poniedziałek, 17 marca 2014

Wszystkie szminki Turkusoowej-ile nazbierałam? :)

Witajcie :)
Tego posta szykowałam od dawna (z tego co po pierwszym zdjęciu widzę to od 25 stycznia więc mi zeszło) ale albo nie było dobrej pogody do zdjęć(wszystkie chciałam robić jednakowo,twarzą do słońca) a to przeszkodziła mi opryszczka :/ a to czekałam na paczkę z kolejnymi szminkami :D aż wreszcie się udało i mogę Wam przedstawić wszystkie szminki Turkusoowej :)

Na 12 szminek zdecydowanie króluje Avon-mam 9 sztuk,a tylko 3 są z różnych firm.
Będę przedstawiać po trzy i numerować żeby było łatwiej się odnaleźć :) Oto wszystkie...
i teraz po trzy :) Najpierw te nie-Avonowe :)
1.Astor Soft Sensation 002 Hugh Me-cudowna szminka-masełko,miękka,pachnąca,półprzejrzysta,daje efekt mocno zwilżonych ust.Kolor zbliżony do naturalnego koloru ust-lekki chłodny róż :)
2.Oriflame Triple Core Ravishing Rose-fajna szminka 3w1,bardzo naturalna,w kolorze zbliżonym do Astora,czyli taki chłodny naturalny raczej jasny róż :)
3.Eveline Aqua Platinum 479-uwielbiam tę szminkę,to taki beżowy kolorek,mocno błyszczy srebrzystymi drobinkami,pięknie wygląda zwłaszcza w słońcu :)
i teraz Avon :)
4.Avon Ultra Colour Frozen Rose-uwielbiałam ją kilkanaście lat temu,postanowiłam ją sobie przypomnieć i zakochałam się na nowo :) To chłodny odcień różu ze złotym połyskiem-wydaje mi się że lekko powiększa ten kolor usta? :)
5.Avon Ultra Beauty Latte Nude-kremowa miękka szminka w kolorze beżowym,taki nudziaczek na co dzień,lubię ją ale jakoś mało używam...
6.Avon Color Trend Bubblegum Pout-wycofali ją niestety :( może znajdzie się gdzieś na wyprzedaży-lubiłam ją zeszłego lata bardzo :) jaśniutki koralowy kolor,półprzejrzysta,błyszcząca :)
Tę trójcę poniżej bardzo lubię :)
7.Avon Ultra Colour Toasted Rose-uwielbiam jej kremowe wykończenie i fajny odcień chłodnego różu z delikatną nutką fioletu.Uwielbiam ją nosić do czerni :)
8.Avon Ultra Colour Iced Coffee-to mój odpowiednik czerwieni :) wiem wiem,ta szminka nie jest wcale czerwona :D ale idealnie pasuje do czerwonych bluzek,a ust czerwonych mieć nie lubię :) jaki jest jej kolor? na pewno nie mrożonej kawy-to ciepły beż z kropelką czerwieni właśnie,trudno go trochę określić:)
9.Avon Uwodzicielskie Nawilżenie-Nude Perfection-też wycofali niedawno :( używałam ją od lat,bardzo naturalna na co dzień,beżowo-różowa,miękka,kremowa,bardzo ją lubię :)
Ostatnia trójka-najświeższe nabytki :)
10.Avon Lśniąca szminka UCR Berry Glitz-wycofana ale ciągle dostępna na wyprzedażach netto.Półprzejrzysty chłodny róż,dość wyrazisty z mnóstwem kolorowych drobinek,pięknie błyszczy.
11.Avon Ultra Beauty Skin-kremowa,miękka szminka w ładnym jasnym koralowo-pomarańczowym kolorze.Na razie jeszcze nie wiem jak się w niej czuję,nie rewelacyjnie,ale to typowo letni kolor,więc będę ją latem więcej testować :)
12.Avon Usta w Pełni In the Pink-tutaj też odcień jest w kierunku bladej brzoskwinki,perłowa,letnia,na razie się lubimy :)

