niedziela, 3 marca 2019

Avon przegląd katalogu 04 Przedwiośnie :)

No Kochani,
skoro jest marzec to wiecie,wiosenka zaraz :D  Czy tylko ja się cieszę że zima odchodzi w dal? Już chce mi się lżejszych perfum,żeli pod prysznic,balsamów,a z pomocą mojemu chciejstwu przychodzi jak zawsze Avon i nowy katalog,z którego można już zamawiać do 20 marca :) Zapraszam na przegląd :)

Tradycji musi stać się zadość więc jak zawsze, najpierw pokazuję nowe perfumy,jeśli tylko są :) One weszły bodajże w zeszłym katalogu,ale ciągle można nazywać je nowością :) To zielony zapach z serii Eve, o nazwie Truth :) Widzę często jego reklamy w tv i jak widać,sama posiadam egzemplarz :) Kwintesencja wiosny,lekkich owoców i kwiatów,mam wrażenie że jest nawet ciut tropikalny bo to nie takie oklepane świeże kwiaty,myślę że karambola w składzie dodaje tego czegoś fajnego zapachowi i Truth będzie fajny nawet na letnią,wakacyjną porę  :)
 Nowym zapachem jest też kolejna odsłona Pur Blanki :) Tym razem zielona Harmony :) Jest gruszka,fiołek,piżmo,całość świeża ale jednocześnie kremowa. Przyjemniaczek choć nie mam ochoty go kupić,wolę inne odsłony Pur Blanki :)
 Nowiutkie mamy teraz dwie serie Encanto :) Całkiem ciekawe są! Poza wodą toaletową,możemy kupić do kompletu zapachowego olejek do ciała i kąpieli,balsam do ciała,mgiełkę czy krem do rąk :)
Różowa seria to Encanto Irresistible (malina,frezja,heliotrop) pachnie mocno zmysłowo,słodko,ale z cierpkim pazurkiem :) Mam próbkę perfum i balsamu do ciała-balsam naprawdę długo czuć na skórze :)
 Niebieska to Encanto Fascinating (kwiat Jade,różowy pieprz,piżmo)  i ten zapach chyba podoba mi się bardziej,jest jakby cieplejszy,nie ma tej cierpkiej nuty,jest kremowy,słodko-kwiatowy i również nie brak mu zmysłowości :)
Jakie zapachy polecam z tego katalogu? Tomorrow ma świetną cenę,kocham damską wersję,to ciepły zapach,waniliowo-nagietkowy,bardziej na chłodne dni :)
Jeśli jednak szukacie czegoś wiosennego,polecam zdecydowanie Viva la Vita :) Różowy kwiat magnolii, grapefruit, radość,szczęście,uśmiech-piękny energetyczny zapach,bardzo kobiecy :)
Co jeszcze z nowości? Avon wprowadził koreańską pielęgnację i zestaw maseczek o różnych formułach :) Jest maska w płacie,żelowa,w kremie,oraz maski pod oczy i na usta :D
Maseczka żelowa już za mną,posiadam jeszcze płatki pod oczy i maskę na usta :D Jak je zrobię,opiszę wszystkie trzy :)

