poniedziałek, 25 lipca 2022

Spowiedź zakupowa - czerwiec 2022 :)

Cześć ✋
Mam dużo zaległości wpisowych, takie które robię regularnie mają swoje opóźnienia, ale były rzeczy ważniejsze niż blog - staram się jednak wrócić do swojej pasji 😊 Tak więc dziś wpis, który ma ponad 3-tygodniwe opóźnienie i zaraz powinien być drugi tego typu - zakupy miesiąca, dziś zaległy czerwiec, zapraszam do pooglądania i poczytania 😊

Prezenty 📦

Avon
Współpracowo Avon wysłał mi perfumy Attraction - są cudne, promienne, miałam je już kiedyś i to jeden z moich ulubionych tej firmy 😊 Mam też kilka szminek, serum z protinolem, tusz Geniusz (uwielbiam) oraz krem do ciała z linii Care.

Pure Beauty Box
Pudełka boxy z niespodziankami od Pure Beauty co miesiąc niezmiernie mnie cieszą 😁 Staram się nie podglądać w necie co jest w środku żeby mieć niespodziankę i zawsze jestem zadowolona. Dokładniej możecie się przyjrzeć wnętrzu we wpisie TU 

Shamasa
Eliksir jest w fazie testów (recenzja niebawem), natomiast produkty dające relaks i wyciszenie opisywałam Wam kilka dni temu TU 

Wizaz.pl
Na stronie wizaz.pl dostałam się do testów produktów Vichy Neovadiol dla kobiet przed menopauzą - czyli już dla mnie 😓😀 Całkiem ciekawe, dobrze się używa 😊

Wallmuralia, Tulup i Birdsecho
Do wystroju mieszkania i balkonu dostałam w ramach współpracy 3 wybrane przeze mnie produkty - dokładniej możecie je pooglądać w moim wpisie TU 

Teraz już moje zakupy 😃

Avon 
Coś mi się poszalało perfumowo 😀 3 butelki tańszych perfum, do tego świeży, idealny na lato żel pod prysznic, lakier do paznokci w pudrowo-różowym kolorze oraz dwie konturówki do oczu 😊

Bogusia 💕
Bogusia robiąc zakupki dla siebie, zrobiła też dla mnie - chodzi o kosmetyki Balea oraz krem Mincer, dorzuciła mi też w prezencie krem Perfecty z wit.C 💛 Dziękuję Bogusiu! 

Ecoflores i Allegro
Skusiłam się na kolejne moje DIY 😁 Dokupiłam gliceryny na mydełka oraz...wosku na świece zapachowe. Pierwsza świeca zrobiona, ale nie jestem zadowolona - nie pachnie 😡😀Wiem chyba gdzie popełniłam błąd, za jakiś czas ponowię próby 😋

Hebe 
Kusicielka blogerka Dotka "namówiła" mnie na zakupy w Hebe - musy do mycia twarzy 😆 Jeszcze nie używałam ale owszem, jestem ich ciekawa bardzo 💕

Rossmann
Dwa świetne produkty kupiłam w Rossmannie - peeling Originals ze zmielonymi pestkami moreli to mój drugi słoiczek, a dwufazowy płyn Alterra...chyba dołączy do moich the beściaków 💕

Auchan
Poza topem w kolorze mięty, kupiłam 3 kosmetyki marki własnej Cosmia oraz żel pod prysznic/do kąpieli dla dzieci o zapachu białej czekolady. Oczywiście tym dzieckiem w kąpieli będę ja 😀

Allegro i Super-Store
Wakacje się nie udały, ale bikini od super-store i torba plażowa z allegro może się przydadzą za rok...

e-obuwie
Zakup tak w połowie udany, sandałki są wygodne, choć korkowy koturn ciężki więc nie na dłuższe spacery 😋

Mohito i Sinsay 
I na koniec zaległości, o których miałam wspomnieć w czerwcu, tylko po prostu zapomniałam 😃Dołączam je więc tutaj, to dwa sweterki, żółty mięciutki, krótki z Sinsay, koralowo-różowy z Mohito 😊

I to tyle , dużo, mało? Coś ciekawego? 😀

7 komentarzy:

  1. Dużo wspaniałych nowości, ja też lubię takie mięciutkie sweterki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zawsze sporo! te musy marion (beauty shot czy jak im tam) mnie ciekawią, ale mam dużo produktów do mycia :D Ten żel balea bardzo miło wspominam, na zimniejsze miesiące ideolo - jest fajnie wyważony nie za słodki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobry peeling do ciała ma też firma Efektima :) papaja i mango :) kupiłam ostatnio razem z kosmetykami 24K i brakowało mi do do darmowej wysyłki trochę. wzięłam na próbę i naprawdę spoko. kremy też spoko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne nowości, miłego testowania! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Firmy Originals miałam krem na noc , ale jakoś nie pokochaliśmy się

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zwykle u Ciebie sporo ciekawych perełek :) Buty piękne!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...