niedziela, 10 lipca 2022

Wystrój mieszkania, balkonu - drobne zmiany :)

Cześć :)
Poza kosmetykami moim "hobby" są też zmiany w mieszkaniu😊 Ech... wygrać w totka, kupić mieszkanie i urządzać je od podstaw - moje marzenie 😀 Ale cieszę się z tego co mam i co jakiś czas nachodzi mnie na modyfikację moich kącików, czyli głównie u mnie w pokoju i na balkonie😊 Jakie przedmioty pojawiły się ostatnio u mnie? Chodźcie sprawdzić 😊

W moim mieszkaniu najbardziej potrzebna jest zmiana ścian - zerwanie tapet i albo nałożenie nowych, albo farba. Niestety póki co jest to dla mnie zbyt duży wydatek (ceny fachowców są dla mnie nie do przeskoczenia), więc staram się zakrywać to co zniszczone 😆
Mam w jednym miejscu brudną ścianę (dawniej tam było biurko i obrotowe krzesło, od którego ściana się zniszczyła) i jest pomysł żeby nakleić pasek białej tapety w serduszka 💗 Myślę że będzie to dobrze wyglądać, ściana jest blisko zasłony, która też jest w jasnych kolorach. Moja tapeta co prawda jest z kategorii fototapety na drzwi wewnętrzne, ale nie jest powiedziane że musi być tylko na drzwiach, prawda? 😋 Co jest jeszcze w tej fototapecie fajne to to, że jest samoprzylepna. Nie ma zabawy z klejem, bałaganu itp. Takie opcje lubię 😊

Kolejna rzecz która podobała mi się od dawna, to naklejka na ścianę w kształcie dziury. Wybór był trudny bo w dziurach były różne mega wzory, widoki :D Ale że ja miała plan balkonowy, wybrałam coś co chciałam żeby pasowało właśnie w to miejsce 😊
Naklejki są w 3D i sprawiają faktycznie takie wrażenie. Oczywiście też są samoprzylepne. Na balkonie mam chropowatą ścianę i miałam obawę czy się nie odklei, ale póki co od miesiąca się trzyma mimo upałów, wilgoci, więc myślę że przetrwa i zimę 😀 No i chętnie bym kilka takich dziur w inne miejsca mieszkania też kupiła 😋

I ostatnia rzecz w moim mieszkaniu 😊 Podobają mi się maty winylowe ze wzorem desek, mam już mniejszy dywan winylowy w swoim pokoju i sprawdza się świetnie. Postanowiłam więc wybrać tym razem jasny o wielkości bodajże 120x170.  
Jest trwały, świetnie się go myje, nie traci wzoru i myślę że jest idealny dla alergików - jak wiadomo,w tradycyjnych dywanach, wykładzinach gromadzą się zarazki, roztocza, dywany winylowe są bezpieczniejsze. Dobrze też sprawdzają się na tarasach i balkonach. Ja lubię! 😍
Kilka drobnych dodatków, a cieszą 😀 Dajcie znać co lubicie zmieniać w swoim mieszkaniu? 



4 komentarze:

  1. Fajnie wybrałaś "dodatki" i odświeżyłaś sobie mieszkanie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ściany można samemu odświeżyć, moi rodzice sami wytapetowali całe mieszkanie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, u mnie tata też tapetował, ale ja nie dam rady sama na pewno :) Samo zdzieranie starych, wygładzenie ścian i nałożenie nowych to nie na moje siły niestety

      Usuń
  3. Ta fototapeta na balkonie świetnie wygląda!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...