środa, 18 października 2017

Przegląd katalogu Avon 15 Złota Jesień :)

Hej hej :) Dzisiaj środa,a jutro startuje jak co 3 tygodnie nowy katalog Avon :)
Ponieważ zwie się Złota Jesień,w tle zdjęć liście które sama zebrałam :D Trochę odwracają uwagę od katalogu,ale cóż :D Zapraszam :)
Nowością w tym katalogu są szminki w płynie-matowe i błyszczące :) Ożywiłam się na wieść że takowe się pojawią i zamówiłam przedpremierowo 3 sztuki-pisałam o nich TUTAJ ale przypomnę że nie jestem zadowolona...Ja osobiście nie polecam,ale jeśli macie ogromną ochotę,spróbujcie bo są dziewczyny które je polubiły :)


Nowe perfumy też są,ale strona zapachowa jest bardzo słabo wyczuwalna :) Taki troszkę owocowo-kwiatowy,lekki,nuty zapachu to żurawina,cytryna,róża,sandałowiec :) NIc specjalnego,taki zwyczajny :)
Mój zapach Luck jest w świetnej ofercie i zdecydowanie skorzystam :) Dwa zapachy za 55 zł,można wziąć takie same bądź dobrać męski dla swojego faceta :)
Prawdziwie jesienne 3 zapachy są teraz po 39,99 zł za sztukę :) Wszystkie trzy są ciepłe,otulające,kremowe :) Czarny Mesmerize Black jest cudowny,pachnie drzewem sandałowym,jaśminem :) Far Away to klasyk,od lat w Avonie,dla mnie trochę 50+,ma waniliową bazę :) Far Away Infinity z niebieską zatyczką mam,jest dosyć intensywny,ale bardzo zmysłowy,cielisty i kremowy :)
Jeśli jednak wolicie lżejsze zapachy,powinien spodobać się Wam popularny Incandessence,mnie się kojarzy on z wiosną,bo wtedy zwykle go używam :) Pachnie jak tulipany,orchidee,piwonie-jeden z niewielu kwiatowych zapachów jakie uwielbiam :)
Dla panów fajne zapachy są z serii Full Speed :) Te opakowania już urzekają,świetnie wyglądają :)
Szmineczki,szminusie,to co lubię :D Żałuję że nie ma jakiejś nowej serii gdzie mogłabym wypróbować dla Was wszystkie odcienie :) A poniżej szminki Kolor i Odżywienie,wszystkie testowałam TUTAJ
a powiększającą 3D TUTAJ :)
Jest też kolejna nowość,tym razem do brwi-zestaw do stylizacji,teraz w 4 odcieniach,dla różnych typów urody :) Jest wosk plus cień,oraz pędzelek do nakładania :) Koszt to 17,99 zł :)
Można skorzystać też z fajnej oferty,kupując podkład Avon True rozświetlająco-antystresowy,dostaniecie korektor gratis w wybranym przez siebie odcieniu :)
Po makijażu warto dobrze oczyścić twarz,mocniejszy makijaż dwufazowym płynem,lub płynem micelarnym z serii Nutra Effects :)
Bardzo ciekawi mnie urządzenie poniżej-podgrzewana zalotka do rzęs :D Normalnej nie używałam jeszcze,boję się tego żelastwa :D Natomiast ta wygląda jak szczoteczka,unosimy nią rzęsy i pod wpływem ciepła mają się utrwalić :)  Ciekawe,co? :D
A poniżej mamy podwójne lakiery do paznokci 3w1 :D Używamy każdego osobno,lub gdy nałożymy jeden na drugi,wyjdzie trzeci :D Łatwo się domyślić które kolory mi się podobają :D
Gorąca kąpiel w chłodne dni jest bardzo wskazana-nie posiadam wanny,ale płyny do kąpieli stosuję czasem pod prysznicem :) Wybór zapachowy jest spory,a nowością jest jaśmin :)
Seria Anew od niedawna ma fajnie wyglądający i zapowiadający się krem Anew-widzicie że jest podwójny :) Pierwszy tydzień używamy kremu nr.1,drugiego nr.2 i od nowa,na zmianę :D z fitolem,retinolem,przeciwzmarszczkowy i przeznaczony na noc ;)
Jesienią i zimą możemy rozpieścić stópki serią waniliową,pachnie ślicznie,tak waniliowo-brązowocukrowo :)
A do ciała coś z  olejkiem arganowym-ja go uwielbiam,bardzo służy mojemu ciału i włosom :)
Pozostając w apetycznych,ciepłych zapachach,dodam 'wisienkę na torcie' a raczej żurawinę-z cynamonem! Mniam! Żel pod prysznic,balsam i spray do ciała (który może służyć też jako odświeżacz powietrza,spray do pościeli) :)
To teraz trochę akcesoriów :) Gdy porównuję Avon z konkurencją (Oriflame),to u tej drugiej torebki,biżuteria są okropne,nie podobają mi się...w Avonie jest oczywiście różnie,ale częściej coś mi wpada w oko :) Np.torebki-tornistry :D 
Były już kiedyś i zakupiłam kolor oliwkowy,prezentuje się jak na fotce poniżej :) Jestem zadowolona bo to taki nie oklepany model,coś innego,fajnego na spacer,do miasta,zarówno do dżinsów jak i sukienki :)
Torebka poniżej też mi się podoba,zgrabna o fajnej fakturze :) Ma jednak wadę-zapięcie tylko na zatrzask,ja preferuję jednak na zamek :)
I ostatnia-wersja elegancka :) Bardzo mi się podoba :)
Zegarek męski po lewej wpadł mi w oko :) Świetny styl,podobają mi się takie zegarki na męskim nadgarstku :) Te damskie tez niczego sobie :)
Jesienią przy silnym wietrze przyda się nam torebkowa szczotka do włosów-zwyczajna,mała,ale z nutką elegancji bo w złotym opakowaniu :) za dyszkę! Taniocha :D
Mimo że czpkę na zimę mam już upatrzoną (futrzaną :D ) to ta z uszkami jest urocza-młodym polecam,bo mi,starej za śmiesznie w takiej :D Posiadam za to breloczek futrzany czarne serduszko i już noszę przypięte do torebki :)
Czerwony i niebieski to moje ulubione kolory-i jak tu się zdecydować na którąś biżuterię jak oba zestawy śliczne? :)
Możecie sobie spersonalizować biżuterię i wybrać naszyjnik z serduszkiem i pierwszą literką swojego imienia,bądź swojego faceta-tak na romantycznie :D
A ja zamówiłam przedpremierowo kolczyki koła-jestem ciekawa czy będą fajne,uzupełnię post jak tylko mi przyjdą w paczce (dziś lub jutro) :)
I na koniec sówki :) Był to swego czasu modny element biżuterii,być może ciągle tak jest bo Avon ma nowy zegarek i naszyjnik z sówką-oba mi się podobają,a Wam? :)
Wpadło Wam coś w oko z nowego katalogu? :) Dajcie znać :) Cały katalog możecie obejrzeć np.TU :)

