艣roda, 30 sierpnia 2023

Przegl膮d katalogu Avon - wrzesie艅 2023 :)

Cze艣膰 Kochani 馃槏
Miesi膮c si臋 ko艅czy, pora wi臋c przygotowa膰 si臋 kosmetycznie do kolejnego 馃槉 Zach臋cam do przejrzenia ze mn膮 wrze艣niowego katalogu marki Avon, s膮 nowo艣ci, promocje, mo偶e Was co艣 zaciekawi 馃槈

Jak to u mnie w tradycji od lat, zawsze na pocz膮tku przedstawiam nowo艣ci perfumowe 馃槏
Rodzinka zapach贸w Far Away si臋 powi臋ksza i tym razem mamy "ksi臋偶ycowy" Beyond the Moon, ale musicie by膰 chwilk臋 cierpliwi, jego pe艂na recenzja pojawi si臋 w nast臋pnym wpisie, czyli najp贸藕niej w pi膮tek 馃挋
Nowo艣ciami z poprzednich katalog贸w s膮 dwa zapachy z linii Pur Blanca -- dwa s艂oneczne zapachy 馃挍 Mimo pachn膮cych kartek zam贸wi艂am pr贸bki 偶eby si臋 przekona膰 jak pachn膮 (pomara艅czowe wydaj膮 mi si臋 bardziej "moje" )
Zaczynam t臋skni膰 za moimi ulubionymi zapachami z Avonu - cudownie s艂odko-pikantnym Luck, kt贸ry kojarzy mi si臋 z szarlotk膮...
...oraz zmys艂owym, kwiatowym z lekk膮 nut膮 orientu Tomorrow - jego mam perfumetk臋 wi臋c moja t臋sknota jest zaspokojona 馃挍
Nowo艣ci膮 makija偶ow膮 s膮 paletki poczw贸rnych cieni do powiek - pojawi艂y si臋 w zesz艂ym miesi膮cu...
...natomiast w tym katalogu mamy paletki z 6 cieniami, oba w kolorach idealnych na co dzie艅, czyli br膮zach.❤
Kultowy i moim zdaniem najlepszy tusz do rz臋s w Avonie zmieni艂 opakowanie, ale ci膮gle jest tak samo dobry 馃挄Nale偶y do top hit贸w i zawsze b臋d臋 go poleca膰. Obecnie te偶 ostatni膮 szans臋 w katalogu maj膮 kolorowe eyelinery w pisaku - s膮 bardzo fajne i maj膮 艂adne kolorki.
Wyszpera艂am jako艣 przez przypadek, 偶e tusz DelightFull ma zielony odcie艅! Wielbicielki zieleni ( a zw艂aszcza niebieskookie i br膮zowookie) powinny spr贸bowa膰!馃挌
Podk艂ad Flawless Natural Finish opisywa艂am i pokazywa艂am Wam wszystkie odcienie TU 馃挄
Poza dwiema seriami lakier贸w do paznokci kt贸re naprzemiennie Wam pokazuj臋 (偶elowe i szybkoschn膮ce), pojawi si臋 trzecia seria - supertrwa艂e lakiery z linii Power Stay. Zam贸wi艂am na pr贸b臋 jasn膮 czerwie艅, jestem ciekawa czy b臋dzie trwalszy ni偶 inne lakiery.馃挐
Pojawi si臋 tez nowa szminka - szminka w p艂ynie Power Stay. Je艣li wydaje si臋 Wam znajoma - macie racj臋, by艂a ju偶 taka szminka, prawie takie samo opakowanie, tyle 偶e nazywa艂a si臋 "szminka w p艂ynie do 10 godzin" i mia艂a mini pojemno艣膰 3 ml. Nowa nazywa si臋 matowa szminka w p艂ynie do 16 godzin i ma 6 ml pojemno艣ci. Kupi艂abym jak膮艣 na pr贸b臋 ale albo zdj臋cie jest tak fatalnie zrobione, albo kolory takie dla mnie okropne...nie widz臋 odcienia dla siebie.
Ja lubi臋 szminki z linii Ultrakremowej, s膮 te偶 Ultramatowe. Klasyczne, mi臋kkie, od偶ywcze szminki z g艂臋bokimi kolorami i du偶ym wyborem 馃槉
 
