niedziela, 15 pa藕dziernika 2023

Moira paletka cieni Go, Fly, Travel

 Cze艣膰 馃槉
Kilka miesi臋cy temu na instagramie ci膮gle wyskakiwa艂a mi pomi臋dzy relacjami reklama marki Moira. O ile nie cierpi臋 tak nachalnych reklam, tak gdy zobaczy艂am t臋 paletk臋, w ko艅cu si臋 zainteresowa艂am 馃槂 Oczywi艣cie nie kupi艂am od razu, musia艂am si臋 zastanowi膰 kolejny miesi膮c 馃榿, ale w ko艅cu jak wida膰 uleg艂am. Kupi艂am paletk臋 i r贸偶 na policzki (jego poka偶臋 na ko艅cu z kr贸tk膮 recenzj膮), a dzisiaj recenzja, swatche i makija偶 paletk膮 Go, Fly, Travel. 馃槉

Moira paletka Go, Fly, Travel zawiera 12 mi臋kkich, dobrze nak艂adaj膮cych si臋 cieni, schowanych w wygodnej, tekturowej paletce z lusterkiem.
Mamy tu je艣li dobrze patrz臋, 7 mat贸w i 5 per艂owych odcieni. Paleta utrzymana jest g艂贸wnie w r贸偶nych odcieniach br膮zu, cieplejszych, ch艂odniejszych, czekoladowych, jest te偶 ja艣niutki r贸偶, nutka brzoskwini oraz jeden pi臋kny akcent - cie艅 zielony 馃挌
Ka偶dy cie艅 ma swoj膮 nazw臋 a moimi ulubionymi i najcz臋艣ciej u偶ywanymi s膮 zielony safari, oraz quest, hike, wander, jaunt.
Oto swatche cieni od g贸ry rz臋dami:
Cienie s膮 mi臋ciutkie i dosy膰 dobrze napigmentowane - ich pigmentacja jak chyba w wi臋kszo艣ci cieni zale偶na jest te偶 od tego, czy damy baz臋 pod cienie, jakich u偶ywamy p臋dzelk贸w itp.
Na opuszkach pigmentacja jest wi臋ksza ni偶 na powiece, ale og贸lnie ca艂kiem przyzwoita - na powieki zawsze pod cienie daj臋 baz臋. Rozcieraj膮 si臋 fajnie, nie znikaj膮 z powiek (jedynie te jasne maty czasem gdzie艣 zanikaj膮, ale nie znikaj膮 do ko艅ca), zw艂aszcza per艂owe s膮 naprawd臋 trwa艂e.
Czy lubi臋 t臋 paletk臋? Tak 馃槉 Od razu nadmieni臋 偶e 偶adna paleta nie pobi艂a do tej pory cieni z Glam Shop kt贸re u偶ywam od lat, ale mia艂am kilka gorszych palet od Moira, wi臋c og贸lnie wypada ca艂kiem w porz膮dku.
Po ca艂ym dniu kolory nie znikaj膮, cienie nie roluj膮 si臋 w za艂amaniach (a mam bardzo opadaj膮ce powieki i bez bazy wszystkie cienie mi si臋 wa艂kuj膮).
Je艣li Wam si臋 podoba, warto si臋 skusi膰, aczkolwiek cena 69 z艂 (ja chyba kupi艂am za mniej w promce)  na t臋 jako艣膰 jest minimalnie wyg贸rowana. Ale i tak nie tragicznie zawy偶ona wi臋c je艣li Was zachwyci艂a, warto 馃槉
Drugi kosmetyk kt贸ry kupi艂am, to r贸偶 na policzki - od niego zacz臋艂a si臋 moja pokusa z t膮 mark膮 馃榾 To t艂oczenie i cieniowanie tak mi si臋 podoba艂o, 偶e zapragn臋艂am ten r贸偶 mie膰. 
Tutaj jest minimalny zaw贸d, ale chyba z mojej winy - wybra艂am za jasny odcie艅. R贸偶u prawie nie wida膰, jest mega subtelny i b臋dzie odpowiedni raczej dla ciep艂ych bardzo jasnych cer, np. dla rudow艂osych. Bo sama konsystencja r贸偶u jest mi臋ciutka, krucha, bardzo fajna.  Na ko艅cu wpisu podam Wam linki do tych produkt贸w, a Wy dajcie zna膰 czy znacie mark臋 Moira i co og贸lnie s膮dzicie 馃槉

Link do palety:

link do r贸偶y - tam ni偶ej s膮 te t艂oczone, ja mam numer 01 a teraz wybra艂abym raczej 07:





3 komentarze:

B臋dzie mi mi艂o je艣li zostawisz komentarz :) Uszanuj m贸j blog i nie reklamuj si臋 u mnie swoim linkiem-je艣li masz bloga,trafi臋 do Ciebie po nicku :)

Pami臋taj 偶e wraz z rozporz膮dzeniem RODO,komentuj膮c zgadzasz si臋 na przetwarzanie swoich danych osobowych,kt贸re s膮 bezpieczne i u偶ywane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...