pi膮tek, 18 sierpnia 2023

Hity perfumowego kalendarza adwentowego rok 2022 :)

 Cze艣膰 馃挋
A to Was zaskoczy艂am, co? 馃榿 Pewnie my艣licie: "Zwariowa艂a? 艢rodek lata a ona o adwencie?" 馃槀  No c贸偶, mam moooocne op贸藕nienie bo zwykle hity przedstawiam Wam w styczniu, ale t艂umacz臋 sobie 偶e lepiej p贸藕no ni偶 wcale 馃榾
Dla czytelnik贸w kt贸rzy nie wiedz膮 o czym pisz臋, t艂umacz臋 馃槉 Od roku 2018 robi臋 sobie sama w grudniu kalendarz adwentowy - kupuj臋 pr贸bki perfum na allegro i codziennie testuj臋 jeden wylosowany zapach 馃挋Tyle 偶e u mnie to nie do ko艅ca adwent, bo zamiast 24, kupuj臋 31 pr贸bek na ca艂y miesi膮c. I potem robi臋 podsumowanie - wybieram 6 zapach贸w kt贸re najbardziej przypad艂y mi do gustu 馃槉 6 dlatego, 偶e w pierwszym kalendarzu spodoba艂o mi si臋 tyle w艂a艣nie zapach贸w i postanowi艂am si臋 tego trzyma膰 馃榾 Zatem jak co roku, teraz opis 6 najciekawszych zapach贸w od miejsca sz贸stego a偶 do zwyci臋zcy 馃挅

Miejsce 6
Olympea Solar Paco Rabanne
Szuka艂am zapachu z solarnymi nutami i uda艂o si臋 znale藕膰 馃挍 Jak pachn膮 nuty solarne? S艂o艅cem, wiatrem,olejkiem do opalania...Tutaj zapach urzek艂 mnie pomara艅czow膮 sk贸rk膮, kwiatem pomara艅czy, zmys艂ow膮 gardeni膮 i lekko 偶ywicznymi nutami. Nie jest s艂odki, wr臋cz pobrzmiewaj膮 w nim gorzkawe nutki, mo偶e nie do ko艅ca pachnie jak olejek do opalania, ale trzeba uwa偶a膰 z ilo艣ci膮, bo lubi lekko dusi膰. Stosowa膰 z umiarem 馃榾

Miejsce 5
Good Fortune Viktor&Rolf 

A to ci dziwaczek 馃榾. Ma co艣 w sobie przyci膮gaj膮cego...W sk艂adzie tylko 4 nuty zapachowe: wanilia, ja艣min, koper i goryczka. Sam zapach ma s艂odk膮 baz臋, ale w艂a艣nie ww膮chuj膮c si臋 w sk贸r臋, wychodzi ciekawa, ci臋偶sza nuta, pewnie to ten koper z goryczk膮 daje dziwn膮 mieszank臋 :) Mnie kojarzy si臋 z wilgotnym mchem lub ziemi膮. Zalatuje mi minimalnie s艂ynnym Muglerowskim Angelem. Zapach wydaje mi si臋 by膰 idealny na jesie艅, z lekk膮 tajemnic膮, mo偶e nie mroczny, ale ju偶 na granicy, ma co艣 fajnego w sobie.

Miejsce 4
Ginza Shisheido
Tutaj przeciwie艅stwo poprzednika, bo mamy zapach rado艣ci, wiosny, energii. Ostatnio takie zapachy lubi臋 na r贸wni z ulepnymi s艂odko艣ciami. Jak pachnie rado艣膰? Owocami, delikatn膮 s艂odycz膮, m艂odzie艅czym seksapilem. Granat, r贸偶owy pieprz, frezja, magnolia, paczula-to cz臋艣膰 sk艂adnik贸w. S艂odki, owocowy ale jednocze艣nie lekki i promienny. Idealny na wiosn臋 i pocz膮tek lata 馃挆

Miejsce 3
Fame Paco Rabanne
Pierwsza buteleczka z tego kalendarza kt贸r膮 kupi艂am po zu偶yciu pr贸bki 馃挍 Co za cudny zapach! Do艣膰 mocno s艂odki, tropikalny, w sk艂adzie m.in. mango, bergamotka, wanilia, ja艣min. Dla mnie osobi艣cie pachnie bardziej jak syrop ananasowy. Mimo tropikalnej nuty w upa艂y mo偶e zabi膰, w moim odczuciu jest ulepnie s艂odki, prawie syropowy. Ale kocham go, nie jest jaki艣 skomplikowany, ale z艂apa艂 mnie za serduszko - a raczej za nos 馃榿