15 komentarzy:

  1. zegarki Avon sá super! mam tez straszna ochote na ktoras plynna pomadke :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle fajny przegląd :D
    ja kupuję zegarek z sową i sówkę na szyję :D zobaczymy czy będą OK czy nie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. super wygląda ta torebka :) uroczy kolor!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja polubiłam nowe matowe pomadki ;) A konkretnie jedną matową Irresistible i jedną błyszczącą Love Bite. Są boskie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No własnie miałam wziąć Love Bite i się pomyliłam :(

      Usuń
  5. Kocie akcesoria! Jak ja to mogłam przegapić!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dawno nie zamawiałam niczego z Avon. Muszę koniecznie to zmienić ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietnie ze i w Avon sa matowe pomadki w plynie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Incandessence bardzo lubię i dawno ich nie miałam, ogólnie z Avon jeśli już coś wybieram to tylko wody perfumowane :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam kosmetyki z Avon ;) fajny przegląd ;) ja jestem teraz w Avon i w Polsce i w Niemczech i katalogi troszeczkę się różnią :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo dawno nie miałam nic z Avonu ale widzę, że niektóre serie kosmetyków nadal niezmienne od lat :) Uwielbiałam oglądać ich katalogi. Obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Już dawno nie zamawiałam ;) kiedys byłam uzależniona ;)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...