niedziela, 12 listopada 2023

Zakupy na Shein - część 1 - ciuchy

 Cześć 💙
Oj jak długo zbierałam się do tego wpisu 😀 Szperanie za zdjęciami w ciuchach Shein zajęło mi sporo czasu, w dodatku to nawet nie jest połowa tego co mam z tego internetowego sklepu 😁 Obecnie czekam na świąteczną sweterkową sukienkę, tymczasem chcę się z Wami podzielić chociaż 16 zakupami 😄 Planuję 4 części tej serii - będą też dodatki (torebki, buty, biżuteria), kosmetyki (też kilka mam) oraz gadżety do ozdoby domu 😊.
Co to jest Shein? Nie każdy zna, wie, więc szybko tłumaczę. To chiński sklep internetowy, typu Aliexpress (na tamtym nigdy nie kupowałam) gdzie można czasem za grosze kupić fajne rzeczy  😊 Ale jeśli chodzi o ciuchy czy buty, nie jest jakoś super tanio...natomiast zakładając tam konto często mamy kupony zniżkowe od 15% wzwyż 😊 Zawsze jest darmowa dostawa - czasem za każdy zakup, czasem wystarczy 29 zł. Ja już się uzależniłam 😂

Jak z jakością odzieży? Tutaj oczywiście jest różnie. Jeśli nie patrzysz na skład odzieży (ja rzadko niestety) to czasem można się zdziwić że jakiś ciuch jest trochę sztuczny. Ale powiem Wam że ja w 99% jestem zadowolona ze wszystkiego - i czasem ten poliester nie jest aż tak zły jak się wydaje 😋 Poniższa koszulka należy właśnie do lekko sztucznych, ale nie miałam jakiegoś wielkiego dyskomfortu z nią związanego, na 20-23 stopnie była idealna. To jeden z moich pierwszych zakupów (zaczęłam przygodę z Shein ponad rok temu).
Jeśli chodzi o wymiary, wszystko jest zgodne z opisem na stronie, więc sprawdzajcie. Nie wybierajcie S jeśli nosicie S bo różnie bywa - czasem jest zaniżone, zawyżone, zdecydowanie sprawdzajcie wymiary, dzięki temu unikniecie zwrotów (które ponoć też są darmowe - ja jeszcze nie robiłam).
Powyższej sukienki jeszcze nie nosiłam (taka walentynkowa, co? 😀), ale tę poniżej uwielbiam 😍 Lekka, zwiewna, luźna, była jeszcze dostępna w zieleni i niebieskich kwiatuszkach.
Tę żółtą kupiłam niedawno, zdążyłam ją założyć kilka razy na wakacjach. Lejąca, rozciągliwa i taka słoneczna.
Poniższą sukienkę długo wahałam się czy kupić - zauroczyła mnie ale wydawała się bardzo kiczowata i infantylna jak na moje lata. Ale nie żałuję! Jest porządnie wykonana, góra jest sztywna, ale rozciągliwa, falbanki nie odstają. Teraz chcę kupić białą!
Ta sukienka poniżej też ma lekko sztuczny materiał - ale nie była "potliwa" bo jednak sukienki na ramiączkach mają dopływ powietrza. Miałam ją na wakacjach w Grecji i dobrze się sprawdziła. W mieście jej nie noszę bo za krótka.
Ta klasyczna szara sukienka sprawdza się idealnie na co dzień. Przewiewna, lekka, zakładałam ją jak nie miałam pomysłu co na siebie włożyć 😀
Dwie poniższe sukienki są z tego samego materiału - sztuczne, szeleszczące, materiał nie rozciągliwy, ale w czerwonej przetrwałam 40-stopniową Turcję, więc nie było tak źle 😀

Poza sukienkami mam też z Shein trochę legginsów, spodenek, spódniczek, topów. Poniżej morelowy top w kombinacjach z dwiema spódniczkami.

To teraz zimowo 😊 Kto mnie zna, wie że nie cierpię różu😀Ale postanowiłam spróbować się przełamać i zamówiłam sukienko-tunikę. I czułam się w niej dobrze! Może nie aż tak dobrze jak w turkusie, bieli czy czerwieni, ale lepiej niż sądziłam. 
Bo tę białą poniżej kocham 😍 Ciepła, zimowa, bardzo milutka w dotyku, dokupiłam jeszcze czerwoną wersję.
Moja najukochańsza zimowa sukienka to ta poniżej. Ma krótki rękaw ale jest gruba, zbita, treściwa, dopasowuje się do ciała bo jest rozciągliwa. 
Z Shein kocham też sweterkowe topy z krótkim rękawem. Pokażę Wam trzy, ale mam jeszcze co najmniej dwa w szafie, tylko nie mam ich na zdjęciach. Czapeczka oczywiście też z Shein 😊


