piątek, 25 maja 2018

Avon przegląd katalogu 8 Początek Lata :)

Cześć i czołem :)
Czas leci,a w Avonie już kolejny katalog z nowościami,promocjami :) Chcecie zobaczyć? Zapraszam :)
W tym katalogu nowością są perfumy Luck Limitless-to druga siostra po Luck La Vie moich ukochanych pierwszych klasycznych Luck :) Dzisiaj nie zdradzę Wam jak pachnie-szykuję osobny post,w każdym razie jest ok,ale miałam większe nadzieje bo zauroczyła mnie błękitna buteleczka :)
 Limitless ma też wersję męską-świeżą,energiczną,jednocześnie elegancką-fajny ciekawy zapach dla energicznego faceta :)
 Wszystkie zapachy Luck są obecnie w promocji :)
 Nowym zapachem jest teżAttitude,to lekki,wakacyjny zapach,świeżo-owocowy,butelka w maziajki też mi się podoba :)
 Trzeci zapach z linii Eve,sygnowany przez Małgosię Kożuchowską,jest różowy i ma nazwę Elegance (to dawny zapach Femme,jeśli ktoś używał).Jest kwiatowo-pudrowy,łagodny,subtelnie elegancki i nie nachalny. On i pozostałe z serii ( ja lubię żółty,który przypomina mi zapach Attraction ) są teraz po 49,99 zł :)
 Zatęskniłam natomiast za zapachem Far Away Bella-używałam go kilka lat temu,kojarzy mi się z latem,wakacjami,jest ciepły,słoneczny,z delikatną słodyczą i kwiatami-piękny :) 
 Aż 10 zapachów Avonu jest obecnie w promocji za 39,99 zł :) Co polecam? Jeśli chcesz uroczy delikatnie kwiatowy zapach na co dzień - Viva La Vita, mocniejsze i bardziej duszące kwiaty - Rare Pearls. Otulający,zmysłowy ale nie bardzo ciężki? Czarna buteleczka Mesmerize Black :) Jeśli potrzebujesz coś mocniejszego,bardziej cielesnego - Far Away Infinity. Oleisty,bardzo elegancki i trwały? Rare Gold :) Seksowny,przyciągający,niebanalny? Treselle :)
 Wróćmy do nowości :) Pudry w kulkach Avon cieszą się popularnością od lat,ja wreszcie chyba po latach kupię następne-tym razem są to kulki matujące :) Baaaardzo mnie ciekawią i chyba wiem jak to się skończy:D
 Nowością jest też Aktywator Nawilżenia Anew :) To produkt typu tonik :)
 W katalogu jest też teraz mój ulubiony cień do brwi w kremie-opisywałam go TU i obiecywałam że przypomnę jak będzie w katalogu :D W następnym go nie będzie,więc zachęcam jak ktoś ma możliwość do zakupu jeśli macie go w planach :) 
 Odkąd część produktów makijażowych zmieniła nazwę na Mark,podobają mi się opakowania oraz forma-bardzo podobają mi się te wytłoczenia na cieniach :D Co nie znaczy że kupię,ale tylko dlatego że cieni mam bardzo dużo :D Mam jakąś paletkę Avonu z poprzedniej wersji i lubię,myślę że i te mogą być spoko :)
 Prawie nie używam już zwykłych lakierów do paznokci (jedynie do stóp) i czekam cierpliwie na hybrydki w Avonie,ale zachwycam się często kolorami w katalogu-te trzy poniżej bardzo mi się podobają :)
 Moje ulubione szminki z serii Ultra Color są teraz  super cenie :) Wielka szkoda że mam zapas :D
 Jeśli lubicie żele Senses,zachęcam do spróbowania serii perfumowanej-ja uwielbiam ciemnoróżową,fiolet i róż są delikatniejsze,ale też bardzo ładne :)
 Co prawda bardziej opłaca się obecnie kupić te poniżej-cena niższa o 3 zł :) 
 No chyba że macie ochotę na zestawik :) Męski,damski za 20 zł i 3 produkty-perfumki 30 ml,żel pod prysznic i albo kulka dla faceta,a dla nas balsam do ciała :)
 Takiej ceny jak teraz za kremy do ciała Planet Spa to chyba jeszcze nie widziałam-wow! Zwykle jest droższy o przynajmniej 5 zł :) Oliwkowy uwielbiam!  Nie miałam go chyba ze 3 lata,myślicie że pora go kupić? :P
 Szampony Advance lubią moje klientki-sama obecnie używam wersji dodającej objętości :) Pięnie pachną,są gęste,wydajne-kupię moim domowym chłopakom czarną wersję :)
 Jeśli jesteś blondynką,spróbuj serii Violet,ma zapobiegać żółknięciu włosów :) A dla farbowanych na inne kolory jest kuracja Korekcja Koloru :)
 Seria Care Men zmieniła swoją szatę-mam nadzieję że będzie ta samo dobra jak poprzednia szara,bo mój facet lubił balsamy po goleniu-przetestuję i na nim nową wersję :D
 I teraz niekosmetycznie :) Popatrzcie poniżej-wakacje w pełni :)
 Okulary pilotki zawsze w modzie-lubię ten kształt :) Podoba mi się też pojemnik na klucze,telefon lub inne drobiazgi,który wygląda jak krem do opalania-ma zmylić złodzieja :D No chyba że na plaży kradną kremy do opalania,ale oby nie :D
 Podobają mi się poniższe saszetki na drobiazgi-takie lata 90 :) Błyszczące,ale urocze,modne :)
 A naszyjnik z 'monetami' muszę mieć! Miałam taki w młodości :D Kolczyki były do kompletu,jak ja kochałam ten styl :) Może się cofnę w czasie :D
 Podobają mi się też te urocze małe torebeczki :)
 I ostatnia nowość-masażer :) Ja widać,jestem w posiadaniu,mam też zestaw kremów-będę testować i walczyć z cellulitem (taaa.... :D ). Masażerem można się masować przesuwając rolkami po ciele,bądź po włożeniu baterii całość dodatkowo "drży" co wspomaga masaż,czuć fajne mrowienie :D Fajna rzecz :D
I na dziś tyle przeglądu nowości :) Wpadło Wam coś w oko? :)

