środa, 6 marca 2019

Kuracja rewitalizująca-maska do włosów Go Cranberry

Hej hej :)
Dziś kolejna naturalna firma kosmetyczna,która  pojawi się w Krakowie na targach Ekotyki 23-24 marca :) To Nova Kosmetyki, którą znam już z innych kosmetyków pielęgnacyjnych i bardzo lubię (wszystkie recenzje -> klik) Jak sprawdził się kolejny produkt,tym razem do włosów? Zapraszam to się dowiecie :)

Nova Kosmetyki to marka  która na rynku kosmetycznym jest od 8 lat i ma fajne serie, np. najbardziej chyba popularną  na bazie żurawiny Go Cranberry, także Go Argan, Mikkolo dla dzieci oraz profesjonalną Go SPA :) Ja właśnie najpopularniejszą Go Cranberry używam najczęściej choć mam też jeden kosmetyk z serii Go Argan i jego recenzję zostawiam na koniec, za kilka dni :) Dziś skupmy się na produkcie włosowym,a jest to:
Co maska ma w sobie drogocennego ? :)
Czyli bardzo fajne i naturalne rzeczy :) A mieści się w wygodnym słoiczku o pojemności 200 ml i przeznaczona jest do włosów matowych, bez połysku :)
Maska-kuracja jest gęsta i pachnie cudownie! Mimo białego koloru,zapach kojarzy mi się z różowym budyniem :D Słodko, puszyście, troszkę owocowo,bardzo jadalnie :) Co z działaniem,efektem?  Maskę możemy stosować na dwa sposoby - po umyciu głowy zostawiając ją na 1-2 minutę i spłukać,lub nałożyć na dłużej i zawinąć w czepek i ręcznik  :) 
I własnie ten drugi sposób jest bardziej widoczny na włosach :) Jako "zwykła" odżywka działa ok,tzn.włosy są miękkie,świeże,ale nie ma tego co lubię-śliskości,błysku,natomiast gdy zaczęłam raz w tygodniu nakładać kurację na godzinę z czepkiem, włosy poczuły różnicę :) Były gładkie,super się rozczesywały,takie sypkie i świeże ale nie puszące się :) Teraz stosuję ją tylko tak - jako kurację raz w tygodniu :) Można też podgrzać lekko suszarką zanim nałożymy czepek (na ciepło cenne składniki lepiej wnikają)  i tak zamierzam zrobić w następny weekend :)
Myślę że to fajna kuracja-maska jeśli potrzymamy ją dłużej na włosach :)
Skład:
Zapraszam do pooglądania produktów na stronie producenta KLIK :)

11 komentarzy:

  1. Nie miałam jeszcze tej maski, chcę ją poznać :) Piękneee i długie masz włosy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* widzę że muszę podciąć końcówki i zrobię to w przyszłym tygodniu :D

      Usuń
  2. Śliczne masz te włosy 😍
    W sumie moim włosom przydałaby się taka maseczka 🙂

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy o niej nie słyszałam, a chętnie poznałabym zapach ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie zdecydowanie dobre by było pierwsze zastosowanie, nałożyć i spłukać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kosmetyki tej firmy mocno mnie ciekawią i przyznam, że juz od jakiegoś czasu zastanawiam się na co się zdecydować i co wypróbować. Maska do włosów to może być dobry wybór.

    OdpowiedzUsuń
  6. Z tej marki jeszcze nic nie miałam, ale kusi mnie co raz bardziej. Może skuszę się na tą kurację jak chociaż częściowo zużyję zapasy. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja jeszcze nic nie miałam z Go Cranberry. Czas coś przetestować. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz piękne włosy :)
    Z tej firmy jeszcze nie miałam żadnego kosmetyku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy raz o niej słyszę! Piękne masz włosy!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...