wtorek, 16 maja 2017

3-etapowy program rewitalizuj膮cy Dermika

Cze艣膰 馃槉 馃憢
Nie potrzebujecie czasem zastrzyku energii? Dla duszy wybierzcie co艣 co lubicie najbardziej (ja np.puszczaj膮c sobie ulubion膮 piosenk臋 zespo艂u Queen (klik) dostaj臋 powera 馃挘馃槃 ) natomiast dla Was mam zastrzyk energii dla twarzy 馃拞
Bardzo lubi臋 maseczki w saszetkach  M贸j koszyczek zawsze jest pe艂en r贸偶nych skarb贸w kt贸re z ch臋ci膮 testuj臋 馃槉
Dzi艣 przedstawiam Dermika Zastrzyk Energii Moc Witaminy C 馃崐
Zapomnia艂am doda膰,偶e to nie jest tylko maseczka 馃槉 Jest peeling,esencja i dopiero maska 馃槉 艢wietny 3-etapowy program rewitalizuj膮cy 馃崐 Ka偶da z 3 saszetek zawiera 2 ml produktu,peeling starczy na raz,natomiast esencj臋 i mask臋 mia艂am na dwa razy 馃憣
Oto opis z opakowania:
A wi臋c Dermika start! 馃槃
Saszetka 1. Peeling korundowy.To bia艂y krem z malutkimi,ale bardzo ostrymi drobinkami 馃槉 Gdy peelingi s膮 zbyt delikatne,nak艂adam je na osuszon膮 twarz,tutaj tak zrobi艂am i drapanie by艂o mega mocne,wi臋c leciutko zwil偶y艂am wod膮 馃挦 Zapach bardzo delikatny,ma艂o wyczuwalny,buzia po masa偶u lekko zaczerwieniona i mega czysta 馃拞
Saszetka 2.Esencja tonizuj膮ca. To p贸艂przejrzysty,bia艂y 偶el,kojarzy mi si臋 z silikonowymi preparatami.Zapach na pocz膮tku jest mocno alkoholowy,ale szybko si臋 zmienia w kwiatowy 馃尮Wch艂ania si臋 ca艂kowicie w sk贸r臋 po 2 minutach 馃槉
Saszetka 3.Energizuj膮ca maseczka.To mega g艂adki,satynowy krem,jakby lekko t艂usty,ale niezupe艂nie,taki w艂asnie tre艣ciwy,satynowy.Pachnie cudownie,na ko艅cu j臋zyka mam co to za zapach...jak li艣cie pomidora? 馃崊 馃槃 cierpki,ro艣linny,tak bardzo znajomy zapach...Nie zmywamy tej maski,ma si臋 wch艂on膮膰 za 10 minut,u mnie zostawi艂a cudown膮,satynow膮 pow艂oczk臋 馃槏
Powiem Wam szczerze,偶e efekt mnie mile zaskoczy艂 馃槏 Program robi艂am na noc i rano buzia by艂a taka wypocz臋ta! Tak samo za drugim razem,gdy zosta艂o mi esencji i maski,zauwa偶y艂am 偶e twarz wygl膮da lepiej,艂adniej,zdrowiej.To prawda ze witamina C dobrze s艂u偶y buzi,energizuje,dodaje zdrowia 馃崐 Bardzo chcia艂abym tak膮 mask臋 jak w 3 saszetce w osobnej tubie/s艂oiczku,czuj臋 偶e by艂aby moim hitem 馃槏
Program Dermiki podarowa艂a mi przyjaci贸艂ka Ania z bloga Cosmesfera,sama o niej napisa艂a recenzj臋 wi臋c mo偶ecie pozna膰 r贸wnie偶 Jej zdanie,jest ---> TU  馃挄

Sk艂ady wszystkich saszetek poni偶ej:
Ile kosztuje i gdzie kupi膰? Szukajcie w drogeriach (internetowych r贸wnie偶),a cena potr贸jnego programu to ok.9-11 z艂 馃槉 Warto!

6 komentarzy:

  1. Pierwszy raz spotykam si臋 z takim produktem.

    OdpowiedzUsu艅
  2. mnie te偶 muzyka dodaje energii. dawno nie mia艂am nic z Dermiki, znam jedynie ich z艂oty krem pod oczy

    OdpowiedzUsu艅
  3. Nie zna艂am wcze艣niej ale czytaj膮c tw贸j wpis mam ochot臋 wypr贸bowa膰 :)

    OdpowiedzUsu艅
  4. Ciesze sie, ze maseczka tak spelnila oczekiwania ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsu艅
  5. Brzmi naprawd臋 przyjemnie, cho膰 czytam o tej kuracji pierwszy raz :)

    OdpowiedzUsu艅

B臋dzie mi mi艂o je艣li zostawisz komentarz :) Uszanuj m贸j blog i nie reklamuj si臋 u mnie swoim linkiem-je艣li masz bloga,trafi臋 do Ciebie po nicku :)

Pami臋taj 偶e wraz z rozporz膮dzeniem RODO,komentuj膮c zgadzasz si臋 na przetwarzanie swoich danych osobowych,kt贸re s膮 bezpieczne i u偶ywane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...