wtorek, 16 maja 2017

3-etapowy program rewitalizujący Dermika

Cześć 😊 👋
Nie potrzebujecie czasem zastrzyku energii? Dla duszy wybierzcie coś co lubicie najbardziej (ja np.puszczając sobie ulubioną piosenkę zespołu Queen (klik) dostaję powera 💣😄 ) natomiast dla Was mam zastrzyk energii dla twarzy 💆
Bardzo lubię maseczki w saszetkach  Mój koszyczek zawsze jest pełen różnych skarbów które z chęcią testuję 😊
Dziś przedstawiam Dermika Zastrzyk Energii Moc Witaminy C 🍊
Zapomniałam dodać,że to nie jest tylko maseczka 😊 Jest peeling,esencja i dopiero maska 😊 Świetny 3-etapowy program rewitalizujący 🍊 Każda z 3 saszetek zawiera 2 ml produktu,peeling starczy na raz,natomiast esencję i maskę miałam na dwa razy 👌
Oto opis z opakowania:
A więc Dermika start! 😄
Saszetka 1. Peeling korundowy.To biały krem z malutkimi,ale bardzo ostrymi drobinkami 😊 Gdy peelingi są zbyt delikatne,nakładam je na osuszoną twarz,tutaj tak zrobiłam i drapanie było mega mocne,więc leciutko zwilżyłam wodą 💦 Zapach bardzo delikatny,mało wyczuwalny,buzia po masażu lekko zaczerwieniona i mega czysta 💆
Saszetka 2.Esencja tonizująca. To półprzejrzysty,biały żel,kojarzy mi się z silikonowymi preparatami.Zapach na początku jest mocno alkoholowy,ale szybko się zmienia w kwiatowy 🌹Wchłania się całkowicie w skórę po 2 minutach 😊
Saszetka 3.Energizująca maseczka.To mega gładki,satynowy krem,jakby lekko tłusty,ale niezupełnie,taki własnie treściwy,satynowy.Pachnie cudownie,na końcu języka mam co to za zapach...jak liście pomidora? 🍅 😄 cierpki,roślinny,tak bardzo znajomy zapach...Nie zmywamy tej maski,ma się wchłonąć za 10 minut,u mnie zostawiła cudowną,satynową powłoczkę 😍
Powiem Wam szczerze,że efekt mnie mile zaskoczył 😍 Program robiłam na noc i rano buzia była taka wypoczęta! Tak samo za drugim razem,gdy zostało mi esencji i maski,zauważyłam że twarz wygląda lepiej,ładniej,zdrowiej.To prawda ze witamina C dobrze służy buzi,energizuje,dodaje zdrowia 🍊 Bardzo chciałabym taką maskę jak w 3 saszetce w osobnej tubie/słoiczku,czuję że byłaby moim hitem 😍
Program Dermiki podarowała mi przyjaciółka Ania z bloga Cosmesfera,sama o niej napisała recenzję więc możecie poznać również Jej zdanie,jest ---> TU  💕

Składy wszystkich saszetek poniżej:
Ile kosztuje i gdzie kupić? Szukajcie w drogeriach (internetowych również),a cena potrójnego programu to ok.9-11 zł 😊 Warto!

7 komentarzy:

  1. Pierwszy raz spotykam się z takim produktem.

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie też muzyka dodaje energii. dawno nie miałam nic z Dermiki, znam jedynie ich złoty krem pod oczy

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znałam wcześniej ale czytając twój wpis mam ochotę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie bym wypróbowała. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciesze sie, ze maseczka tak spelnila oczekiwania ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Brzmi naprawdę przyjemnie, choć czytam o tej kuracji pierwszy raz :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Odwiedzę Cię na Twoim blogu :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...