wtorek, 11 lutego 2020

Przegląd katalogu Avon 03/2020 :)

Hej hej  :)
Kto chętny pooglądać katalog Avon w moim towarzystwie? :) Chodźcie, serdecznie zapraszam :)
Co tam Avon ma nowego? Zawsze są jakieś nowości, a jak są zapachy to jestem wniebowzięta :D A zapach jest, całkiem ciekawy bo podobny moim zdaniem do słynnych La Vie Est Belle :)
Mowa tu o zapachu Her Story który uderza porządną dawką ziołowej paczuli, irysa i różowego pieprzu :) Wyczuwam też troszkę róży, ale zapach jest mniej słodki i bardziej korzenny niż LVEB :) Ciekawy! Kupując zapach można sobie dobrać balsam do ciała do kompletu za 5,99zł :)
A drugą nowością (już od zeszłego katalogu) jest Mesmerize Mystique Amber, miałam mieć dziś próbkę ale paczka Avonu przyjdzie  z opóźnieniem we środę, wtedy uzupełnię wpis jak pachnie :)
W promocji 1+1=3 można wybierać między zapachami z linii Eve, Rare oraz Premiere Luxe :)
Jeśli szukacie typowo wiosennego zapachu, polecam Viva La Vita - cudne różowe kwiaty, świeże, nie sposób się nie uśmiechnąć gdy zapach tych perfum rozchodzi się w powietrzu :) Idealne na poranek, dodają energii, cudeńko :)
Dla mężczyzn podoba mi się zapach Full Speed Adrenaline, jest taki drewno-morski, świeży, dodający powera :)
Jeśli Wasi faceci wolą ciepłe zapachy, drugi nowy to Scent Masculine Woody. Ciepły, drzewny,z anyżem, lawendą - w moim odczuciu zapach raczej dla dojrzałego pana, ale oczywiście nie tylko :)
Fajna jest seria Care Men cytrusowa - mój facet ma cały zestaw i nie narzeka :D
Jest też w ofercie nowy tusz do rzęs Euphoric :) Szczoteczka ma kształt klepsydry, czyli nie do końca moja i jeszcze się nie skusiłam na zamówienie go :)
Do kąpieli są urocze kule po 3 w zestawie  :) Są dwa zestawy - owocowy (malina, mango, kiwi) oraz kwiatowy (kwiat pomarańczy, miód, lawenda)
Seria Care wzbogaciła się o linię rozświetlającą, zawiera wodę różaną i masło shea :) Podoba mi się grafika opakowań, czuć wiosnę :)
Lubiana i bardzo trwała pomadka w płynie Power Stay ma 6 nowych odcieni - żałuję że nie mam jak Wam pokazać, a wiecie że kocham pokazywać swatche na ustach :) (ale za to niedługo będzie nowa matowa szminka w ofercie więc tutaj się spiszę na piątkę :D ) Sama nie lubię matowych ust ale tutaj widzę kolorek dla siebie - ciepły Play Peach :)
Błyszczyki z serii Show Glow pokazywałam Wam TU
a w tamtym wpisie też opisywałam kredkę "metaliczne piegi" którą uwielbiam nakładać na powieki :)
Mój pędzel do pudru mam długo i jest mocno sfatygowany, może pora na nowy? :)
Jeśli malujecie paznokcie tradycyjnymi lakierami, zachęcam do używania bazy pod lakier, to taka baza z odżywką, szybko wysycha więc zaraz można nakładać kolorowy lakier :)
Lakiery z serii Pro Colour są w promocji - jak widać moja kolekcja się rozrasta :) Najbardziej kocham koralowy :)
Ostatni hit Avonu - ampułki z protinolem cieszą się dużą popularnością i jeszcze nie czytałam negatywnej opinii na ich temat :) Moja szczegółowa jest TU :)
Avon ma coraz więcej fajnych produktów do pielęgnacji twarzy :) Od dawna nie miałam ulubieńca, hitu (moje dwa największe hity już są wycofane), ale poniższe dwa kosmetyki polecam z czystym sumieniem :) Olejek Distillery jest doskonały! (recenzja TU)
Natomiast serum-olejek Anew używam od kilku dni i już skradł moje serce, będę szykować za jakiś czas recenzję bo warto :)
Co ciekawego do ciała? Masełka Planet Spa, pierwsze za 19,99 a drugie za 9,99 :) Mam oliwkowe - kocham od lat,pachnie świeżo i trochę trawiasto, polecam też fioletowe ze złotem i oud, ma cięższy zmysłowy zapach :)
W duetach taniej czyli zapachy z linii Scent Mix w połączeniu z kremami do rąk z aromatycznej linii Planet Spa dopasowanymi zapachem :)
Z serii Senses jest nowy limitowany zapach Love, kwiatowy i wiosenny :)
Oraz kwiatowy płyn do kąpieli - robi się wiosennie :D Ja akurat zamówię sobie jagodę z czekoladą bo to moje klimaty :D
Płyny w wielgachnej pojemności są teraz w promocji, powiem Wam że bardzo lubię płyny z Avonu, często połowę przelewam jako mydło do rąk, a drugą używam pod prysznicem :)
Z serii Naturals jest nowy zapach mgiełki - lilia z gardenią, śliczny choć więcej lilii czuję :)
Olejki - eliksiry do włosów wygładzają, nawilżają, odżywiają :) Jeden to argan z kamelią, drugi argan z kokosem :) Nie miałam ale troszkę mnie kuszą :)
Niekosmetycznie :)
Bardzo podoba mi si ten różowy plecak, ale ja nie umiem się nosić z takim, mimo że jest elegancki :) Natomiast mam czarną torbę którą widzicie, była w ofercie dla konsultantek już chyba na jesień, teraz się pojawiła w katalogu :) Noszę ją prawie codziennie od 2 miesięcy, jest pojemna, zgrabna, może zdjęcie poniżej średnio wyszło, ale ja jestem bardzo zadowolona bo jest mocna i potrafi naprawdę dużo udźwignąć :)
Poniższe torebki też cieszą się popularnością i firma ciągle wprowadza nowe kolory :)
Jeśli chodzi o biżuterię, widoczna na zdjęciu mi się podoba, bo taka 'nie oklepana;  :) Łańcuszki i bransoletki z napisami typu "love" też bardzo lubię :)
Wiosny ciąg dalszy, bluzeczka i parasol w ładny wzór, oraz śliczna beżowa torebka najbardziej wpadły mi w oko :)
I na koniec piękna sukienka, do której jednak trzeba mieć idealną figurę, bez sadełka bo będzie podkreślać wszystko :D
Tyle Kochani na dzisiaj :) Co Wam się spodobało? :)