I tyle moich szminek :) Wybieram raczej stonowane kolory-ciemnych u mnie nie znajdziecie bo stawiam raczej na makijaż oka. Na fotce poniżej jednak zaszalałam i umalowałam na mocną czerwień z próbki (Avon Ultra Colour Matte Merlot) -uśmiech specjalnie dla Was :D
Ile posiadacie szminek w Waszych kosmetyczkach? Macie zróżnicowane kolory czy trzymacie się raczej jednego kierunku? :)

53 komentarze:

  1. No sporo tego i faktycznie prawie wszystko w jednym tonie.
    U mnie jest zróżnicowanie, choć rzadko maluję się szminkami. Zauważyłam, że spora ich część jest w odcieniach różu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Beauty Latte Nude cudny kolor
    podobają mi się wszystkie odcienie oprócz tych z drobinkami
    chyba też muszę zaktualizować post ze szminkami:) od tamtego postu wiele się zmieniło

    OdpowiedzUsuń
  3. Najchętniej przygarnęłabym wszystkie, bo każda ma coś w sobie co mi się podoba. Ja stawiam na szminki w intensywnych kolorkach, lecz stonowanymi nie pogardzę ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kilka kolorków, które tu zobaczyłam chętnie bym przygarnęła :D Ja mam ok 16 szminek ;p Ostatnio sobie powiedziałam, że mogę kupic kolejną dopiero jak jakąś wykonczę, ale nie zapowiada się na to :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. znam ten ból :P miałam mieć max 10 ale dwie się przyplątały jeszcze :D

      Usuń
  5. Frozen Rose mnie zachwycił:) Koniecznie muszę nabyć tą szminkę;) i rzeczywiście trochę powiększa optycznie usta - wydają się pełniejsze:) ładna kolekcja! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio też kupiłam In the Pink :) a teraz przymierzam się do serii Ultra Beauty ;)
    Co do ilości, nie wypowiadam się :P Mam więcej szminek (i błyszczyków) niż Ty :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. błyszczyki mam tylko dwa (przeterminowane :P ale trzymam bo je lubię:D )

      Usuń
  7. przyjemnosc dla moich oczy :) mam trzy z Twoch szminek :) Hug me Astora, Frozen Rose oraz Bubblegum Pout :)
    lubie produkty do ust Avon :) mam kilka ciasteczek :)
    teraz zamowilam sobie jedna pomadke z serii Luxe, w uk wyszly 3 limitowane kolory. Jestem go baaaardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. którą? bo mnie wszystkie trzy ciekawiły i nie wiedziałam na którą się zdecydować :D

      Usuń
    2. Powaznie, nie pamietam nazwy ;) pokaze w przyszlym tygodniu, jak dostane moje zamowienie

      Usuń
  8. Lubie szminki z Avonu, mam akurat inne kolorki niż Ty...
    Niektóre bardzo mi się podobają, teraz wiem czego szukać...

    OdpowiedzUsuń
  9. no no porządna kolekcja, ja nie mam tak dużo, kolorki fajne choć ja wole bardziej wyraziste :) masz bardzo ładne usta :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne kolory, niby podobne ale każda zupełnie inny efekt daje:)
    Ja jestem zdecydowaną zwolenniczka kolorów, więc i szminki mam raczej w intensywnych odcieniach (a co do ilości, to jest ich za dużo mam szlaban na nowe...).

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne masz te szminki ;) podoba mi się 1, 2 i 4 :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne te pomadki, dobrze dopasowane do Twojej karnacji i włosów. Szminki i błyszczyki to właśnie te kosmetyki, których u mnie najwięcej (obok lakierów do paznokci).
    Masz piękne, białe ząbki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. u mnie króluje koralowy i róż, ale w różnych stopniach intensywności i połysku :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolekcja niczego sobie ;) Odcienie są bardzo w moim stylu, więc praktycznie wszystkie mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Och, piękne zęby! Osobiście posiadam około czterech szminek. A do Avonu to nie mam stamtąd żadnego kosmetyku :D.
    Ślicznie wygląda ta z Astora i Eveline.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Avonowe szminki są dla mnie naj :) dzięki za zębowy komplement :D

      Usuń
  16. Praktycznie wszystkie kolorki takie moje ;))

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolorystyka jak najbardziej w moim guście ! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Sporo ich masz :) Zdecydowana większość mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  19. u mnie leżą tego tony, ale ostatnio zabrałam się porządnie za zużywanie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Sądząc po Twoich postach na wizażu myślałam, że masz ich o wiele więcej ;)

    Ja mam może 4-5 szminek w różnych kolorach.

