czwartek, 6 kwietnia 2017

Dwa kolory w jednym czyli cień kameleon Freedom

Przepadam za cieniami kameleonami,czy tzw. duochrome 💚💚
Uwielbiam wielowymiarowe kolory,które zmieniają się w zależności od kąta padania światła 👀 Na cień Freedom polowałam od jakiegoś czasu,aż wreszcie się udało
Miałam już kilka kameleonów  i w zasadzie Freedom Smoulder 212 jest do nich podobny-lubię mieszankę brązu z zielenią czy niebieskim 💚💛
 Cień ma kolor ciepłego brązu i opalizuje na zielono 💚💛

 Konsystencja cienia krucha,satynowa,doskonale trzyma się skóry 😊 Na opuszku wygląda dosyć perłowo,ale na powiece nie jest aż tak 😊
 tak wygląda na skórze:
 i tak na powiece:
 Tak jak pisałam,baza cienia to ciepły brąz,czasem aż taki ceglasty. Opalizuje na zieleń,ale taką chłodną 💜 Przy rozcieraniu brzegów cienia wychodzi na wierzch brąz,co wygląda świetnie 💜
 Niby nic,ale jednak chyba ładnie,prawda? 😃 Jak nie chce mi się myśleć nad makijażem,dobierać cieni,wybieram mojego kameleonka i już jest fajny makijaż 👀 Zwłaszcza że na bazie pod cienie trzyma się calutki dzień bez wałkowania,nie traci też koloru.
Ile kosztuje i gdzie go kupić? Pojedyncze cienie Freedom widuję w...Pepco,blisko kas 😊 Tam nie było mojego odcienia,więc kupiłam swój przez internet za zabójczą cenę....KLIK   W Pepco są za 4.99 zł

33 komentarze:

  1. Nie za bardzo mi się ten kolor, nie mój gust. Cena zachęca:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Możliwe, że cień zachowuje się różnie w zależności od koloru. Nawet w jednej paletce zdarzają się różne przypadki :) Kolorek bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Duochromy zawsze wyglądają ciekawie i tez je lubię;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam coś w podobie z Catrice! Kurczę dobrze, że mi przypomniałaś bo całe wieki go nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się z Catrice wieki temu skończył i właśnie szukałam odpowiednika :D

      Usuń
  5. Nie miałam nigdy tych pojedynczych cienie z Freedom, a ten kolor jest po prostu prześliczny. Musze wybrać się do Pepco i kupić go :)

    OdpowiedzUsuń
  6. I ja czasem mam najście na takie cienie ;) Robią cały makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O jaki piękny! Świetnie się prezentuje!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny kolor! Patrząc po pierwszych zdjęciach byłam pewna, że będzie srebrny a tu taka niespodzianka. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie podkreśla Twoje piękne oczęta :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny! Uwielbiam cienie z takim niezdefiniowanym kolorem :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. ładny cień, dla mnie za ciemny, do mnie napisali z klubu Elfa, ale właściwie nic nie stoi na przeszkodzie abyś sama, pierwsza się do nich odezwała

    OdpowiedzUsuń
  12. Pigmętacja pożądna bardzo ładnie wygląda na powiece :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Właśnie słyszałam że w Pepco są ich kosmetyki :) ale niestety ja nie mam żadnego blisko siebie :(

    OdpowiedzUsuń
  14. wiele razy widziałam te cienie przy kasach i je omijałam, musze zobaczyc nastepnym razem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawy odcień! Ładnie będzie się prezentować przy okazji mocniejszego podkreślenia oka ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pamiętam, że kiedyś na YT ktoś polecał taki ale z Inglota. A tutaj proszę - aż pójdę do Pepco (zawsze tam chodzę ale zawsze zatracam się w dodatkach do domu <3 ).

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie Ci w tym kolorze, a sam cień widzę ma niesamowity pigment :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny jest, wygląda jakbyś dwa cienie nałożyła :) Muszę go sobie sprawić :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow, jaki piekny cien <3 pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. W stylu słynnego MACA Blue Brown :) cudowny! Ja mam jednak inny odcień cienia Freedom z Pepco, nie duochromowy, ale też fajny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak,Blue Brown też mi się marzy :)
      Ja jeszcze z Freedom mam Smoulder 214,bardzo ciemna zieleń :)

      Usuń
  21. Jaki błysk :) Fajny kolor, bardzo pasuje do Twojej urody :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ślicznie prezentuje się na oku, ale jak dla mnie za mocny ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie przepadam za tak ciemnymi kolorami. Kolor jednak bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Odwiedzę Cię na Twoim blogu :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...