Miejsce 2
Born in Roma Coral Fantasy Valentino
Cudownie s艂odki, tropikalny zapach, dodaj膮cy energii. W sk艂adzie kiwi, pomara艅cza (cho膰 da艂abym paznokie膰 uci膮膰 偶e czuj臋 mango) ja艣min z r贸偶膮, bia艂e pi偶mo i szczypta cedru. Tyle sk艂adnik贸w tworzy urocz膮, kobiec膮 i dodaj膮c膮 promienno艣ci mieszank臋. Cenowo troch臋 nie na moj膮 kiesze艅, ale....kupi艂am ponownie kilka pr贸bek bo ten zapach chcia艂am zabra膰 ze sob膮 na wakacje i towarzyszy艂 mi w Turcji. Bardzo kobiecy, tropikalno-owocowy, wakacyjny i seksowny jednocze艣nie. Czu艂am si臋 w nim pe艂na energii i promienna, b臋d臋 mie膰 z nim fajne wspomnienia wakacyjne 馃槉

Miejsce 1
Lady Million Fabulous Paco Rabanne
Kocham! Og贸lnie kocham zapachy w kt贸rych jest wanilia i tonka, to cudne po艂膮czenie ciep艂a i korzennego pazurka i to w艂a艣nie mi臋dzy innymi ma wersja Fabulous.To  fajna mieszanka s艂odyczy, ale te偶 s艂onecznych nut i  kwiat贸w. Solarne nuty? Odurzaj膮ca i zmys艂owa tuberoza? Ciep艂a wanilia i pobudzaj膮ca nozdrza tonka? To wszystko ma Fabulous 馃挍 Ciep艂y, seksowny, mimo solarnych nut raczej nie na upa艂y, ale na letni膮 wieczorn膮 randk臋 ju偶 tak. Jednak zostawiam go sobie na jesie艅 i zim臋, bo tutaj ch艂odniejsza aura zdecydowanie wyci膮gnie z niego to co najbardziej zmys艂owe. My艣l臋 偶e b臋dzie to zapach do przytulania 馃榾 
 
I to moje hity kalendarza z roku 2022 馃挜
Dawniej wst臋pnie opisywa艂am Wam wi臋kszo艣膰 zapach贸w, teraz niestety po takiej d艂ugiej przerwie wielu nie pami臋tam, wi臋c musi Wam wystarczy膰 tylko dzisiejsza sz贸stka 馃構
Dodam jeszcze 偶e kolejne po sz贸stce w kolejce by艂y zapachy poni偶ej - one te偶 mi si臋 podoba艂y i troch臋 si臋 waha艂am czy maj膮 wej艣膰 do sz贸stki czy nie 馃榾
Og贸lnie by艂am zadowolona ze swoich pr贸bek, bo mia艂am a偶 14 nowo艣ci z 2022 roku, 6 z 2021 roku wi臋c zdecydowana wi臋kszo艣膰 nowo艣ci na perfumowym rynku :)

A na koniec wszystkie 31 zapach贸w z kalendarza 2022 馃挌

Link do zapisanej relacji z losowaniem zapach贸w:

Czy znacie kt贸ry艣 z zapach贸w? A mo偶e po opisie kt贸ry艣 jest w Waszym typie? Dajcie koniecznie zna膰 馃槉

5 komentarzy:

  1. Ja jestem zdecydowanie ma艂o perfumowa tzn ma艂o co wgl mi si臋 podoba, od wi臋kszo艣ci boli mnie g艂owa... Tak偶e sama rozumiesz :D Ale Twoje podsumowanie bardzo fajnie si臋 czyta艂o. Cho膰 wydaje mi si臋, 偶e wi臋kszo艣膰 by艂aby dla mnie za s艂odka :P

    OdpowiedzUsu艅
  2. Chyba jestem do ty艂u z zapachowymi nowo艣ciami, bo o wielu z nich nawet nie s艂ysza艂am :D

    OdpowiedzUsu艅
  3. Bardzo lubi臋 t臋 seri臋 wpis贸w!!! 艢wietny projekt!

    OdpowiedzUsu艅
  4. Super podsumowanie, a jakie pi臋kne fflakony maj膮 niekt贸re perfumy

    OdpowiedzUsu艅

B臋dzie mi mi艂o je艣li zostawisz komentarz :) Uszanuj m贸j blog i nie reklamuj si臋 u mnie swoim linkiem-je艣li masz bloga,trafi臋 do Ciebie po nicku :)

Pami臋taj 偶e wraz z rozporz膮dzeniem RODO,komentuj膮c zgadzasz si臋 na przetwarzanie swoich danych osobowych,kt贸re s膮 bezpieczne i u偶ywane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...