środa, 27 listopada 2019

Przegląd katalogu Avon 17/2019 :)

Hej hej :)
No i nastał czas ostatniego w tym roku katalogu Avon numer 17 :) Ostatnia szansa na zakup gwiazdkowych prezentów, katalog obowiązuje od 28 listopada do 26 grudnia :) Zapraszam jak zawsze na przegląd promocji i nowości :)

W tym katalogu nie ma nowego zapachu,buuu...ale zdradzę że po nowym roku będzie, nowa odsłona Mesmerize, ciepła woda Mystique Amber :)  Natomiast niedawno odkryłam zapach który jest już dosyć długo w Avonie - Imari Elixir <3 Pierwszy czarny Imari nie przypadł mi do gustu i jakoś na kolejne wersje średnio zwracałam uwagę, aż zamówiłam próbki fioletowego Elixir i pomarańczowego Fantasy i przy pierwszym się zauroczyłam :) Leśne owoce, róża, wanilia -słodycz, ciepło, zmysłowość, idealny na jesień i zimę  :)
 W obecnym katalogu jest mnóstwo ofert zapachowych, jak np. poniższa 1+1 :)
 Rewelacyjne zestawy prezentowe z zapachem i produktami do pielęgnacji ciała, miałam takie niebieskie pudło i naprawdę robi wrażenie taki zestaw kosmetyków :)
 Inne zestawy są zapakowane w fantastyczne pudełka, ta grafika do mnie przemawia :)

 Męski zestaw poniżej też super, zapach wyglądający jak whisky może się bardzo spodobać :)
 Jeśli chcecie kupić mniejsze pojemności czy inne drobiazgi z katalogu, fajne są torby papierowe,pudełka na prezenty, ja mam dwie i chyba jeszcze domówię tego "cukierka" :)
 Uroczym dodatkiem do prezentu lub samym symbolicznym prezentem będzie mini płyn do kąpieli w uroczej "bombce" ze świątecznym wzorem :) Bardzo mi się podobają :)
 Oczywiście jak to w sezonie, Avon oferuje limitowane świąteczne wersje do pielęgnacji ciała :)

 Lub fajne i niedrogie zestawy - malinowo-jeżynowy dla kobiet i świetny niebieski dla facetów :)
 Makijażowo niedługo do mnie przyjedzie duża paleta cieni, ta jasna Supreme, ale jestem jej ciekawa, wow! Sprawdzę czy jest warta tych dużych pieniędzy :)
 Do mojego koszyczka w zamówieniu wpadnie teraz tusz Geniusz, właśnie kończę obecny a że go uwielbiam, zamierzam kupować regularnie :)
 Podkład Power Stay który baaardzo lubię, polecam (opisywałam go TU), a ponieważ mam całą paletę wszystkich odcieni, sobie zostawiłam kilka,a resztę wystawiłam na allegro, jeśli macie ochotę na zakupy, zerknijcie TUTAJ :)
 Zachęcam też do obejrzenia swatchy wszystkich nowych szminek z efektem pryzmatu TU :)
 Zakupiłam też dwa nowe cienie w pudrze :) Były one dawno temu w Avonie, bardzo je lubiłam, obecnie kolor Midnight Games lubię natomiast Out At Night jest bardzo ciemny, nawet dla mnie za ciemny i dozuję go dosłownie minimum rozcierając pędzelkiem :)
 Pazurkowo używam trzecią buteleczkę odżywki 7w1 :) Jest świetna jako baza pod lakier do paznokci,ale nie liczcie na kolor jak u modelki na zdjęciu :D  Lakier się wchłania w paznokcie i wyglądają prawie jak nie pomalowane więc na pewno nie jest to taki kremowy, kryjący kolor :)
 W promocji są obecnie lakiery szybkoschnące - modelka na zdjęciu ma ten odcień który zobaczycie na moich pazurkach niżej :)

 Bardzo lubię też ten "dżinsowy" :)
Nowością są lakiery z efektem pryzmatu, Gel Prism, oczywiście wybrałam czerń ale planuję jeszcze róż  i może złoto :)
 Ta wygląda z bliska-ja go uwielbiam <3
Jeszcze wrócę na chwilę do pielęgnacji, bo 3 nowe serie Planet Spa są teraz w fajnej cenie, ja lubię bardzo rumianek z lawendą :)
 Natomiast na jesienne dni polecałam już bodajże w tamtym roku serię z drobinkami złota i oud - najcudowniejszy, ciepły i zmysłowy zapach, cała poniższa seria tak pachnie <3
 Ostatnio spróbowałam też nowej maseczki z koreańskiej serii K'Beauty, niedługo będzie recenzja :)
 Niekosmetycznie bardzo kuszą mnie patyczki zapachowe dla domu :) Miałam rok temu właśnie z Avonu i pachniały mi pięknie w mieszkaniu, postawiłam w przedpokoju i każde wejście do domu to był cudowny, świąteczny zapach :) Obecnie podoba mi się Winter Fir (pachnie jak świeża, ośnieżona choinka-bosko!) oraz niebieski bawełniany, pachnący po prostu czystością :)
Z biżuterii podoba mi się zestaw Paislee, zwłaszcza bransoletka :)
Oraz zestawy z kółeczkami, w moim stylu :)
Naszyjnik z literką mam, co prawda nie ten, ale również z Avonu, były kiedyś takie literki w serduszku :) Fajny pomysł na prezent :)
Jeśli lubicie mini torebki na portfel i smartfona, idealna będzie np. czarna Bea:
lub minimalnie większa (dłuższa od czarnej ale tej samej szerokości), ja mam beżową :)
Obie torebki :)
Na koniec wystrzałowa zielona sukienka :D
Coś Wam wpadło w oko? :)

10 komentarzy:

  1. Ten świąteczny żel pod prysznic bardzo mnie ciekawi, kusi mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogrom nowosci, mysle ze spokojnie mozna cos wybrac na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam paletę Supreme i jest słaba moim zdaniem :(A tak pięknie się wizualnie prezentuje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No własnie dziś ją dostałam i wizualnie zachwyca, zobaczę jutro przy pierwszym makijażu :D

      Usuń
  4. mam ten katalog :) kuszą mnie te patyczki zapachowe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Również posiadam ten katalog i kilka produktów mnie zainteresowało :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne te świąteczne zestawy chyba na któryś się skuszę. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przestrzegam przed pudełkiem-cukierkiem, fajnie wygląda ale bardzo ciężko się go składa :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jedynie tusz do rzęs Genius mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze nie złożyłam zamówienia, ale ten czarny lakier bardzo mi się podoba, miałam już podobny z innej firmy :) Żel p/p już mam, mało mnie kusi w tym katalogu...

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...