wtorek, 22 grudnia 2020

Zakupy w sklepach internetowych - Bon Prix :)

Cześć :)
Witam Was w drugiej części mojej serii o sklepach internetowych, czyli o miejscach gdzie robię najczęściej zakupy w sieci :) Póki co skupiłam się głównie na sklepach z ciuchami i dodatkami, ale będą pojawiały się też sklepy z kosmetykami oraz biżuterią :) Dziś na tapetę biorę zapewne znany Wam choćby ze słyszenia Bon Prix :) Jakie ciuchy mam z tego sklepu? Na co warto zwrócić uwagę? Chodźcie poczytać :)


Bardzo lubię ten sklep choć zdarzały mi się też wpadki zakupowe :) Było ich na szczęście niewiele i tylko raz zwracałam produkt - wszystko poszło sprawnie i bardzo szybko odzyskałam pieniążki. W Bon Prix zamawiałam głównie sukienki i bluzki, topy. Nie miałam nigdy butów, torebek, biżuterii, pościeli i innych dostępnych tam rzeczy. Muszę spróbować!

Sukienka którą właśnie widzicie to chyba mój bonprixowy hit :) Ja ją kupiłam bardzo spontanicznie - na modelce wyglądała bardzo kolorowo, trochę kiczowato - dużo wzorów, kolorów, falbanki, ale tak inaczej niż wszystkie które widziałam że musiałam kupić!  Nie byłam jednak pewna czy kobitce po 40 będzie pasować :D A ja zbieram za nią tyle komplementów że szok!  To jest mój ciuch roku 2020 :D Mimo że grubsza to przewiewna, elastyczna, po praniu zachowuje kształt, uwielbiam ją :)
Podobnie jest z poniższą sukienką maxi :) Czerwień kocham równie mocno jak turkus więc na te kolory ożywiam się mocniej :D Ta poniższa jest cieńsza, przewiewna, jedynie zaszyłam dekolt bo się rozchodził:)

Niebieska sukienka była moim hitem ale 2019 :D Też była mega chwalona i to dosłownie na ulicy :) Nawet na poniższym spacerze w Zakopanem zaczepiła mnie starsza pani mówiąc że jestem piękna w tej sukience :D  Powiem Wam że niewiele osób nawet latem chodzi w takich żywych kolorach, jesteśmy często smutni, szarzy i pewnie ktoś w kolorze bardziej zwraca uwagę :)

Poniższa bluzeczka też zwraca uwagę, choć oczywiście nie zakładam na co dzień :D Jest bardziej imprezowa, jak gorset i miałam ją na sobie na sylwestra i kiedyś na imprezie musicalowej. 
Dla mężczyzn też są świetne ciuszki, ta koszula tak mi się spodobała, że aż się zastanawiałam czy dawać na prezent :D Na panu modelu wygląda zapewne lepiej niż na mnie, no ale :D Do dżinsów pasuje idealnie :) 

Sukienki poniżej jeszcze nie zakładałam na żadne wyjście. Bardzo mi się spodobała, ale nie bardzo mam na nią okoliczność - na co dzień wydaje mi się zbyt wyrazista. No i muszę coś zrobić z dekoltem bo mimo że jestem drobno zbudowana, rozłazi się bardzo.Ale nie zwrócę bo za bardzo mi się podoba, niech czeka na okazję :D

W Bon Prix jeśli coś Wam wpadnie w oko, najpierw czytajcie opinie. W 99% przypadków trzeba brać rozmiar mniejszy niż się nosi, ciuchy są duże. Ja noszę na co dzień 36/38, w Bon Prix muszę zamawiać 32/34. Czasem jednak, w zależności od kroju, branie mniejszego rozmiaru też nie wychodzi na dobre. Na przykład sukienki odcinane pod biustem - odcięcie wychodzi za wysoko....więc staram się takiego modelu nie brać zwłaszcza jeśli sukienka ma dopasowany fason.

Czerwona sukienka też nie była rewelacyjnym zakupem - tuż po przymierzeniu chciałam oddać bo tak się elektryzowała, że byłam nią oblepiona jak folią :D Wystarczyło wypłukanie w płynie i jest dobrze :) Natomiast jest niestety sztuczna i jeśli lubicie naturalne tkaniny, czytajcie składy bo sporo niestety jest sztucznej odzieży - mi to niekoniecznie przeszkadza, oczywiście zależy od rodzaju stroju :)

Polecam założyć sobie konto na Bon Prix, bo jeśli ciuch Wam się spodoba, dodajecie go do ulubionych i możecie obserwować jak jego cena spadnie :) Ja obecnie obserwuję ponad 30 rzeczy :) No i często są zniżki 10% i kody na darmową dostawę, więc warto. W Bon Prix ubrania są średniej/dobrej jakości, średniej półki cenowej, ale lubię, mam sentyment i w swojej szafie dużo więcej niż tutaj pokazałam :) Są sklepy które lubię bardziej, ale ten też należy do moich ulubionych :)
Znacie, kupowaliście? Jakie macie zdanie o Bon Prix? :)
W pierwszej części pisałam o Sinsay, zapraszam TU :)
 

 

7 komentarzy:

  1. Świetne nowości, bardzo lubię zakupy na bonprix, mam sporo ubrań z tego sklepu

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem zakochana w tej pierwszej sukience :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też lubię robić tam zakupy chociaż ostatnio bardzo się ograniczam, ale jeśli chodzi o jeansy to tylko te z bonprix ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Byłam pewna, że Pani ma max30 lat :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Och, miód na moje oczy :D Dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...