niedziela, 15 stycznia 2023

Home & Beauty by Sylveco - prezentacja boxa od Pure Beauty

 Cześć Kochani :)

Odkąd przychodzą do mnie paczuszki boxy z Pure Beauty, z ogromną radością je otwieram bo wiem, że zawsze mile mnie zaskoczą :) Tym razem wiedziałam co będzie w boxie Home & Beauty by Sylveco, a że bardzo chciałam przetestować niektóre naturalne produkty dla domu, zgodziłam się na otrzymanie paczuszki :) Cały box jest z marką Sylveco, a jak pewnie wiecie, Sylveco ma "dzieci" takie jak Vianek, Zielko,Aloesove, Biolaven, Duetus, Rosadia, Oleiq oraz chyba najnowsze Feedskin. Chodźcie zobaczyć zawartość :)

W boxie znalazły się aż 4 produkty marki Zielko. To naturalne środki czystości oraz płyny do prania i płukania.
Płyn do prania ciemnych i czarnych rzeczy już wypróbowałam. Pachnie granatem i imbirem, jest na bazie mydła potasowego i nadaje się zarówno do prania ręcznego (nie szkodzi skórze dłoni) jak i do pralki. Ja wlewałam bezpośrednio do pralki. Potem użyłam owocowego płynu do płukania, który dzięki zawartości lanoliny, naturalnie zmiękcza wodę a tym samym nasze pranie. 
Jeszcze nie zdążyłam użyć dwóch pozostałych produktów, ale zrobię to lada dzień :) Uniwersalny płyn o zapachu owoców leśnych nadaje się do każdych powierzchni, wystarczy spryskać i wytrzeć ręcznikiem bez konieczności spłukania wodą. To mi się podoba! Pasta czyszcząca sodowa karambola z kaki też zapowiada się fajnie - ma usuwać trudne zabrudzenia w łazience, kuchni, czyścić przypalone naczynia, usuwać plamy, wybielać.

Sylveco balsam myjący do włosów
Zawiera naturalne, łagodnie działające na włosy, ale dokładnie oczyszczające środki myjące. Nawilża włosy i skórę głowy, normalizuje, włosom nadaje gładkość i lekkość.

Peeling do ciała Rosadia
Peeling cukrowo-solny z dodatkiem zmielonych pestek dzikiej róży. wzbogacony w oleje i witaminę E doskonale złuszcza, jednocześnie odżywiając i kojąc skórę.

Duetus krem do twarzy na dzień
Lekki krem na dzień o działaniu matującym i nawilżającym. Reguluje wydzielanie sebum i pracę gruczołów łojowych.

Feedskin tonik nawilżający
Tonik w formie lekkiego żelu, silnie nawilżający. Przywraca elastyczność, reguluje barierę hydrolipidową, przyspiesza regenerację i zwiększa wchłanianie składników aktywnych z innych kosmetyków.

Vianek Cellustoper
Masażer do ciała który pomaga w walce z cellulitem. Wygodna rączka i silikonowe pręciki masują, peelingują i pobudzają mikrokrążenie. Taki masaż ułatwia wchłanianie kosmetyków antycellulitowych.

Co sądzicie o pudełku Home & Beauty? Bo dla mnie rewelacja, niedługo napiszę Wam zbiorczy post o "chemii" Zielko oraz dwóch kosmetykach z tego pudełka :)

6 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawa zawartość boxu, lubię domowe produkty Zielko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też go dostałam :) Ogólnie bardzo fajny jest, jako, że lubię produkty Sylveco to zawartość przypadła mi do gustu! ;) Najmniej podoba mi się ten cellulostoper, ogólnie nie wiedziałam, że takie coś istnieje nawet :D A Ty co o nim myślisz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co, dla mnie cellustoper ok :D Lubię takie gadżety do ciała, tutaj delikatnie masuje ale próbowałam kilka razy i myślę że będę używać-oby regularnie :D

      Usuń
  3. bardzo fajna zawartość, miłych testów ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne pudełeczko, nie znam tych produktów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny ten box. Ja zielko do domu poznaje właśnie dzięki tym boxom

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...