środa, 17 maja 2017

Moje małe przygotowania do konferencji Meet Beauty :)

Dla sporej części blogerek i vlogerek,konferencja Meet Beauty jest ważnym wydarzeniem,wyczekiwanym od wielu miesięcy 😊 Dla mnie też! Będąc na poprzednich dwóch edycjach,wiem jaka cudowna była atmosfera,dlatego teraz też bardzo chciałam się dostać i znowu się udało 😍 Nadchodzi ten cudowny weekend w którym znowu spotkam Was,Wspaniałe (i Wspaniali,panowie też bywają,pozdrowienia dla Michała) 😃
Dziś w kilku zadaniach opowiem jak się przygotowywałam do tego wydarzenia 😊 To nie będzie nic spektakularnego,zwyczajne techniczne przygotowania 😉

30 dni przed planowanym przyjazdem kupiłam bilety na pociąg-czemu 30 dni wcześniej? Wtedy są dopiero dostępne i najtańsze 😊 Wybrałam jak zawsze pendolino (Express Intercity Premium) bo z Krakowa do Warszawy jedziemy 2 godziny 20 minut czyli naprawdę szybko 😊 Za bilet zapłaciłam 49 zł  a za trzy dni kupowałam powrotny (bo po 3 dniach wracam) 😊
 Nocleg 🌙 Tutaj też im wcześniej tym lepiej,rezerwacje tuż przed przyjazdem są dużo droższe 😊 Ja prawie przed każdym przyjazdem do stolicy (ostatnio bywam częściej,przyjaźń mnie ciągnie 💕) korzystam z sieci Accor Hotels,na tę sieć miałyśmy zniżki na poprzedniej konferencji bo była jednym ze sponsorów 😊 Skorzystałam wtedy,założyłam kartę,dzięki niej jest ciut taniej 😊 Choć ostatnio w kwietniu wynajęłam apartament i lepiej mi było niż w hotelu,bo mogłam skorzystać z kuchni i wygodniej zrobić śniadanie,kolację 😊
 Jeśli chodzi o same targi,będą one pod Warszawą w Nadarzynie 😊 Dosyć daleko,jakieś 20 km,przeraża mnie też ogromny teren i hale-mam nadzieję że trafimy bez problemu do Hali C w której będzie Meet Beauty 😃 Meet Beauty podstawia darmowe autobusy więc to duże ułatwienie i nie będzie trzeba się przesiadać komunikacją miejską 😊
 Warsztaty to ważna część konferencji-wczoraj ruszyły zapisy i na szczęście udało mi się dostać na to co chciałam-warsztaty makijażowe z Golden Rose na temat konturowania twarzy,oraz niedzielny warsztat Gosh - Selfie Look 👀 Poza tym będą inne ciekawe panele które z chęcią posłucham 😍
 W zeszłym roku część dziewczyn miała swoje wizytówki blogerskie,wtedy uznałam że niepotrzebne mi,krępowałbym się je rozdawać itp,na szczęście mi przeszło 😃 Projektowałam je ok.2 miesiące temu,od początku do końca na swoim lapku,żadne szablony z neta,chciałam zrobić sama całość żeby były jak najbardziej moje 😊 Potem na Allegro znalazłam pana który drukuje wizytówki i wysłałam projekty 😊 Zrobiłam dwa wzory i mam nadzieję że nie wyrzucicie tak od razu jak do Was gdzieś tam trafią 😄
 I w zasadzie tyle przygotowań 😃 Na dole dorzuciłam jeszcze zdjęcie kawałka planowanej garderoby,nie będzie turkusowo więc nie będę charakterystyczna  😃👅 Ale podobno ma być piękna pogoda,więc wreszcie chcę wskoczyć w sukienki 👚👜👠Wiem że to jest najmniej istotne,mimo wszystko dla nas kobiet jednak ważne  😊
Nawet nie wiecie jak czekam na spotkanie z Wami  😍 Cieszę się że na poprzednich edycjach poznałam kilka świetnych dziewczyn i że spotkam Was znowu! Oraz nowe fajne dziewczyny które kojarzę z blogów a zobaczę pierwszy raz 😊 Będzie mi miło jeśli widząc mnie podejdziecie,pomachacie 😃 Szukajcie najstarszej 😂 Ja jak tylko rozpoznam którąś z Was,bardzo chętnie się przywitam 👋
Do zobaczenia w sobotę i niedzielę na Meet Beauty !  

25 komentarzy:

  1. Ja niestety musiałam sobie odpuścić w tym roku MeetBeauty, ale z miłą chęcią będę podglądać co tam się dzieje. Zwłaszcza, że będą aż 2 dni. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja będę pierwszy raz więc kompletnie nie wiem z czym to się je, ale ogromnie się cieszę na ten wypad! Też sama robiłam wizytówki, nie chciałam z gotowych szablonów korzystać :P Do zobaczenia! :-))

    OdpowiedzUsuń
  3. Do zobaczenia Kochana :* gdzie się mamy spotkać jak nie w Wawie hehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sąsiadki a w Wawie się spotkają :D wołaj jak mnie zobaczysz :D

      Usuń
  4. Mnie dzisiaj paskudnie obtarły buty i mam świeże bąble na piętach. Pięknie się urządziłam przed MB.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej :( ja sama się boję bo zamierzam śmigać dwa dni w obcasach,nie wiem czy moje nogi przeżyją :P

      Usuń
  5. Również nie mogę się doczekać :) mi się nie udało zapisać na warsztaty ale nie załamuje się jakoś bo i tak będzie możliwość zobaczenia się z tyloma osobami oraz fantastyczne wykłady :) również planuję sukienkę na dwa dni ale bez obcasów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie cierpię na brak butów i muszę obcasy :D

      Usuń
  6. ja jutro jadę na zakupy kupić sobie jakąś sukienkę na MB :D

    OdpowiedzUsuń
  7. super wpis, już się cieszę na ten weekend!!! :) i też jakoś tam się przygotowuję, dodatkowo zmotywowana przygotowaniami Innych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a weekend tuż tuż :D do zobaczenia! Może uda się spotkać <3

      Usuń
  8. Och, już nie mogę się doczekać! Ja wczoraj byłam ogarnąć przystanek autobusowy, z którego będzie odjeżdżał specjalny dyliżans na Targi i Meet Beauty (oczywiście z mężem za rączkę, bo się zgubię) :) Myślę, że jestem już w 100% gotowa! (dobrze, że znalazłam w szafie kieckę i nie muszę kupować nowej :D) A buty na obcasie też będę miała, ale w torbie baleriny - jak zawsze:) Do zobaczenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja jeszcze na żadnej edycji nie byłam może w końcu, kiedyś to nastąpi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W cosmopolitanie ( gazecie ) była podwójna wejściówka było tylko trzeba się zarejestrować i gotowe ;)

      Usuń
    2. Evi ale to wejściówki na Targi,nie na konferencję :)

      Usuń
  10. Ja mogłam jechać ale mam tylko jeden weekend wolny własnie ten 20/21..Ale chce go z mężem spędzić ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też będę :) Odliczam już minuty :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny wpis. :) Też się nie mogę doczekać.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...