czwartek, 15 lipca 2021

Zakupy w sklepach internetowych - Born 2 Be :)

 Cześć :)
Witam w trzecim odcinku serii "Zakupy w sklepach internetowych" :) Na razie pokazuję Wam same sklepy ciuchowe, kosmetyczne nie wiem jak ogarnąć bo zawsze lubię pokazywać Wam zakupy z danych sklepów, a jednak sporo kosmetyków już zakończyło swój żywot :D Może jakiś zbiorczy wpis, hmm.. pomyślę :) Natomiast dziś skupmy się na sklepie, który chyba bez większego zastanowienia mogę nazwać ulubionym sklepem internetowym :) A mowa tu o Born 2 Be :)

W sklepie internetowym Born2Be robię zakupy już od kilku lat :) Najczęściej są to sukienki :D Wybór jest ogromny i warto tam założyć sobie konto, bo można dodawać sobie rzeczy do ulubionych - nie znikną a na bieżąco pokażą się nowe ceny gdy będą w promocji :)
Dosyć często są tam promocje typu "Wszystko 25% taniej" albo "30% z kodem takim i takim" - wtedy rabaty wchodzą nawet od rzeczy w promocji :) Ja zawsze mam ok. 50 rzeczy w ulubionych i  jak jest pieniążek, wchodzę i wybieram sobie na co mam akurat ochotę lub jaka jest promocja :) Mam też zainstalowaną apkę w smartfonie gdybym chciała gdzieś w drodze zrobić zakupy lub przejrzeć jakieś nowości :)
W sklepie Born2Be można kupić sukienki i maxi, i codzienne, wizytowe, sportowe. Swetry, bluzy, spodnie, bieliznę, spódnice. Poza tym oczywiście akcesoria typu torebki, dodatki, no i obuwie :)
Póki co widzicie tylko sukienki maxi, ale kupowałam też topy, sweterki, buty. Nie kupowałam tylko spodni, bielizny, bo tutaj jest mi ciężko dobrać rozmiar.
Ostatnio kocham sukienki kolorowe, co jakiś czas wymieniam garderobę i jak mi się znudzą, posyłam dalej, by na ich miejsce kupić nowe :D Na mojej liście jest mnóstwo rzeczy, ale nie warto się za długo zastanawiać, bo mogą zniknąć - o ile zniknie rozmiar, można dodać do powiadomień, ale jeśli już zniknie wszystko, nie ma możliwości powrotu.
Ciuchy są świetnej jakości, rozmiarówka standardowa, nigdy nie miałam problemów typu dziura, plama, coś źle zeszyte. Wymiary są podane przy każdym rozmiarze i jeśli się trzymamy tego co nosimy, nie ma mowy o tym żeby coś nie pasowało :) Uwielbiam np. dwa poniższe sweterkowe topy, najpierw kupiłam turkus, a potem fiolet był w mega wyprzedaży i mimo że to nie jest mój ulubiony kolor, skusiłam się gdy zobaczyłam cenę "za grosze" :)
Z obuwiem o dziwo trafiam w tym sklepie dobrze :) O dziwo, bo mam długą stopę ale wąską i płaską i z butami zawsze ryzykuję, bo większość butów jest dla mnie za szeroka lub odstaje na górze.
To co na zdjęciach to zapewne część, niektóre buty już "przerobiłam"  przez lata.  Ale akurat w tym sklepie nie mam obaw jeśli chodzi o buty i kupuję bez wahania. Nawet zastanawiam się czy kiedykolwiek robiłam zwrot w tym sklepie - chyba nie :) Tak więc szczerze polecam Born2Be, ostatnio pojawiła się opcja zbierania punktów za każdy zakup (czemu dopiero teraz? jak już wydałam "miliony" na zakupy :D), na start dostajemy 100 punktów za samą rejestrację - i już możemy je wykorzystać - obniżają zakupy o 6 zł. 
Znacie sklep Born2Be? Jeśli nie, klikajcie TU i zakładajcie konto :) Warto !

(ps. seria zakupowa na moim blogu nie jest sponsorowana, piszę o sklepach w których robię zakupy, płacę swoimi pieniążkami, nie w ramach współpracy) :)
Poprzednie serie to Sinsay i Bon Prix :)

4 komentarze:

  1. Nigdy stamtąd nie zamawiałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam oczywiście od Ciebie, ale chyba zakupów tam nie robiłam.
    Najważniejsze, że Ty jesteś zadowolona z zakupów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przypomniałaś mi o tym sklepie. Jakość ubrań jest zaskakująco dobra. Lepsza niż w jakichkolwiek sieciówkach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zamawiałam od nich 2 sukienki i chętnie chodzę w nich do dziś :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...