Kusi mnie bardzo r贸偶 na policzki w kulkach. Kiedy艣 na avonowej grupie jedna dziewczyna napisa艂a post krytykuj膮cy je, a zaraz pod postem pojawi艂o si臋 "milion" wpis贸w pochwalnych, dzi臋ki czemu i ja chc臋 je mie膰 馃挄 Antyreklama sta艂a si臋 reklam膮 馃榿waham si臋 tylko nad kolorem, najprawdopodobniej b臋dzie to warm.
Nareszcie m贸j ulubiony peeling do twarzy b臋dzie  w promocji 馃挌 Je艣li lubicie mocniejsze drapanie i mega od艣wie偶enie cery - polecam! 艢wietnie oczyszcza, daje lekki efekt ch艂odzenia, buzia po nim jest cudna i gotowa na kolejny etap piel臋gnacji. Kupi臋!
Mimo 偶e linia Clearskin dedykowana jest g艂贸wnie dla m艂odych cer, nie ma si臋 co przejmowa膰 tylko dobiera膰 wg rodzaju cery a nie wieku. Nie ka偶da m艂oda cera jest t艂usta! A np dojrza艂a jak moja nie musi by膰 sucha 馃槉 Dlatego lubi臋 zar贸wno powy偶szy peeling, jak i poni偶sz膮, fajnie oczyszczaj膮c膮 maseczk臋 z r贸偶ow膮 glink膮. To nowo艣膰, ja na razie robi艂am j膮 dwa razy i jestem bardzo zadowolona.馃挆
Je艣li kto艣 zapyta: pole膰 balsam do cia艂a z Avonu! Odpowiem: krem do cia艂a z oliwk膮 馃挌 Bardzo go lubi臋, jest g臋sty ale nie t艂usty, ma zielone granulki kt贸re p臋kaj膮 podczas rozprowadzania i ten zapach! Zielony, troszk臋 trawiasty 馃挌 艢wie偶y i pi臋kny, bardzo lubi臋 ten krem od wielu lat.
Nowo艣ci膮 jest te偶 zapach Dancing Skies je艣li chodzi o produkty do mycia. To zapach fio艂ka z malin膮, ca艂kiem fajnie pachnie, tak wibruj膮co troch臋 馃挏
Og贸lnie bardzo lubi臋 偶ele z Avonu, cz臋sto s膮 nowo艣ci kt贸re kupuj臋, teraz w 艂azience ko艅czy mi si臋 wspania艂y i jeszcze z letni膮 nut膮 mi臋ta wodna i og贸rek, polecam! 馃挌A nied艂ugo kupi臋 widoczny na du偶ym zdj臋ciu r贸偶owy po prawej L'Amour Sunrise, pachnie elegancko i perfumowo 馃挆
Z outletu czy strefy okazji wyprzeda偶owej staram si臋 zawsze poleci膰 co艣 co lubi臋. Tym razem s膮 to dwa produkty wskazane paluchami  馃榿 Po lewej maska do twarzy z minera艂ami Morza Martwego - uwielbiam od lat, po prawej od偶ywczy krem do r膮k, st贸p i 艂okci z mas艂em shea - cudny, g臋sty, mocno tre艣ciwy i od偶ywczy, pachnie mega s艂odko.馃挍
Teraz produkty niekosmetyczne. 艁adnie na szyi prezentuje si臋 naszyjnik z r贸偶owego z艂ota z napisem Love 馃挄 Mia艂am go, jest kr贸tki, wygl膮da 艣licznie, ale trzeba go 艣ci膮ga膰 do mycia, ja go nosi艂am non stop, spa艂am w nim i po kilku miesi膮cach kolor zacz膮艂 si臋 艣ciera膰....Ale nie wykluczam ponownego zakupu bo bardzo 艂adnie wygl膮da艂 馃槈
Podoba mi si臋 te偶 du偶y zestaw kolczyk贸w - jest sporo takich modeli jak nosz臋 na co dzie艅. Mamy 20 par za 40 z艂, czyli 2 z艂 za par臋 kolczyk贸w - super cena 馃槉
I ostatnie niekosmetyczne produkty kt贸re wpad艂y mi w oko - oczywi艣cie na widok wszystkiego niebieskiego 艣wiec膮 mi si臋 oczy :D Torebka i szalik cudo 馃挋
A poni偶ej mega spodoba艂 mi si臋 szal - cieniowany, gruby, wygl膮da na bardzo mi臋kki 馃挄 Wielko艣膰 170x50 cm.
Co艣 si臋 Wam spodoba艂o? 馃槉



6 komentarzy:

  1. Jak ja dawno nic od nich nie zamawia艂am :)

    OdpowiedzUsu艅
  2. Jak zwykle bardzo fajna prezentacja kosmetyk贸w :) a te kosmetyki z Outletu, Planet Spa te偶 bardzo lubi臋

    OdpowiedzUsu艅
  3. Hejka馃nie wiedzia艂am,偶e przegl膮d katalogu mo偶e by膰 tak starannie i przejrzy艣cie zrobiony,do tej pory tylko przegl膮dy na YouTube widzia艂am,ale nudne,a ten Tw贸j jest ciekawy.
    Seri臋 Planet Spa oliwkow膮 bardzo lubi臋,peeling i krem do cia艂a.Far Away Beyond the Moon mo偶e i nawet zam贸wi臋,tylko napisz mi prosz臋 czy on jest kremowy,mleczny czy raczej kwa艣ny?bo ja z tych pudrowych raczej.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dzi臋kuj臋 za mi艂e s艂owa <3 Od lat robi臋 przegl膮dy (mia艂am teraz chwilow膮 przerw臋 ale wr贸ci艂am) i dzi臋ki m.in. Tobie chce mi si臋 je nadal robi膰 <3
      Je艣li chodzi o zapach Beyond the Moon to zrobi艂am osobn膮 recenzj臋, ale nie jest to kwa艣ny zapach, raczej zmys艂owy, ci臋偶szy, kremowo-hmm...mo偶e nie orientalny ale otulaj膮cy. Bardzo podoba si臋 mojemu otoczeniu <3

      Usu艅
    2. O to super,napewno go zam贸wi臋,dzi臋kuj臋 za opis.馃挋

      Usu艅

B臋dzie mi mi艂o je艣li zostawisz komentarz :) Uszanuj m贸j blog i nie reklamuj si臋 u mnie swoim linkiem-je艣li masz bloga,trafi臋 do Ciebie po nicku :)

Pami臋taj 偶e wraz z rozporz膮dzeniem RODO,komentuj膮c zgadzasz si臋 na przetwarzanie swoich danych osobowych,kt贸re s膮 bezpieczne i u偶ywane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...