środa, 12 sierpnia 2015

Avon szminka powiększająca usta 3D-wszystkie odcienie

Cześć :)
Wczoraj wreszcie dotarły do mnie próbki nowych szminek Avon :) Jest to szminka powiększająca usta 3D :) Zrobiłam dla Was zdjęcia wszystkich 15 odcieni :)
Nie było to łatwe powiem szczerze,ogromne upały sprawiały że szminki topiły mi się w rękach :/ Musiałam schłodzić je w lodówce i co 2-3 odcienie donosić,malować i chować z powrotem :D
Wybaczcie też zmęczony wygląd na zdjęciach-boli mnie masakrycznie głowa od rana,wstałam opuchnięta,jestem stopiona od gorąca,ale zawzięłam się żeby zdjęcia porobić :D
Najpierw pooglądajcie,a ogólne podsumowanie na końcu :)
Na początek  5 naturalnych odcieni :)
 In the Buff to taki beż z brzoskwinką,ciepły jasny kremowy kolor :)
Mad for Mauve satynowy,raczej jasny róż z nutką fioletu
 Cantaolupe-kremowy pomarańcz,jasny z nutką żółci,jakby rdzawy,dosyć wyrazisty
 Stolen Kisses-piękny róż,naturalny,z delikatną nutką koralu,kremowy
 Twig-kremowy brąz,lekko wpadający w bordo,chłodny odcień
 Kolejna piątka,tym razem żywe kolory :)
 Uptown Pink-mocny malinowy róż,wyrazisty
 Pucker Up-kremowy,lekko rozbielony,wyrazisty landrynkowy róż
 Bitten-intensywna ciemna fuksja z zimną fioletową nutką
 Hot Pants-piękna intensywna czerwień,ale nie pomidorowa,tylko malinowo-różowa
 Heat Wave-lekko transparentna,wilgotna,neonowy koral wpadający w róż,bardzo mi się podoba :)
 I najciemniejsza piątka :)
 Power Trip-mocna ciemna czerwień w ciepłym,lekko ceglastym odcieniu
 Divine Wine-jedyny perłowy odcień,zamiast wine dałabym mu raczej nazwę mauve,bo to taki brudny brązowy fiolet,dosyć ciekawy odcień
 Berry Cute-wyrazisty śliwkowo-różowy odcień,chłodny i intensywny
 Truffle-ciemna ciepła czekolada :)
 Revenge-bardzo ciemne bordo,ma lekką perłę,ale bardzo delikatnie.
Które odcienie mi się podobają? z naturalnych Stolen Kisses :) z wyraźniejszych Heat Wave,z ciemnych dla mnie żaden,nie lubię się w takich kolorach :)
Na uwagę zasługują też odcienie Updown Pink i Hot Pants-są piękne :)
Jeśli chodzi o samą szminkę,jestem bardzo zadowolona z konsystencji-miękka,kremowa.Pigmentacja świetna! tutaj też mnie to cieszy.Jedynie Heat Wave jest ciut transparentny,ale nadal kolor jest wyraźny.Co do powiększenia 3D to skłonna jestem się zgodzić :D Usta są pełne,soczyste,pięknie wyglądaja :)Moim zdaniem seria 3D jest warta uwagi,zdecydowanie skuszę się na jakiś odcień.
Nie wypowiem się odnośnie trwałości,bo w te upały ciężko-wszystko spływa,ale wydaje mi się być standardowa-nie sądzę żeby znikała szybko z ust,ale też godzinami nie będziemy jej nosić :)
Tak wyglądają odcienie w katalogu:
Co sądzicie? Podoba się Wam? Jeśli tak,to notujcie nazwy,bo szminka dostępna będzie w katalogu Avon od 20 sierpnia :) Koszt jej to 14.99-zdecydowanie polecam :)

Pojutrze post z cieniami do powiek które mam tutaj na zdjęciach-też z Avonu,zapraszam :)

39 komentarzy:

  1. Wow, piękne kolory. Ale jestem zachwycona Twoimi ustami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Stolen Kisses - najlepszy :) taki delikatny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe kolorki :) Ciekawa jestem jaka byłaby różnica przed i po :) Jeżeli zauważalna, byłabym skłonna zamówić!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kilka kolorów wpadło mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam zamówić, ale w końcu zrezygnowałam.
    Podoba mi się Hot pants i Heat Wave

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne. Berry Cute mnie urzekł :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzy mi się podobają, jeszcze nie wiem czy zamówię, bo trochę krucho będzie u mnie z kasą przez najbliższe 3 miesiące...