Senses ma też nowy wiosenny że pod prysznic, peonia  z magnolią :)
Oraz nowości od Naturals,seria z jabłkiem i wiciokrzewem :)
Ciekawią mnie też skarpetki złuszczające, mam w zapasie 3 tego typu produkty różnych firm i właśnie trzymałam je na sezon wiosenny :)
Makijaż :) Ulubione wykręcane kredki do oczu w promocji :) Bardzo lubię,bo są i matowe,i perłowe,i błyszczące,w wielu kolorach :)
Tusze do rzęs są w promocji 1+1,czyli pierwszy za 19,99 plus drugi za 1 zł :) są 4 do wyboru,ja mam tylko "pomarańczowy" i widzicie na zdjęciu jaką ma szczoteczkę,choć jeszcze go nie używałam :)
Jeszcze mi się kredki zaplątały :) Żelowe,fajne,mięciutkie i trwałe,na dłoni odcień Rich Copper :)
Avon posiada też pędzelki-nie wszystkie lubię,ale np.ten do rozcierania cieni jest całkiem ok :)
Bo ten do pudru i różu jest dla mnie za miękki :)
Szmineczki,to lubię :D Dobra cena szminek True Color (swatche wszystkich - klik)
Supertrwałą mam tylko jedną, widzicie ją na skos  (bo wygląda jakby to zdjęcie w katalogu było), odcień Rose Creme :)
Paletek cieni jeszcze nie testowałam,ale może to Wasze kolorki? :D
Bo lakiery do paznokci z Avonu lubię,mam kilkanaście :)
Pielęgnacyjnie moje klientki lubią krem pod oczy i na powieki-teraz jest a fajnej cenie :)
Mnie ciekawi bardzo serum z retinolem...
i olejek w żelu-ostatnio lubię taką formułę do twarzy :)
Dwufazowy płyn do demakijażu zamówię :) Choć niestety jest mały błąd w katalogu-pojemność to 125 a nie 200 ml :)
Lubię żele do mycia twarzy Care :) Nie wszystkim jednak przypadną go gustu bo mało się pienią,ale o dziwo mi to nie przeszkadza :) Lubię używać zwłaszcza rano,pięknie pachną,nie wysuszają,a i cena świetna ,6.99 zł :)
Zawsze też polecam peeling do twarzy Clearskin :) Drapie dosyć mocno,pachnie cytrusowo-miętowo,bardzo orzeźwia i wygładza-używam od lat :)
Szampony z serii Advance Techniques też od lat cieszą się uznaniem wśród moich koleżanek-sama kocham wersję Volume :)
Ostatnio przetestowałam z próbki zagęszczającą kurację hialuronową-całkiem ok! Nakłada się ją na umyte,wilgotne włosy i nie spłukuje,mam wrażenie że miałam dłużej puszyste włosy :)
Produkty niekosmetyczne jak zawsze na koniec :) Bardzo podoba mi się torba poniżej :)
Ostatnio pojawiły się też takie nowości:
Ta stylizacja mi się podoba-płaszczyk plus czerwona torebka (torebka kosztuje 99,99 zł)
Małe torebeczki z zeszłego roku są na wyprzedaży-ostatnia szansa :)
Ja posiadam białą :)
Ostatnio kupiłam torbę weekendową widoczną poniżej:
Idealna na dwudniowy wyjazd,zmieściłam wszystko :D
Na poniższym zdjęciu podobają mi się nie torebki które wskazuję,ale sukienki dziewczyn-mega!
Jeśli potrzebujecie porządną kosmetyczkę do torebki na puder i kilka szminek, wybierzcie tę :) Obecnie jest dostępna srebrna i niebieska,ja mam złotą,jest świetna,porządna,z podszewką :)
Bardzo lubię biżuterię z Avonu,coraz częściej coś wpada mi w oko :) Tę poniżej nabyłam jesienią,teraz pojawiła się ponownie :)
Tak wyglądają kolczyki :)
Natomiast teraz zamówię te poniżej,złote :D
Skuszę się też na okulary,te na największym zdjęciu :) Mam nadzieję ze będą mi pasować :D
W katalogu jest oczywiście dużo innych promocji, ja zawsze znajduję coś dla siebie,nie umiem oprzeć się pokusie :D Wpadło Wam coś w oko? Zamawiacie w Avonie? :)

12 komentarzy:

  1. Czekałam na Twój przegląd!
    Viva la Vita uwielbiam, ten nowy Eve Truth za bardzo "zielony" jak dla mnie 😜 W tym katalogu poszalałam z zamówieniem na żele pod prysznic, bo są w fajnej cenie 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak miło że czekałaś <3
      Tak,żele są w dobrej cenie,ja na razie mam dwa w zapasie tylko Avonu :D

      Usuń
  2. Bardzo mnie ciekawi zapach Truth. W sam raz na przywołanie wiosny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawa jestem tych koreańskich maseczek, mam już w domu tą do ust i pande pod oczy, ale jeszcze nie stosowałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. w liceum bardzo często kupowałam ich produkty

    OdpowiedzUsuń
  5. Torbę podróżna mam z Avonu już ponad 5 lat i jest bardzo wytrzymała i pojemna. Używam jej na co dzień jako torbę na rower czy na siłownię i muszę przyznać, że jak na jej ówczesną cenę (około 90 zł) i wytrzymałość to jest naprawdę mega! To nie jest więc tak, że te torby są jakieś "słabej jakości" tylko właśnie odwrotnie! Z tego katalogu zamówiłam sobie podkład matujący i jestem pod mega wrażeniem! Początkowo kolor wydawał mi się zbyt jasny, ale on ma taką technologię, że dopasowuje się do odcienia skóry, więc nie ma ryzyka że się źle dobierze kolor. Za to matowienie cery jest naprawdę dobre, a przynajmniej nie ma efektu maski, jak po niektórych ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie tak! Podkład jest fajny a i torby Avonu mam,teraz to 90% moich torebek to Avon i praktycznie każda jest mocna,dobra :)

      Usuń
  6. Z miłą chęcią przejrzałam Twoje propozycje - wieki nie miałam żadnego kosmetyku z Avonu i chętnie po kilka pozycji bym sięgnęła.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też zamówiłam te złote kolczyki, jestem bardzo ciekawa :) Jeśli chodzi o zapachy z serii Eve, to uwielbiam ten żółty :) Krem pod oczy, to również ulubieniec moich klientek :)

    Pozdrawiam :)
    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  8. Od czasu do czasu coś zamówię :) W tym chyba zakupów nie zrobię, bo po pierwsze nie potrzebuję narazie nic, a po drugie ostatnio zamówiłam sporo kosmetyków z ezebry a nie chcę zbankrutować :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja się łakomię głównie na żele i mgiełki, a ta nowa szczególnie mnie intryguje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Eve Truth spodobał mi się w katalogu i planujemy sobie z mamą zamówić :) wydaje się idealny na wiosnę/lato.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...