wtorek, 10 października 2017

Moja zimowe plany pielęgnacyjne - twarz :)

Cześć Kochani :)
Segregując ostatnio moje kosmetyki wg dat ważności,postanowiłam zrobić 'plan działania' na najbliższe miesiące :) Pokażę co będę używać,jakie chcę osiągnąć efekty :)
Jesień/zima to czas gdy możemy w pielęgnację włączyć kosmetyki z kwasami :) Ja postawiłam na kwas glikolowy oraz witaminę C bo chcę rozjaśnić przebarwienia które mam głównie na czole :)
Do oczyszczania twarzy mam całą serię Perfecta Fenomen C,a jest to od lewej:
Widzicie też szczoteczkę soniczną do mycia twarzy-już testowałam,jest faaajna! Delikatna i idealna też do masażu buźki :)
A poniżej kosmetyki do pielęgnacji :) Wspomniany przeze mnie kwas glikolowy będę stosować w płatkach peelingujących od Avon :) Są dwa rodzaje,z serii Clearskin i Anew,obie mają 10% kwasu,obwąchałam,obejrzałam,na pierwszy rzut oka niczym się nie różnią. Zobaczymy w używaniu :) Jeśli chodzi o kremy,tutaj też mam dwa z witaminą C :) Mincer Vita C Infusion jest doskonały-testowałam co prawda tylko z próbki,ale zachwyciłam się i już mam duży słoiczek :) Serum z Lirene jeszcze nie próbowałam,będzie dla mnie nowością :)
W tzw.międzyczasie będę robić oczywiście maseczki za którymi przepadam :) Na fotce są tylko 4,ale będę systematycznie kupować takie w witaminą C oraz rozjaśniające:) Te od Dermiki już próbowałam (klik),bardzo polecam :) Widzicie też słoiczek z witaminami na ładną buźkę,to Re:Nev Skin z kolagenem :)
Dokupiłam też na targach Ekotyki mydło wybielające White Soap Enklare,mam nadzieję że coś mnie wspomoże :D

Macie jakiś plan pielęgnacyjny na zimę czy po prostu używacie tego co cały rok? :)
U mnie akurat kończą się wszelkie kremy więc z planem zimowym wystartuję za kilka dni :)

W następnym poście pokażę Wam moje plany pielęgnacji na ciało :)

25 komentarzy:

  1. Mnie to najbardziej ciekawią te kosmetyki z Perfecty :) Chociaż to serum z Lirene też, dużo osób je sobie chwali :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sięgam po trochę inne konsystencje w zimie :) Bardziej masełkowate :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam jakiś konkretnych planów. Na pewno jednak wdrożę coś z kwasami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sama jestem ciekawa tych linii z Wit.C
    i chyba na jakąś linię się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mam jakiegoś szczególnego planu na jesień i zimę co do pielęgnacji ;) seria z Perefekty bardzo ciekawie się zapowiada no i tak wszystko kolorystycznie dobrane <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Mydełko wygląda genialnie, a jeśli chodzi o tę serię z Mincer to muszę przyznać, że naprawdę im się udała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też jesienią wprowadzam kwasy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też używam tych płatków Avon. Miałam wcześniej te z serii anew a teraz zamówiłam te clearskin i mimo że niby mają taka sama zawartość kwasu to u mnie lepiej sprawdzają się te z anew bo są dla mnie mocniejsze i dają u mnie lepszy efekt.

    OdpowiedzUsuń
  9. Specjalnych planów pielęgnacyjnych nie wprowadzam, ale czekam na Twoją recenzję tych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja zimą używam peeling kawowy od HelloBody i maseczki od Origins <3

    nouw.com/roksanaryszkiewicz

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak masz wszystko ładnie zaplanowane:)

    Dużo witaminy C, wszystko ze sobą się łączy i wygląda bajecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Łojej widzę, że sama witamina C opanowała Twoją pielęgnację :D właśnie przymierzam się do zakupu podobnej szczoteczki, ciekawa jestem czy się dobrze spisze u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Na przebarwienia polecam retinol. Jestem w trakcie kuracji i juz widzę pierwsze efekty. Tez mam plamy właśnie na czole ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za polecenia :* a myślałam że on tylko działa na zmarszczki :) kupię sobie :)

      Usuń
    2. Tez tak wcześniej myślałam :) oprócz na zmarszczki i na przebarwienia dobrze działa też na naczynka. Życzę powodzenia w walce o piękna cerę bez przebarwień :)

      Usuń
  14. jak pomarańczowo, ja też planuję pielęgnację a raczej zużywanie. otwartych już kremów.

    OdpowiedzUsuń
  15. W ogóle nie znam tych kosmetyków. Zaciekawiła mnie ta szczoteczka, koniecznie muszę taką kupić!

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię kosmetyki Dermiki:). Mają rewelacyjny krem pod oczy Neocollagen <3.
    Z chęcią przetestuję też maseczki tej marki:). Dziękuję za rekomendację:).

    OdpowiedzUsuń
  17. Witamina C jest niezastąpiona w pielęgnacji :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny plan pielęgnacyjny :-) To serum z Lirene jest świetne :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przypomniałaś mi o serum Lirene, a póki co używam BB a jak temperatura spadnie włączę krem :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam takie samy plany na zimę co roku - kwasy i witamina C, wybielanie po lecie. :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...