piątek, 20 października 2017

Cienie Nabla-moja paletka skompletowana! :)

Cześć Skarby :)
Jakiś czas temu pokazywałam Wam moje dwa pierwsze cienie do powiek Nabla (klik) :) Zaczęłam kompletować swoją własną paletkę i już mi się to udało! Zapraszam,pokażę Wam pozostałe 4 cienie które zakupiłam :)
W sierpniu kupiłam dwa cienie,brunatny matowy Camelot oraz kameleon Absinthe :) Do kompletu dokupiłam Radikal,Tribeca,Fahrenheit oraz Sandy :)
Pooglądajcie je a zaraz pokażę Wam swatche i moje skromne makijaże :D


Tak oto wyglądają swatche :) Pochwalę od razu pigmentację,zarówno matowych,ale zwłaszcza błyszczących odcieni :)
Sandy to metaliczny,błyszczący jasny brązik z lekko złotawą tonacją:) Świetnie rozjaśnia spojrzenie:)
Fahrenheit to mój hardcore :D To takie ciepłe bordo w czerwoną stronę,matowe.Poszalałam :D
Tribeca to piękny,metaliczny brąz,tonacja chyba neutralna,ani ciepły ani chłodny odcień :)
Radikal to matowa zgniła zieleń khaki,trochę jakby z domieszką szarości,na powiekach nie wygląda jakoś bardzo zielono :)
I moje maziaje :D
Camelot plus Sandy:
Camelot plus Tribeca:
Radikal na brzegach rozmaziany nieumiejętnie Sandy:
Ja w całości z Radikal:
I mój hardkorek Fahrenheit :D Kolor jest mocny,na żywo trochę mocniejszy,celowo nałożyłam sam żeby Wam pokazać,ale fajnie też wygląda jak połączę go z brązem :)
I z daleka :)
Bardzo się cieszę ze skompletowałam swoją paletkę,ale ponieważ na wish liście mam 12 cieni,pora zbierać kolejne :D
Cienie Nabla są trwałe,używam bazy pod cienie i wtedy trzymają się calutki dzień bez skazy.
👀

Kompletujecie swoje kolory cieni czy kupujecie gotowe palety? :)
Cienie Nabla można kupić w wielu sklepach internetowych,ja kupiłam w Drogerii Pigment ale stacjonarnie :)

26 komentarzy:

  1. Widzę, że pięknie napigmentowane

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne te cienie, podobają mi się twoje makijaże:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześlicznie Ci w tych kolorach :) Ciesze się, że udało Ci się skompletować całą paletkę i.... może czas na drugą? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście :D mam na liście kolejną szóstkę i jeszcze chyba dwa dodatkowe...więc paletek może się uzbierać więcej :D Może jeszcze taka jedna na 4 cienie :D

      Usuń
  4. Piękne!
    Polubiłam ostatnio takie ciepłe czerwienie/pomarańcze - idealne na tę piękną jesień.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne są te cienie :) Ja akurat mało cieni używam, więc sama nie kupię :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nooo już myślałam, że nie pokażesz tego czerwonego cienia w makijażu :D super wygląda, choruję ostatnio na takie czerwono-bordowe kolory i szukam recenzji żeby nie wtopić i kupić dobre jakościowe, bo te kolory ciężko jest zrobić w dobrej jakości...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. strasznie się bałam tej czerwieni,w końcu nie jestem nastolatką :D ale nie jest źle,nudziakowe usta a odzież czerń lub biel i można wyjśc z domu :D Ten Fahrenheit jest fajny,jestem zadowolona :)

      Usuń
  7. Wow, pigmentacji nie można im odmówić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też mam w planie cienie z Nabli, z Absinthe włącznie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale śliczną paletkę skomponowałaś! Cienie Nabla bardzo mnie kuszą, a Absinthe wygląda genialnie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Camelot i Sandy najbardziej mi się podobają :) istnie moje kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie piękne ale Tribeca skradł moje serce ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam ostatnio ochotę na taki zielony kolor. Zastananwiałam się nad cieniami od Hani z Glam Shopu, ale Nabla też kusi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Glam Shop są tańsze,też mi się podobają,ja na początku "chorowałam" na Melkior bo mam dwa cienie i są boskie,ale trafiła się Nabla i pokochałam :)

      Usuń
  13. wow bardzo ciemne te kolorki ale widać że świetnie napigmentowane :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja skusilam sie na dwa pojedyncze cienie - w tym Alhemist czy jakos tak :) jeszcze do mnie z Polski nie dotarly :) no i ostatnio kliknelam ich nowa palete, ktorej jeszcze tez nie mam, musi do mnie dotrzec z Polski ale jestem w niej juz absolutnie zakochana :) planuje sobie pomalu skomponowac malą paletke, bardzo mi sie podoba Absinthe, musze go koniecznie kliknac :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie moje kolory, ale ogólnie cienie Nabla bardzo mi się podobają. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie wszystkie moje kolory, ale pigmentacja świetna :))

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...