I na koniec koszulka nocna. Piżamek, bielizny też mam kilka z Shein, no ale z wiadomych względów nie będę pokazywać 😀Wszystko mi pasuje, jestem zadowolona, ogólnie wydaje mi się że ciuchy na żywo nie odbiegają wyglądem, kolorem od zdjęć w internecie. Trzeba tylko zwracać uwagę na wymiary oraz rodzaj materiału jeśli jest dla Was ważny. 
Jeśli zrobię więcej zdjęć moich ciuszków, zaktualizuję ten wpis i dam Wam znać na instagramie że doszły nowe 😊 A Wy teraz koniecznie mi napiszcie czy znacie Shein, czy zamawiacie, jeśli tak to co i czy jesteście zadowoleni, jeśli nie, to czy Was skusiłam😃 Bo ja do ulubionych produktów mam dodane ponad 300 rzeczy, więc... 😂
Link do sklepu Shein:
https://pl.shein.com/


5 komentarzy:

  1. Faktycznie zimowa sukienka wymiata :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja właśnie dziś złożyłam moje 2 zamówienie, więc idealnie zgrałaś się tym wpisem :D Ogólnie super seria! Z chęcią będę śledzić, bo jak Ci pisałam nawet szukałam jakiś takich poleceń konkretnych ciuchów z tej strony, ale ciężko znaleźć. Tak przyszło mi do głowy, że fajnie jakbyś dodawała linki do rzeczy, które pokazujesz - mogą się przydać :)
    Wiele ciuchów jakie pokazywałaś widziałam na Tobie, ale nie przyszło mi do głowy, że są z tej strony! Sama preferuję raczej mniej szalone ciuchy i bardziej klasyczne kolory. Ale wpadła mi w oko ta niebieska sukienka w białe kwiatki z rękawami rozkloszowanymi. Widziałam ją nawet, ale dekolt jest totalnie nie mój :D Ale Ty wyglądasz cudnie, jak we wszystkich ciuchach :D Np. te sukienki sweterkowe pięknie leżą, ale to nie mój styl. Sukienki noszę tylko latem, bo nie lubię rajtuz :D A co do moich zakupów to ja zrobiłam je latem, bo potrzebowałam sukienki na weselę. Zamówiłam kilka i 3 zwróciłam, więc potwierdzam nie ma z tym problemu - choć też się obawiałam ;) Z tej którą zostawiłam jestem zadowolona, bo mega dobrze się w niej czułam, jak księżniczka w sumie (ma taki księżniczkowy fason z tiulem :D). Dostawałam też komplementy, więc chyba faktycznie mi pasowała. Chociaż jest trochę potliwa - właśnie zawsze się obawiam materiałów, bo w większości piszą poliester. Inną sukienkę mam taką codzienną góra czarna prążkowa, a dół w kwiatki i ją uwielbiam! Mam też torebkę i też jest super, w sumie z niej jestem najbardziej zadowolona. Teraz kupiłam bardziej codzienne ciuchy - sweter, bluzę, bluzkę. Bluza ma być bawełniana o dziwo i jestem ciekawa czy faktycznie będzie :D Do tego frotki scrunchie, klamry do włosów i zegarek, a no i foremki do pierniczków. Zobaczymy co przyjdzie i zostanie :D Co do cen to na obniżkach i z kuponami fajnie wychodzą, dziś wszystkie ubrania były na obniżkach a do tego kupony obniżały mi cenę tak o dychę, więc super! Ale bez to faktycznie tak średnio. Ale super, że dostawa jest darmowa i zwrot, więc można bez obaw kupować ;D
    Czekam na kolejne części! Może z ciuchami też będziesz robiła kolejne części? Myślę, że w ten sposób dotrzesz do więcej ilości osób :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja sporo rzeczy dodaję do ulubionych, ale na szczęście dość mało kupuję 😂 Niedawno na insta pokazywałam koszulę i kilka dni temu udało mi się kupić też niebieską 🩵 Ja dodam, że warto czytać komentarze przed zakupem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tam niczego nie zamawiałam i na razie nie planuję, ale fajnie, że pokazałaś porównanie, bo widać, że na żywo nie różnią się zbytnio od tego co pokazują na stronie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zamawiałam tylko biżu, wiesz jaką lubię ;)i dla córki rękawiczki, ja coraz bardziej zwracam uwagę na składy, więc mnie tam nic nie kusi ciuchowo ;)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...