wtorek, 5 września 2023

Kosmetyki ze sklepu DM - szampon, maska do włosów i krem po depilacji okolic intymnych

Cześć 😀
Witam w drugim odcinku serii z recenzjami kosmetyków z niemieckiej drogerii DM 😊 Z racji że w Polsce otwiera się ich coraz więcej, mamy do nich lepszy dostęp (możemy też zamówić on-line), i postanowiłam zrobić taką serię, bo już sporo tego kupiłam i używam na bieżąco. Wszelkie recenzje marek własnych tej drogerii są u mnie pod hashtagiem DM więc zachęcam do zaglądania 😊Tymczasem dziś kolejna trójka kosmetyków i ich recenzje.


Alverde szampon przeciwłupieżowy orzech brazylijski BIO i rozmaryn BIO
Alverde to marka własna drogerii DM (coś jak rossmannowska Alterra) która ma mieć więcej naturalnych składników. Z racji że mam skórę głowy skłonną do dużego przetłuszczania i łupieżu (podejrzewam u siebie ŁZS ale nie po drodze mi do trychologa 😋 ), kupuję najczęściej szampony lecznicze i przeciwłupieżowe. Jak ten się sprawdził?
Jest bezbarwny i pachnie dosyć mocno ziołowo, ale o dziwo podoba mi się 😉 Podobnie jak przy szamponach naturalnych, włosy mam po nim sztywne jak druty i bez odżywki bym ich nie rozczesała 😀 Natomiast fajnie koił skórę głowy, przedłużał świeżość o kilka godzin dłużej niż inne szampony, nawet lekko je unosił u nasady. Szampon nie zawiera silikonów, barwników, olejów mineralnych i konserwantów, jest odpowiedni na vegan. Byłam zadowolona! Zresztą to moja druga butelka 😊
Skład:

Balea intensywnie pielęgnująca maska do włosów wanilia i olej migdałowy
Maska długo czekała w zapasach na swoją kolej, ale się doczekała 😃 Zużyłam ją całą, zostawiłam tylko troszkę do zdjęcia. Co za zapach! Cudnie waniliowy, słodki i gourmandowy.💛 Konsystencja gęsta, ale znam bardziej treściwe maski. Przeznaczona do włosów zniszczonych i uszkodzonych. Jak się sprawdziła? W miarę dobrze, ale....mam obecnie jeszcze lepszą maskę którą opiszę w następnym odcinku 😀 Po tej włosy rozczesywały się dobrze, ale nie bardzo dobrze. Dodam że mam włosy prawie do pasa i mocno plączące się, średnioporowate. Odżywiała ok, ale też bez szału. Największa zaleta to taka, że włosy długo po niej pachniały wanilią. 💛Fajna, poprawna ale tak na czwórkę.
Skład:

Balea balsam po goleniu okolic intymnych do skóry wrażliwej.
Tutaj mam mieszane uczucia...Po pierwszym razie krem mnie wręcz podrażnił (czerwone kropki) więc odłożyłam go na kilka tygodni, teraz o dziwo nie ma podrażnień, ale....No właśnie, zaraz dokończę tylko dodam jeszcze kilka technicznych informacji.😊 Krem zawiera kwas mlekowy, aloes i ekstrakt z brzoskwini, bez substancji zapachowych czyli w sumie bardzo ładnie. Jest średnio gesty, bliżej mu już do mleczka niż kremu i o ile mnie teraz nie podrażnia, to nie do końca pasuje mi to jak zachowuje się na skórze...
Po depilacji intymnej lubię nałożyć coś odżywczego, wręcz tłustego, a ten krem zastyga jakby na mat...Mam wrażenie że tworzy taką nie przepuszczającą powietrza warstwę, całkowicie suchą co nie do końca mi pasuje...Ale nie podrażnia więc używam zaraz po depilacji - z lekką obawą, ale używam 😉Nie jestem pewna czy polecam....jeśli nie masz bardzo wrażliwej skóry i nie lubisz tłustych produktów to polecam, ja wolę jednak moje naturalne olejki (chyba że zrobię mieszankę? o, wpadłam na to teraz 😁)
Skład:

Produkty DM poza sklepami stacjonarnymi, możesz zamówić na ich stronie https://www.dm.pl/.
Ja jestem szczęściarą bo mam 3 sklepy w swoim mieście, założyłam też aplikację która daje różne zniżki, więc też polecam jeśli macie sklepy u siebie.
Kuszą Was kosmetyki Balea, Alverde? Używaliście kiedyś?



 

3 komentarze:

  1. Jakoś nie do końca kuszą mnie te produkty. Najchętniej z dm kupuję żele pod prysznic :D Szkoda, że nie ma u mnie jeszcze stacjonarnej drogerii..

    OdpowiedzUsuń
  2. Też akurat zrobiłam zamówienie w DM i skusiłam się na szampon Alverde, ale inną wersję ;) Jeszcze go nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Produkty Balea, a zwłaszcza żele pod prysznic, jak wiesz, bardzo lubię za ich zapachy, balsamy do ciała (te co maiłam) są za słabe dla mnie, bo nic na mojej skórze nie robią.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...