niedziela, 9 pa藕dziernika 2022

Spowied藕 zakupowa - sierpie艅 2022 :)

Cze艣膰 馃挋
Ostatnio mam coraz wi臋ksze problemy w ogarnianiu moich zakup贸w comiesi臋cznych, jest ich za du偶o....Przez ci臋偶ki czas w moim 偶yciu kt贸ry trwa od 艣mierci Taty, zakupy to taka moja pociecha...Ale powoli ogarniam i w pa藕dzierniku powinno by膰 ich mniej (mam nadziej臋, miesi膮c si臋 dopiero zacz膮艂). Dzi艣 p贸ki co zaleg艂e zakupy sierpnia, wrze艣niowe pojawi膮 si臋 nied艂ugo. Chod藕cie zobaczy膰 co dosta艂am, co kupi艂am, ile przyby艂o na moje kosmetyczno-odzie偶owe p贸艂ki. 
 

Pure Beauty Box
Box Enjoy the Sunshine od Pure Beauty to comiesi臋czny efekt wsp贸艂pracy. To moje bodaj偶e 6 pude艂ko wype艂nione super kosmetykami, zawsze jest to dla mnie niespodzianka - fajnie otwiera膰 nie wiedz膮c co jest w 艣rodku 馃槉

Avon
Z Avonu dosta艂am kilka prezent贸w (podk艂ady, lakiery, szminki, tusze, p臋dzelki), ja te偶 zam贸wi艂am kilka rzeczy 馃槉 Avon co miesi膮c obowi膮zkowy! 

Oriflame
U konkurencji te偶 co艣 zam贸wi艂am.馃槉 Maseczki, co艣 do mycia twarzy, a przyjaci贸艂ka Bogusia, kt贸ra jest konsultantk膮 Oriflame, dorzuci艂a mi jeszcze do przesy艂ki mask臋 borowinow膮 na cellulit i ampu艂ki odm艂adzaj膮ce.

Rossmann
W Rossmannie troch臋 si臋 zakup贸w uzbiera艂o 馃榾 Poza sta艂ymi produktami kt贸re kupuj臋 gdy tylko s膮 w promocji, naby艂am kilka kt贸re albo mi si臋 ko艅cz膮, albo po prostu mia艂am ochot臋 kupi膰 馃構
Najbardziej rozbawi艂a mnie kosmetyczka Only Bio z wyprzeda偶y - kry艂a w sobie zupe艂nie inne miniaturki ni偶 by艂o to pokazane na zdj臋ciu 馃榿

Notino
Na Notino poszala艂am perfumowo - 3 buteleczki 馃槉 Narciso Musc Noir, Boss Alive i zapach m艂odo艣ci - Joop All About Eve - ale cudownie by艂o go sobie przypomnie膰!馃挋

Modna Kiecka
Teraz ciuszki 馃構 Lubi臋 stron臋 Modna Kiecka, mimo 偶e wi臋kszo艣膰 ciuch贸w nie jest tam dla mnie,to jednak zawsze wyszperam co艣 w moim stylu 馃槉 Tym razem pi臋kny jesienny grubszy 偶akiet w kratk臋 oraz sukienk臋 jeansow膮, kt贸r膮 uwielbiam! Zdradz臋 偶e w pa藕dzierniku kupi艂am podobn膮 tylko czarn膮.

Allegro
P艂aszczyk ecru z kapturem z alpaki, legginsy a'la sk贸ra i klasyczne, dopasowane bordowe spodnie - szczerze to jesieni膮 moja garderoba w 70% zostaje wymieniana, wi臋c ciuchowych rzeczy kupuj臋 teraz wi臋cej ni偶 kosmetyk贸w 馃榾

Mohito
Zauroczy艂 mnie sweterek w kratk臋 z kr贸tkim r臋kawem - taki troszk臋 retro, fajnie wygl膮da z bia艂ymi spodniami 馃槉 No i sweterek czerwony z fajnym dekoltem - 艂adnie wygl膮da na ciele 馃槉

Sinsay
W Sinsay wzi臋艂am klasyczny, mi臋ciutki dopasowany sweterek ecru, pomara艅czowy sweterek polo oraz kr贸tki w niebieska kratk臋 - idealny do jeans贸w.

E-Butik
Kolejny sklep kt贸ry lubi臋, cho膰 nie zamawiam cz臋sto bo rzadko s膮 tam promocje. Ale czasem upoluj臋 fajne rzeczy 馃槉 Mam czarny top na rami膮czkach wyko艅czony koronk膮 i dwie sukienki w sportowym stylu - grafitow膮 ze sznureczkiem w talii i obcis艂膮 jasnoszar膮 z guziczkami, ona jest taka midi. 

Papillon4You
Ostatni zakup by艂 troch臋 szalony - torebka ameryka艅skiej marki Anneke. Od lat mia艂am ochot臋 na kt贸r膮艣 z ich uroczych, kolorowych torebek, wzi臋艂am najmniej kolorow膮 馃榿 Zawsze odstrasza艂a mnie cena (od 200 do nawet 500 z艂) , ale s膮 bardzo porz膮dne i postanowi艂am raz zaszale膰 i mie膰 co艣 oryginalnego. I kolejna jest w planie...

Znalaz艂y艣cie co艣 fajnego co ch臋tnie by艣cie kupi艂y? Dajcie koniecznie zna膰 馃槉

3 komentarze:

  1. Du偶o ciekawych kosmetyk贸w jak zawsze. Kilka znam jak wcierk臋 joanna - bardzo fajna, taka nawil偶aj膮ca. Peeling bananowy od dawna mnie kusi - musz臋 go w ko艅cu kupi膰! :)

    OdpowiedzUsu艅
  2. Super masz te nowo艣ci. Oczywi艣cie widz臋 Alive <3 kt贸re bardzo lubi臋 no i podoba mi sie Pure Beaty Box. Mi艂ego testowa, zu偶ywania i noszenie

    OdpowiedzUsu艅

B臋dzie mi mi艂o je艣li zostawisz komentarz :) Uszanuj m贸j blog i nie reklamuj si臋 u mnie swoim linkiem-je艣li masz bloga,trafi臋 do Ciebie po nicku :)

Pami臋taj 偶e wraz z rozporz膮dzeniem RODO,komentuj膮c zgadzasz si臋 na przetwarzanie swoich danych osobowych,kt贸re s膮 bezpieczne i u偶ywane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...