piątek, 1 września 2023

Far Away Beyond the Moon nowy zapach od Avon :)

 Cześć Kochani 💙
Od jakiegoś czasu zapowiadam recenzję nowego zapachu w Avonie, który premierę ma właśnie dziś, 1 września.🍒 Jako ambasadorka mogłam zamówić go wcześniej, zaczęłam od perfumetki i tak spodobał mi się zapach, że zaraz zamówiłam całą flachę 😊 Jeśli szukacie zapachu na nadchodzące chłodne dni, chodźcie poczytać 😊

Zapach testowałam w różnych warunkach, w upały też i co zaskakujące, nawet w gorące dni nie jest jakiś męczący 😊 Ale mimo wszystko uważam go za zapach idealny na jesień i zimę. Jakie nuty zapachowe ma Beyond the Moon? 💙
Perfumy są wyjątkowe, bo zawierają w składzie unikalny kwiat Belle de Nuit (Cestrum nocturnum), jest to odmiana jaśminu który kwitnie tylko w nocy. Nutą głowy jest czereśnia, w a składzie mamy jeszcze wanilię i drzewo sandałowe.
Perfumy są bardzo zmysłowe i dosyć intensywne. Nie do końca czuję typową czereśnię, raczej mix ciemnych owoców, niezbyt słodkich, ale ciepłych i wyrazistych. Zdecydowanie czuć też jaśmin, który dodaje kobiecości i zmysłowości, a drzewo sandałowe cudownie wiąże i utrwala całą kompozycję. W upalne dni był intensywniejszy i wychodziły z niego te cięższe nuty, natomiast spryskując się jak było chłodniej (ok.16 stopni), mocniej było czuć owoce, ale z czasem na skórze wychodziła ta zmysłowość ciepłej wanilii i jaśminu. Naprawdę jest to piękny zapach, trochę wieczorowy, ale ja używałam go też do pracy i zebrał kilka komplementów.💖
Trwałość jest też całkiem niezła jak na Avon, czuję go na sobie kilka godzin, ale nie mam problemu z dopsikaniem się gdy jest taka potrzeba, bo pierwsze nuty zapachu podobają mi się najbardziej.
Jeśli kusi Cię nowy zapach a nie możesz podjąć decyzji co wybrać, spróbuj Beyond the Moon. Możne najpierw tak jak ja kupić perfumetkę o pojemności 10 ml (bądź po prostu próbkę) a jak się spodoba to całą flachę 😊 A butelka pięknie prezentuje się na toaletce 💙
Ogólnie lubię linię Far Away, pamiętam jak lata temu byłam zakochana w białej Far Away Dreams 💛




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...