    OdpowiedzUsuń
  21. Muszę przyznać, że jestem pod wrażeniem Twoich ust!! Takie duże i mięsiste!! Uwielbiam też pomadki, ale akurat bardziej preferuję matowe, bez połysku ;) Fajna kolekcja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo jak miło,moje usta dziękują i ślą całusa :* :D

      Usuń
  22. Piękne masz usta :) Ja mam też już sporo pomadek ale w różnych kolorach ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. O Ty, jakie białe ząbki! Ładna kolekcja szminek!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na zdjęciu wprost pod słońce wyszły trochę bielsze niż są :D

      Usuń
  24. piękne masz szminki! co jedna to lepsza :) ja mam tylko jedną - czerwoną :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale kolekcja!!! Ja mam skromnie... tylko 3 + kilka avonowskich próbek. Ta z Astora bardzo mi się podoba i co najmniej połowa z Avonu :))) Wybieram raczej kolorki naturalne, niezbyt mocne.

    PS. Masz piękne usta.

    ----
    Dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Sporo tych szminek nazbierałaś i zdecydowana większość w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wow!!!! Ładna kolekcja. Avon Ultra Beauty Latte Nude prześliczny tak jak i twoje usta. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  28. :D cudowna kolekcja :D ale tak ślicznych ustach każda szminka będzie wyglądać doskonale :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Skin jest ciekawa :) Szukałam podobnego koloru, a po zdjęciach w katalogu na pewno nie wpadłabym na to, że tak wygląda :)

    Toasted Rose też jest fajna

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękna kolekcja:) Ja teraz zbieram probki z avonu:) duzo kolorkow za niska cene a probki wystarcza na dlugo :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękne zęby...ehhh ,miałaś aparat stały na zębach,że takie równe? Usta trochę małe,ale te serce kupidyna(tak się to nazywa xD?) chodzi o ten kącik,masz b.ładny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam aparatu,mam od zawsze takie równe :) dzięki :*
      a szminka któraś Ci się podoba? :)

      Usuń
  32. Fajne kolorki :) U mnie tego trochę więcej, plus inne mazidła typu błyszczyk, masełko ;) Mój post się piszę hehe
    Usta masz idealne do reklamowania szminek :D
    Czadowo w tej ostatniej :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Widzę, że się lubujesz w nudziakach :-) Masz piękne usta, a uśmiech jak z reklamy ;-))

    OdpowiedzUsuń
  34. Ostanie zdjęcie świetne :) świetny kolor szminki, podoba mi się również pierwsze :) Ładne masz usta.

    OdpowiedzUsuń
  35. Też lubię takie stonowane kolory, choć mam jedną krwistą czerwień, również z Avon. Ale jeszcze jej nie miałam na ustach. Ostatnio używam właściwie tylko błyszczyko-szminki od Celii.

    OdpowiedzUsuń
  36. Ultra Colour Matte Merlot najbardziej mi się podoba, może z racji tego, że jestem blondynką i mam jasną karnację najbardziej mi pasują takie kolory. Ale jeszcze większą uwagę przykuły Twoje ząbki, śliczne są, zazdroszczę, też bym chciała takie bielutkie i idealnie proste, usta tak samo.

    OdpowiedzUsuń
  37. Frozen Rose :ooooooooo pierwszy raz ją widze na ustach, MUSZE JĄ MIEĆ :oooooooooo http://kinguskablog.blogspot.com/2014/07/szminka-do-ust-ultra-beauty-skin.html

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...