poniedziałek, 13 sierpnia 2018

Mydłostacja i mydło Chłodząca Mięta :)

Hej hej Kochani :)
Dziś będzie post ubogi w zdjęcia,bo nie wiem jak to się stało,ale nie zrobiłam więcej zdjęć mydełka-poza poniższym i ostatnim - a już je zużyłam :D Jednak warto o nim wspomnieć i dlatego piszę ten post :)
Z racji że zbliżają się targi kosmetyków naturalnych Ekotyki,zaczęłam intensywnie planować swoją ekologiczną wish listę :) Mydłostacja to polska firma godna uwagi i na pewno zajrzę do niej po 1-2 produkty,bo będą mieć swoje stoisko w Krakowie i w Katowicach :) Poniższe zdjęcie skradłam ze strony,bo nie zrobiłam zdjęcia swojemu gołemu mydełku :)
Mydło Chłodząca Mięta wykonane jest na maceracie czystkowym,ale dzięki Bogu nie śmierdzi jak woda z czystka od Make Me Bio którą kiedyś używałam :D Oczywiście mydło zawiera też masła,oleje,wosk pszczeli,oraz olejek miętowy,a te zielone kawałki to zmielone ziele czystka :)
 Używałam już miętowe naturalne mydełka innych firm-to od Mydłostacji pobiło wszystkie na głowę miętowym aromatem :) Jest orzeźwiające,tworzy mięciutką fajną piankę i i doskonale oczyszcza :) Zalecane jest głównie do zanieczyszczonej,trądzikowej cery,ale nie tylko :) Latem sprawdza się idealnie,świetnie myje z potu,kurzu,odświeża i dodaje energii :) Ja używałam swoje głównie do twarzy i nie było mowy o przesuszeniu skóry :)  Na dowód że je zużyłam,obfociłam resztki widoczne poniżej :D
Jeśli macie ochotę na dawkę miętowej świeżości,pomyślcie o Mydłostacji :) Podziwiam młodą dziewczynę która założyła,produkuje i prowadzi firmę tuż przy swoim domu :) Zaczęła od mydeł,a teraz są i peelingi,i masła,i hydrolaty :) Zajrzę do Niej po następne kosmetyki,mam już dwa na oku :) A miętowe polecam!
Link do zakupienia mydełka: KLIK

14 komentarzy:

  1. Nie używam takich mydełek do pielęgnacji, ale będę musiała się skusić i wypróbować. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czuje sie skuszona, zwlaszcza w takie upaly mieta dziala cuda <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam to mydło! Najlepsze z mietowych jakie miałam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta wersja mydełka również mnie bardzo mocno kusi😃

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, już wiem co zakupię u nich na Ekotykach :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię takie mydełka, chętnie bym to wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. co prawda nie używam mydełek, ale to wygląda tak uroczo, że skusiłabym się :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Słyszałam dużo o tych mydełkach i kiedyś sama się skusiłam :D od tego czasu polecam każdemu :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Kusisz! wygląda zachęcająco i do tego pachnie rewelacyjnie...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba nigdy jeszcze nie miałam miętowych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mydłostacja strasznie mnie kusi;) Mydełko wygląda super, na pewno ślicznie pachnie.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...