16 komentarzy:

  1. Ten flakonik perfum Luck jest przepiękny :3

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna oferta , zawsze lubiłam żele i płyny do kąpieli z avonu,

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dawno nie kupowałam nic z Avonu, ale pamiętam czasy, gdy miałam konsultantkę w rodzinie i wiele takich kosmetyków w domu. :-

    OdpowiedzUsuń
  4. Kilka produktow wpadlo mi w oko np ten aktywator ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Puder matujący w kulkach no nieźle ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ahh, klasyczny Luck to jest to ♥ Limitless jeszcze (!) nie wąchałam, a jestem mega ciekawa!!

    OdpowiedzUsuń
  7. W sumie u nich to mi zawsze tylko wpadają w oko wody perfumowane i tak naprawdę tylko one mnie kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Już nawet nie pamiętam kiedy po raz ostatni przeglądałam katalogi z Avonu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. W katalogu spodobał mi się zapach Eve Elegance , kupiłam próbkę i jednak nie skuszę się na calą flaszkę. Zapach bardzo ładny, ale jednak na dłuższą metę się nie dogadamy

    OdpowiedzUsuń
  10. Mega dawno nic od nich nie zamawiałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam aktywator nawilżenia, bo uwielbiam ta linię Anew i MUSIAŁAM go mieć. Pachnie przepięknie, fajnie działa, skóra wygląda po nim na zdrowszą, jest WOW. Kuszą mnie też te perełki matujące ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja to jak zwykle zaopatrzę się w żele pod prysznic :D Uwielbiam je :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi wpadły w oko kulki matujące. Masażer też by się przydał. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Byłoby parę perełek dla mnie <3 pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam oba zapachy Luck i bardzo mi się podobają :) ten katalog odpuszczam, ale zamówię nowości w kolejnym :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja skusiłam się na ten nowy tonik Anew. Myślałam, że to będzie bardziej lotion czy emulsja, ale generalnie jest spoko :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...