poniedziałek, 7 sierpnia 2023

Przegląd katalogu Avon - sierpień 2023 :)

 Cześć Kochani :)
Po najdłuższej przerwie w historii mojego bloga (4 miesiące), wracam i mam nadzieję że na stałe i regularnie :) Pora się ogarnąć i znaleźć czas na blogowanie :D 
Dziś przegląd obowiązującego katalogu Avon na sierpień, pokażę Wam nowości, promocje, ja wczoraj złożyłam już swoje zamówienie i pewnie niedługo pokażę je Wam na instagramie :)

Zawsze zaczynam przeglądy od nowości perfumowych - taka tradycja :) Nie robiłam przeglądów kilka miesięcy więc tak naprawdę nie pamiętam które zapachy weszły od tamtego czasu - pewnie byłoby ich znacznie więcej, ale pokażę Wam obecne nowości :) W jednym z zapachów zakochałam się na zabój <3
Pierwsza nowość to uroczy zapach w butelce w kształcie serca LovU. Taki typowo walentynkowy :D Róża, malina, drewno kaszmirowe - te składniki dają dziewczęcy, owocowo-kwiatowy zapach, ale dzięki drzewnym nutom nie jest słodki, a świeży i rześki.
Pur Blanca ma dwie nowości - soczyste i wakacyjne :) Pomarańczowa Golden Burst to czerwona pomarańcza, lilia wodna i piżmo, mi pachnie słodkawo i pudrowo, druga żółta jest świeższa - bergamotka, ylang-ylang i nuty...siana :D
Ja natomiast zakochałam się w zapachu, który swoją oficjalną premierę będzie miał za miesiąc. Zamówiłam przedpremierowo perfumetkę dla testów i zakochałam się na tyle, że wczoraj zamówiłam całą buteleczkę :) Jest to kolejna odsłona zapachu Far Away, Beyond the Moon. Będzie recenzja! Dodam tylko że zapach jest trwały, zmysłowy i idealny na zbliżającą się porę babiego lata/jesieni :)
Zatęskniłam też za zapachem Perceive - miałam go lata temu, potem gdzieś jakąś perfumetkę w międzyczasie, ale chciałam tę cudną buteleczkę wyglądającą jak kryształ lodu. Jak pachnie Perceive? Moim zdaniem to bardzo intymny zapach, bardzo bliskoskórny, niektórzy uważają że pachnie jak...spocona skóra :D ale w pozytywnym tego słowa znaczeniu. Ma wrażenie że jest taki "łóżkowy", intymny, przyciągający, zresztą słyszałam że to jedyny zapach z Avonu który zawiera feromony - coś w tym jest :) Co ma w składzie? Frezję, gruszkę i piżmo. Lubię o każdej porze roku.
Teraz trochę nowości makijażowych. Mamy nową mascarę Extreme Volume, która ma ekstremalnie dodawać objętości rzęsom, pogrubiać, podkreślać w zależności ile damy warstw. Kusił mnie niebieski odcień, ale ostatecznie zrezygnowałam, bo jestem na poszukiwaniu tuszu ale w odcieniach turkusu.
 
Tusz można zamówić w pojedynkę, bądź jest też oferta w duetach, np z cieniem w sztyfcie, z żelem do brwi lub z nową konturówką do oczu - z jednym z nowych odcieni widocznych poniżej :) Każdą z tych kolorowych kredek można też kupić osobno po 12.99 zł.
W kolorówce mamy też nowe poczwórne paletki cieni, lakiery do paznokci, eyelinery w pisaku i błyszczyki 3w1 :)
Poza ciepłymi odcieniami brązu mamy też niebieskości i zielenie :)
Są też nowe dwie brązowe paletki po 6 cieni w jednej, na górze All Nudes, na dole Sandstorm.
Jakiś czas temu jako nowość wszedł podkład Flawless Match Natural Finish. Zamówiłam wszystkie próbki, potestowałam kilka i oczywiście będzie recenzja i swatche wszystkich odcieni :)  Odcieni jest dużo i jedyny minus to kłopotliwa nazwa/numeracja, ale o tym jak będę robić osobny wpis :)
Nowe matowe szminki z hialuronowym wnętrzem też są już od jakiegoś czasu w ofercie, niestety nie ma do nich próbek bo pewnie pokazałabym jak zawsze wszystkie odcienie na ustach. :)
Jeśli ktoś lubi szampony z odżywką 2w1, będzie zadowolony z nowości - mamy 3 takie szampony w wersji XXL (700 ml) w cenie 17.99. Odżywienie i gładkość, pełna objętość oraz zdrowe nawilżenie - tak się zwą te szampony :)
Co mogę polecić do włosów? Zdecydowanie masażer do skóry głowy. Świetna rzecz! Pobudza cebulki do szybszego wzrostu, odżywia, energizuje, zwłaszcza jeśli wcześniej damy na skórę głowy wcierkę. W Avonie mamy ją pod nazwą Kuracja Kontrola Wypadania a zapowiada się ciekawie bo zawiera kofeinę i biotynę, czyli dwa główne składniki które pobudzają cebulki i wspomagają odbudowę i wzrost włosa. Kiedyś się skuszę! Masażer już mam :)
Jakaś nowość w kąpieli? A owszem :D Dancing Skies od Senses to nowy zapach, pachnie fiołkiem i maliną :)
Ze swojej strony polecam masła do ciała z linii Planet Spa. Kocham oliwkowy (pachnie rześko trochę jak skoszona trawa), a ten widoczny na dużym zdjęciu pachnie zmysłowo, ciepło (złoto i oud) i ma złociste drobinki. Luksusowo! 
Pielęgnacyjnie mamy nowe opakowania płynów do higieny intymnej. Cena jest świetna ale jak dla mnie opakowanie na minus - zdecydowanie wolę stare z pompką.
Jeśli lubicie otaczać się pięknymi aromatami w domowym wnętrzu, zachęcam do spojrzenia w poniższą tabelkę - mamy patyczki zapachowe, świece, olejki, wosk do kominka, saszetkę zapachową i wkłady do odświeżaczy powietrza do samochodu.  Wszystko w 4 zapachach, ja zamówiłam wosk do kominka o zapachu wanilii i tonki.
Bardzo fajnie wygląda zestawik kąpielowy - czerwony turban i ręcznik z gumką. Turbany ręcznikowe mam w domu dwa, ale takiego ładnego nie mam, ręcznika z gumką też nie :D Podoba mi się!
Z biżuterii ładnie wyglądają zestawy bransoletek:
oraz poniższa biżuteria :) O dziwo takie kolczyki tylko w czerwonym kolorze zamówiłam niedawno w chińskim sklepie :D Natomiast naszyjnik Love miałam, wygląda ślicznie na skórze.
I ostatnie dwie niekosmetyczne nowości - piękny błękitny zegarek - w Avonie jest ich zawsze fajny wybór i ciągle nowe wzory...
...oraz piękny "skórkowy" plecaczek - wygoda i klasa w jednym, bardzo mi się podoba :)
I to koniec mojego dzisiejszego przeglądu :) Jak zawsze zadam to samo pytanie - wpadło Wam coś w oko? :D



3 komentarze:

  1. widzę tu kilka ciekawych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Woda perfumowana Lov U pięknie pachnie. Lubię takie słodkie zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zwykle bardzo ciekawy post :) czekam na nastepne

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...