wtorek, 15 sierpnia 2023

Avon podkład Flawless Match - swatche wszystkich odcieni :)

Cześć 😊
Dziś mam Wam do pokazania najnowszy podkład od firmy Avon. Podkład Flawless Match dopasowujący się do skóry z kwasem hialuronowym. Ciekawi? To chodźcie dalej 😋

Podkład Flawless Match ma za zadanie dopasować się do koloru skóry dzięki pigmentom 3D oraz doskonale nawilżać i zatrzymywać to nawilżenie w skórze dzięki kwasowi hialuronowemu. Krycie ma dawać średnie do pełnego, odcieni mamy aż 20 więc jest w czym wybierać 😉
Z tymi odcieniami jednak wg mnie jest trochę pod górkę...nie ma jak dotychczas nazw odcieni typu nude, porcelain czy warm beige, ale numerki. Jak je odczytać? Info poniżej:
No i właśnie....wg tego co patrzę w katalogu, najniższy numer odcienia to 10, najwyższy 60. Tyle że np. moim zdaniem najciemniejszy w gamie ma nr 45, a najjaśniejsze 10 jest w kategorii jasno-średniej. Więc tutaj przed zakupem podkładu zalecam zakupić kilka próbek, potem Wam napiszę które mi najbardziej pasują. 😉 Przejdźmy teraz do dokładnego opisu odcieni - pamiętajcie że opisywałam je "moim wzrokiem" i na Waszej skórze może być ciut inaczej. Ale starałam się dokładnie wpatrywać w tonację żeby jak najwięcej pomóc w ewentualnym wyborze. Najpierw będą odcienie jasne w trzech tonacjach i poniżej moje swatche w tej samej kolejności.

Odcienie JASNE
125 G jasny ciepły beż
115 P jasny wpadający w róż-łosoś
145 P ciut ciemniejszy od poprzednika, ta sama tonacja
140 P podobny do pierwszego, ale ciut jaśniejszy
120 N jasny beż z żółtymi tonami
130 N jasny neutralny odcień beżu

Odcienie jasne-średnie w tonacji ciepłej i chłodnej:

odcienie JASNE_ŚREDNIE
220 G  delikatnie ciepło-łososiowy odcień beżu, średnio jasny 
225G  żółto-karmelowy odcień beżu, średnio jasny
228 G  ciepło-neutralny średni odcień beżu
260 G ciemniejszy karmelowy beż
215 P średni łososiowy odcień
235 P beżowy z kropelką różu, średnia tonacja

Odcienie jasne-średnie tonacja neutralna oraz średnie w trzech tonacjach:

odcienie JASNE_ŚREDNIE
210 N ciepły, dość ciemny odcień beżu 
230 N ciepły, dość ciemny beż z kroplą łososia
245 N ciemny beż, podobny do poprzednika ale bardziej w karmel
250 N neutralny ciepły beż, dość ciemny

odcienie ŚREDNIE
320 G ciemny beż z musztardowym odcieniem
330 P ciemny różowo-łososiowy
310 N klasyczny ciepły lekko karmelowy beż, dość ciemny
345 N najciemniejszy z gamy, ciepły karmel z kropelką pomarańczu.

Podkład ma kremowo-płynną konsystencję, dobrze się nakłada, nie zastyga mega szybko więc spokojnie można go rozprowadzić. Nie daje matowego wykończenia a raczej satynowe z lekkim połyskiem. Można fajnie stopniować krycie, ja dokładałam troszkę na drobne przebarwienia i fajnie się wtopił, nie robił maski. Nie wiem czy tłuste cery będą zadowolone, ja mam mieszaną i lekko przypudrowałam na linii T bo czułam delikatną lepkość. Jest spoko, choć do mojej buźki zdecydowanie wolę Avonowy podkład z serum oraz Power Stay. Odcienie które będą mi pasować to 125 G (tonacja jasna ciepła), 220 G (tonacja jasno-średnia ciepła),228G (podobnie jak poprzednik tylko ciemniejszy kolor) oraz 210N (tonacja jasno-średnia neutralna).
Obecnie jestem lekko opalona (bo normalnie mam bardzo jaśniutką cerę ale w ciepłej tonacji) i teraz najbardziej pasuje mi kolor 228G. Acha, podkład leciutko oksyduje, ale nie jakoś mocno, przy rozprowadzaniu jakby lekko jaśnieje, potem się wtapia i delikatnie przyciemnia, ale nie ma obawy o duży kontrast (przynajmniej nie miałam tego problemu przy odcieniach 220 G i 228G.)
Podkład jest dostępny jako nowość w katalogu sierpniowym i kosztuje 29,99 zł. Moim zdaniem warto spróbować, dostępny jest też korektor pod oczy z tej samej serii za 24,99 zł w 8 odcieniach.

Używacie podkładów z Avonu?




3 komentarze:

  1. O rany! Ja chyba nie podołałabym wyborowi odcienia, strasznie dużo ich i tak jak mówisz skomplikowane są te opisy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ostatnio nie używam podkładów, ani pudrów. Twój post jest bardzo dopracowany. Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Bogusiu <3 Kocham robić takie "męczące" wpisy ze swatchami :D

      Usuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...