11 komentarzy:

  1. To serum wygląda jak podkład z bazą ;) Mnie coraz mniej kusi w Avonie, zwłaszcza jak opóźniają dostawę,,,,

    OdpowiedzUsuń
  2. Ampułki bardzo mnie intrygują:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś regularnie sięgałam po masła do ciała Planet Spa, może się skuszę na nie, skoro taka fajna promocja. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę tu sporo ciekawych ofert - ja bardzo lubię żele Avon czy mgiełki, mam też ten zapach Viva la Vita. Ciekawa jestem za to tego nowego zapachu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kuszą mnie kule do kąpieli, ale nie mam wanny... ;-)))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Czyli nie tylko mnie Herstory się kojarzy z Lancome :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I nawet się nie zdziwiłam gdy na Fragrantice kilka osób też miały to skojarzenie :D

      Usuń
  7. Tym produktem stanowiącym połączenie serum i olejku mnie zaciekawiłaś :D Z Avonu najczęściej sięgam po płyny do kąpieli ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba najbardziej kusi mnie zestaw kul o zapachu mango. Kocham ten owoc :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ampułki awansowały do moich ulubieńców i kupiłam znowu i to nie jedno opakowanie :)
    Ciekawa jestem tego nowego tuszu i tych kul do kąpieli.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...