampon Elseve wreszcie zakupiłam na próbę,ciekawe czy mój wymagający łeb go polubi :) Niżej widzicie saszetkę z maseczką Carbodetox-będzie czarna buźka w weekend :D Są też rzeczy do makijażu-podkład w musie Avon Luxe,dwa eyelinery z Avonu,cień sypki tej samej firmy,oraz tusz do rzęs L'oreal i szminka z Oriflame :)
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 
Poniżej moje kosmetyki od dziewczyn :) Wspomnę pokrótce ze przyjaźnimy się od kilku lat przez internet,a ostatnio staramy spotykać się też na żywo-po raz kolejny udało się to w sobotę w Warszawie  :)
Jedną z dziewczyn na tym spotkaniu była Ania z bloga Cosmesfera ,to początkująca blogerka i trzymam za Nią mocno kciuki,mam nadzieję że zajrzycie jak sobie radzi :) A jakie prezenty dostałam? Popatrzcie :)
 Jest krem do rąk z Oriflame o pięknym wiosennym zapachu,aloesowy żel do mycia twarzy,fioletowe to woda do demakijażu z Yves Rocher,zielona butla to oliwkowy żel pod prysznic :) Na dole krem do twarzy z Oriflame,cienie do powiek Mariza,Rimmel i H&M,z Golden Rose mam cień do brwi,ale chyba na oku go spróbuję :D
Mała zielona tubeczka to peeling do twarzy z Yves Rocher,obok piękny turkusowy lakier do paznokci Golden Rose,na dole błyszczyk L'oreal :)
Nazbierało się :D
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
A teraz jeszcze kilka zdjęć z weekendowego wypadu,czyli piękne widoki na Pałac Kultury dniem i wieczorem przy zachodzącym słońcu :)
 Przygotowanie do kawusi i zachód słońca :)
 Żarełko z KFC,czyli pyszne polędwiczki :) Z La Fragoli deser ananasowy, a z budki pod przejściem podziemnym tzw.borek z wołowiną :D
 Nie mogłam się też powstrzymać by Wam nie wrzucić mojego  Kubusia-no musiałam :D Kto mnie zna,wie że go uwielbiam,byłam więc z przyjacółką w sobotę ponownie na spektaklu w którym gra w Teatrze Rampa :) Za kulisy też wlazłam :D Na szczęście znamy się z Kubą więc przyjął mnie dosłownie z otwartymi ramionami :D
Coś Was szczególnie zainteresowało z kosmetyków? Może używałyście czegoś? 
Wielu z nich jeszcze nie otwierałam,a szykują mi się 3 kolejne współprace,więc aż się boję znowu wypełnionych szafek :)
Buziaki i miłego popołudnia :*

43 komentarze:

  1. Troszkę tego nazbierałaś. Zdjęcie z zachodem słońca jest piękne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sporo się tego nazbierało :D Z Oriflame kojarzę ten kremik Royal Velvet, choć ja miałam nieco inny, bo Beauty Balm w małej, plastikowej tubce i bardzo go lubiłam :) Przepiękne zdjęcia z Warszawy <3

    OdpowiedzUsuń
  3. super zdjęcia, piękna warszawa. Nie miałam jeszcze tych kosmetyków, fajne nowosci

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię kosmetyki od Yves Rocher. Fajne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa jestem tego podkładu z Avon Luxe;) czekam na recenzję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. będzie niedługo,na raZie użyłam raz,ale chwilkę jeszcze potestuję :*

      Usuń
  6. Ale sporo tych dobroci, wszystkie są interesujące :) śliczna z ciebie kobieta :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę, że wypad udany :D Życzę udanego używania nowości :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Dużo dobroci Ci się nazbierało :) Ciekawi mnie olejek w kremie do ciała z Bielendy :)Piękne zdjęcia z wycieczki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne zdjęcia :D Sporo fajnych nowości :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Uzbierało ci się tych nowości kochana, a i wypad do stolicy widzę bardzo udany :) Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Widoki super ;) Miałam wodę fioletową, ale nie byłam z niej super zadowolona ;) i z peelingu też, a krem do rąk miałam, ale czy zużyłam czy poszedł dalej? nie pamiętam...

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj tym czekoladowo-kokosowym Barbadosem to mnie kusisz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Żałuję, że w moim Ross dalej nie ma tych maseczek węglowych Bielendy:/

    OdpowiedzUsuń
  14. Błyszczyk z L'oreala zainteresował mnie najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Sporo nowości nic nie miałam z tych kosmetyków, piękne zdjęcia :) Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wypad super! Spotkanie niezapomniane! <3 :*
    A przepełnionych szafek się nie obawiaj ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spoko,w razie czego przywiozę znowu coś na nasze spotkanie :D

      Usuń
  17. No to weekend udany! :) Będziesz miała co testować, nie złe zapasy. :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Tyle nowości co u mnie przez pół roku :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miałam trochę przerwy od kosmetyków,zużywałam co miałam,ale znowu zapasy rosną :P

      Usuń
  19. sporo tego;)
    nie miałam styczności z ani jednym :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dużo znanych i lubianych produktów, szafka pewnie już pęka w szwach :) Obserwuję z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajne nowości, sama mam ochotę na coś z Golden Rose ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. ale fajny wypad :-) co do kosmetyków to chyba musisz kupić jakieś pudła do przechowywania :P

    OdpowiedzUsuń
  23. Co za smakowite jedzonko tam! :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajne nowości, świetne zdjęcia - udało Ci się uchwycić piękno miasta.

    OdpowiedzUsuń
  25. cienie z Rimmel mam w kosmetyczce inne kolory, rzadko używam

    OdpowiedzUsuń
  26. Sporo tego wszystkiego ;) raz w życiu tylko byłam w Warszawie i to bardzo, bardzo dawno temu ;(

    OdpowiedzUsuń
  27. w sumie chyba nic nie miałam z twoich kosmetyków :) spore zapasy ja teraz wszystko denkuje :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja nie wiem co mnie zainteresowało bo zgubiłam się po tym pięknym zdjęciu Warszawy nocą :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Przepiękny kolor płynnej pomadki z Loreala ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. ile fajnych kosmetykow widze :D co to za hotel z takim widokiem? całe zycie mieszkam w warszawie a nigdy jej z tej perspektywy nie widzialalm :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...