    OdpowiedzUsuń
  8. Całkiem spora gama kolorystyczna, mi jednak w niej brakuje tego jednego odcienia różu :P:):)

    OdpowiedzUsuń
  9. A czy one mrowia, pieką lub chłodzą usta? Bo te powiększające przeważnie to robią i strasznie mnie to irytuje.
    Mad for Mauve mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie,nie ma zupełnie tego odczucia-na szczęście :)

      Usuń
  10. Świetna robota, super zestawienie :) lubię szminki z AVON, swego czasu miałam całkiem sporą kolekcję :) z prezentowanych przez Ciebie najbardziej przypadł mi do gustu Bitten :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pucker up bardzo mi się podoba i chyba się skuszę na nią :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczne kolory :) bardzo mi się podobają, ale nie ten różowy i ten drugi ciemny bo wolę naturalne, zwykłe :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Są genialne, wszystkie! ;) nie wiem czy wole delikatne czy mocniejsze, ale wyglądają wszystkie dobrze ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mad for Mauve - piękny, uwielbiam takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  15. wspaniałe kolory, Twoje usta nadaja się do kazdej szminki

    OdpowiedzUsuń
  16. na Twoich ustach kazda wyglada oblednie <3
    nie wiem na którą sam bym się zdecydowałam fajna gama kolorystyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkie wyglądają bosko! Trudno będzie zdecydować się na jedną :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Widzi mi się kilka kolorków, a wzięłam tylko jedną próbkę mad for mauve.....

    OdpowiedzUsuń
  19. Dzięki za piękny przegląd :D. Mnie się podoba Bitten i z delikatnych Mad for Mauve.

    OdpowiedzUsuń
  20. Mówiąc szczerze, chciałabym chyba wszystkie :) Kolory są obłędne a przy okazji muszę przyznać, że masz śliczne usta :)
    Można w avonie zamówić próbki, czy to jest tylko opcja dla VIP-ów (patrz konsultantek)? Będę wdzięczna za info :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę że jak poprosisz konsultantkę o próbkę,to nie powinna robić problemów :) zwykle koszt jednej próbki to 1 zł :)

      Usuń
  21. Podoba mi się Bitten, ale od jakiegoś czasu nie mam wśród znajomych żadnej konsultantki.

    OdpowiedzUsuń
  22. Kilka kolorów wpadło mi w oko. Na Twoich pięknych ustach wszystkie odcienie świetnie się prezentują. Gdybym nie miała tak dużo produktów do ust to może skusiłabym się na jakiś kolorek celem wypróbowania.

    OdpowiedzUsuń
  23. Rewelacyjne ♡♡♡ Ale na twoich usteczkach Skarbie kazda szminusia tak wlasnie wyglada...wow!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki Alusiu moje Skarbie :* wyszłam na tych zdjęciach zmęczona jak koń po westernie :D ale tak też się czułam :(

      Usuń
  24. bardzo ładne kolory, masz ładne pełne usta więc każdy produkt na nich świetnie wygląda

    OdpowiedzUsuń
  25. Stolen Kisses wygląda rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Masz piękne usta! :)
    W oko wpadly mi 4 odcienie:
    - Mad for Mauve
    - Stolen Kisses
    - Heat Wave
    - Divine Wine

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja zamówiłam sobie: Power Trip. Jak dla mnie chyba za ciemna, sporadycznie maluje usta i nie jestem przyzwyczajona do takiego efektu :O.
    Szkoda, że nie trafiłam tu wcześniej, jednak inaczej kolor wygląda w katalogu inaczej na twarzy :P Bo gdybym miała oceniać z Twoich zdjęć, to najbardziej mi się podoba Hot Pants oraz Heat Wave

    OdpowiedzUsuń
  28. Mi w oko wpadly twig i divine wine. Szczegolnie ta druga mnie pociaga:) lubie takie zgaszone kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Mam pytanie. Czy Pani malując się każdą szminką używała konturówki? Ma Pani naprawdę piękne usta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie używałam konturówki,nie mam nawet w swoich malowidłach :)
      dziękuję bardo za komplement,to zaskakujące bo nigdy tak nie myślałam o swoich ustach :)

      Usuń
    2. O to naprawdę zaskakujące. Na zdjęciach wygląda to imponująco tak jakby były malowane konturówką.

      Usuń
  30. Jestem posiadaczką Stolen Kisses, piękny odcień naturalnego różu na co dzień. Kuszą te inne kolory :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Odwiedzę Cię na Twoim blogu :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...