poniedziałek, 8 sierpnia 2016

TianDe maseczka i krem do rąk :)

Ciao :)
Dziś zielono-takie kosmetyki z nutką zieleni pokażę :)
TianDe jest dla mnie nowością,dostałam je na spotkaniu blogerek wiosną :)


Krem do rąk Asian Beauty Tropical Noni  ma pojemność 80 g.Jego zadanie to głęboko nawilżać,zmiękczać skórę,przywrócić elastyczność,odmłodzić i wzmocnić barierę ochronną :)

 Konsystencja gęsta,ale nie tępa,więc bez problemu wyciskuje się z miękkiej tuby,ma też dużą,wygodną dziurkę :)
 Zapach kremu bardzo przyjemny,taki troszkę typowy jak na kremy do rąk,taki kremowo-mydlany z nutką świeżego owocu,czegoś jakby zielonego :) Nie wiem jak pachnie noni,ale w kremie wyczuwam coś zielonego właśnie :)
 Czy krem odmładza,to nie wiem :D Ale jeśli chodzi o nawilżenie,zmiękczenie-wszystko się zgadza :) Skóra jest gładka i odżywiona,zostawia minimalną powłoczkę,ale w większości się wchłania,więc nie przeszkadza w czynnościach,dłonie się nie ślizgają :) Bardzo przyzwoity fajny krem :)
Jego skład:
Kremowa maska tonizująca Sinowilsonia (łamię strasznie klawiaturę na tej nazwie,trudna dla mnie :D ) zapakowana jest w fajną saszetkę w kształcie słoja z korkiem :) Jej pojemność to 35 g.
 Maska ma tonizować i odświeżać skórę,chronić przed starzeniem,nadać jej blask i świeży wygląd :)
Ma gęstą konsystencję i ciekawy zapach-też taki trochę zielony,ale jakby drzewno-słodki...trudno to określić,ale jest fajny :)
 Maskę nakładamy grubą warstwą i po 10 minutach ścieramy chusteczką.I tutaj mam problem,bo przy ścieraniu bardzo się roluje...i trzeba twarz umyć wodą.Za drugim razem nałożyłam cieńszą warstwę,która się wchłonęła i nie było co ścierać,więc tutaj było lepiej :) Jednak maska ma pewną wadę-pisze że po otwarciu trzeba zużyć ją w 24 godziny...bez sensu bo jest jej sporo i spokojnie wystarczyłaby na 3-4 razy.Powinni ją zapakować w mniejsze,pojedyncze i tańsze saszetki skoro trwałość jest taka niska...
Jej skład:
Podsumowując,te dwa kosmetyki TianDe nie zwaliły mnie z nóg,ale nie osłabiły apetytu na poznanie innych produktów-nigdy nie skreślam całej firmy,jedynie niektóre produkty :)
Krem można kupić TUTAJ a maskę TUTAJ :)

14 komentarzy:

  1. Punkt sprzedaży TianDe prowadzi moja znajoma. Namawia mnie na kupno ale jakoś mnie nie przekonały.Z tym,że nawet nie próbowałam "próbować" :) Może kiedyś

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaciekawiła mnie maska tonizująca Sinowilsonia. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz widzę markę na oczy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Opakowanie maski kusi :) Szkoda, że mimo dużej ilosci produktu trzeba ją wyrzucić, ale można zrobić sobie wieczorek z przyjaciółkami :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bym chyba zaryzykowała i zostawiła na te dwa, trzy razy/dni :P

    OdpowiedzUsuń
  6. U nas stacjonarnie marka niedostępna,spróbowałabym coś z czystej ciekawości.Powiem Ci,że takie pakowanie maseczek wywołuje u mnie dreszcze,szkoda,żeby się marnowała jeśli za nią zapłacimy i nie mamy możliwości przechowania na dłużej .

    OdpowiedzUsuń
  7. saszetka fajnie wygląda, wielka szkoda, że w tak krótkim czasie trzeba zużyć tą maseczkę

    OdpowiedzUsuń
  8. Można zrobić wieczorek z przyjaciółkami jak sugeruje Paulina (co bardzo polecamy) :) ale można też szczelnie zawinąć górną część saszetki, spiąć ją spinaczem lub klamerką do bielizny a następnie schować do lodówki. Ten sprawdzony sposób pozwoli przedłużyć żywotność maseczki. Serdecznie pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. pierwszy raz słyszę o tej marce, ale maseczkę z chęcią bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Krem do rąk chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Maseczka faktycznie powinna mieć mniejsze saszetki bo to marnowanie produktu, skoro nie jesteśmy w stanie zużyć wszystkiego od razu

    OdpowiedzUsuń
  12. Aj dziewczyny, dziewczyny :)
    Mamy trzy maseczki dla Was. Możecie same wypróbować czy rzeczywiście nie da się jej zużyć :)
    Aby otrzymać maseczkę napiszcie na adres kontakt@tiande-online.pl - liczy się kolejność zgłoszeń.

    Miejcie dobry dzień!

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi maseczka niezbyt przypadła do gustu, za to krem jest całkiem ok

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...