niedziela, 15 lipca 2018

Avon True Colour swatche 22 odcieni szminki :)

Hej Kochani :)
Tak jak obiecywałam w przeglądzie katalogu 10,dziś pokażę Wam swatche 22 odcieni szminki True Color :) Pewnie zapytacie-to nowość? Nie,to najstarsza szminka w Avonie :D Czasem zmienia opakowania,nazwę,ale sporo odcieni jest takich samych od lat :) Szminki są super,mam kilka,więc postanowiłam Was zachęcić kupując wszystkie próbki :)
Avon szminka True Color to miękka,kremowa pomadka obecnie w 20 odcieniach :) Ja mam swatche 22 kolorów,ale chyba te dwie są albo wycofane,albo chwilowo niedostępne :)
Szminki w większości mają kremowe,perłowe lub drobinkowe wykończenie :) Matów tutaj nie znajdziecie :) 
Zapraszam na zdjęcia i krótkie opisy każdego z kolorów :)
Blush Nude
Pastelowy jasny róż z nutką beżu,bardzo naturalny ale nie trupi,idealny dla jasnych cer na co dzień .
Sparkling Nude
Półprzejrzysty,jasny beż w neutralnej tonacji,z mnóstwem srebrnych drobinek,mało widoczny kolor,bardziej srebrzysty blask :)
Latte
Piękny kremowy nudziak w neutralnym odcieniu beżu,używałam przez lata jako nastolatka :) Raczej do jasnych cer bo inaczej będzie prawie niewidoczny.
Proper Pink
Bardzo jasny,rozbielony kredowy róż,wyglądałam strasznie w nim :D
Twinkle Pink
Słodki,cukierkowy chłodny róż z mocno srebrną perłową poświatą,całkiem uroczy :)
Carnation
Bardzo fajny odcień różu,ni nudziak,ale z nutką cukierkowo-malinową,kremowy,idealny na co dzień.
Pout
Kolejny,srebrzysto-perłowy róż,ale ten ma nutkę koralu,ciepły,śliczny :)
Frozen Rose
To był przez lata mój ulubiony odcień szminki. Chłodny róż ze złotą perłą,wspaniale wygląda na ustach,jest delikatny,na co dzień :)
Iced Coffee
A to obecny mój ulubiony kolor,na starość trochę przyciemniłam usta :D Jeśli ktoś boi się czerwieni,jest idealny,to mieszanka beżu z czerwoną kroplą,dla mnie ideał :) Jest lekko perłowy.
Bronze Treasure 
Antyczny ciepło-rdzawy brąz ze złotą perłą-kojarzy mi się ze starszą panią :)
Chic
Bardzo szykowne wiśniowe bordo,elegancki,dla ciemniejszych cer będzie nudziakiem,dla mnie bladej dosyć widoczny,ale nie przerysowany :)
Frostiest Mauve
Chłodna jasna fuksja z mocno srebrnym połyskiem,zimna i metaliczna.
Fuchsia Dream
Fuksja ale z kroplą fioletu,taka bardziej amarantowa.Delikatna srebrna perła,ale bardzo delikatnie.Bardzo soczysty i wyrazisty kolor,ładny.
Hot Pink
Bardzo podobna do poprzedniczki.Myślałam że wzięłam tę samą próbkę :D Porównałam je na skórze ręki i hot pink jest mniej fioletowa od fuchsii,ale też chłodna,chłodny wyrazisty mocno soczysty róż.Porównanie obu:
i kolejne kolory :)
Toasted Rose
Idealny róż dla mnie.Nudziak ale widoczny,zgaszony z kroplą jagody,piękny i nie przerysowany.
Silky Peach
Brzoskwiniowo-pomarańczowy jasny kolor ze srebrną poświatą
Ripe Papaya
Bardzo podobna do poprzedniczki,tylko zamiast srebrnej poświaty jest kropla białej farby,odcień rozbielony,ale wyrazisty i już w stronę neonka :)
Tangerine Tango
Mocna pomidorowo-makowa pomarańcza z lekką rozbieloną nutką :)
Country Rose
Ciekawy kolor,jakby malinowa czerwień,soczysta,wyrazista,ale ma bardzo dużo srebrnej perły.Mimo to ciekawa,nietypowa.
Hibiscus
Piękny,malinowy róż,soczysty,wyrazisty.
Lava Love
Przepiękny odcień czerwieni,ciemny,raczej chłodny w tonacji,bardziej w stronę malinki,ale jednak to czerwień :)
Red 2000
Podobna do poprzedniczki,ale ciut cieplejsza,ciemniejsza,bardziej kryjąca.Prawdziwa mocna czerwień. I porównanie obu:

Znacie te szminki z Avonu? Lubicie? :) Który odcień jest w Waszym guście? :)
Przypominam Wam że prezentowałam swatche tych oto serii szminek Avonu (kliknij w nazwę :) )
Moc Koloru
Moc Blasku
Matowa True Color
Kolor i Odżywienie

19 komentarzy:

  1. Piękne szminki, zazdroszczę, że Twoje usta w każdym kolorze wyglądają doskonale, są idealnie symetryczne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochanie! Zawsze komplementujesz moje usta,a ja właśnie widzę że są niesymetryczne,wewnątrz z jednej strony są nierówne jakbym miała bębelkę :D Strasznie mnie to denerwuje na zdjęciach :D

      Usuń
  2. Przy tej ilości kolorów trudno było by mi się zdecydować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale mniej więcej wiesz jakie lubisz kolory,prawda? :)

      Usuń
  3. Kilka wpadło mi w oko, jest tu wiele "moich" kolorów:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Róże bardzo mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  5. gdybym tylko umiała nosić szminki

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna kolorystyka :) Każda z nas znajdzie coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oczopląs :D Chyba skuszę się na jakąś szminkę przy kolejnym zamówieniu, ale jak ja wybiorę odcień... Tego nie wiem :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Country Rose mój ulubieniec od kilku lat :) bardzo lubię szminki od Avon :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Właśnie kilka dni temu wygrałam pomadki z avonu, z tego co zauważyłam, to kolory mają na prawdę fajne, większy problem mają z formułami i tu niezbyt dorównują innym markom :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko zależy czego się szuka :) teraz na topie matowe,płaskie pomadki w płynie,supertrwałe,ja takich nie lubię,wolę miękkie,mniej trwałe,ale za to nawilżające :) Ja od lat próbuję różnych serii i conajmniej połowa jest dla mnie świetna :)

      Usuń
  10. Wszystkie kolory są przepiękne i jakbym miała wybrać jeden to byłby duży problem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Twój blog od zawsze mi się kojarzy ze zdjęciami szminek z Avonu :D Skarbnica wiedzy i zdjęć :*

    A ja mam własnie ochotę na tę starszą panią w postaci Bronze Treasure :D i Iced Coffee.
    Ripe Papaya u mnie jest bardziej wyrazisty, bardzo ją lubię podobnie jak Hibiscus.

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubie pomadki Avon i nawet mam kilka ale o wykonczeniu matowym :D

    OdpowiedzUsuń
  13. widzę tu 5 kolorów dla siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Moim faworytem jest kolor Sparkling Nude :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja jestem wierna odcieniowi Pout i Iced Coffee

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...