poniedziałek, 17 stycznia 2022

Hity perfumowego kalendarza adwentowego rok 2021 :)

Hej hej Kochani :)
Dzisiaj finał mojego perfumowego kalendarza adwentowego :) Jak co roku, wybieram 6 zapachów które najbardziej przypadły mi do gustu :) Tak jakoś przy pierwszym kalendarzu zakochałam się w sześciu zapachach, że potem kontynuowałam wybór takiej samej ilości co roku :) Chodźcie poznać moje zapachy od miejsca szóstego do pierwszego :)

Oto cały zestaw, a dalej miejsca od końca :)

Miejsce 6 
Salvatore Ferrgamo Signorina Ribelle (2019)
Zapach na początku mnie zachwycił, jednak dostał szóste miejsce ze względu na trwałość, jakoś szybko na mnie łagodnieje i znika....O ile początek jest cytrusowo-kwiatowo-tropikalny, tak potem zapach zmienia się w delikatną, ciepłą słodycz lodów waniliowych z delikatną posypką wiórek kokosa :)  Nie jest przesłodzony, ale jest dziewczęcy i raczej delikatny. 

Miejsce 5
 Marc Jacobs Daisy Eau so Intense (2021)
Uroczy, wakacyjny zapach z nutką miodowej słodyczy :) Najpierw wibrują świeże truskawki, potem wchodzi słodycz miodu i wanilii, by utrwalić zapach paczulą i żywicą. Nie jakiś mega odkrywczy, ale uroczy słodziak.


Miejsce 4
Jean Paul Gaultier Classique (1993)
Co za retro-cudeńko! Purdowo-kwiatowo-bursztynowy, otulający, jak elegancki krem. Ma nutkę "cioci" ale dla kobietek jak ja, po 40, ideał. Coś w stronę Dolce Vta, Allure, Charlie Gold, otulający, ciepły, elegancki. Nie wiem do końca czy mogłabym go używać regularnie, ale zachwycił mnie "innością" tego, co mam na swojej półce perfumowej :)

Miejsce 3
Carolina Herrera Good Girl Supreme (2020)
Ta wersja "obcasa" to czwarta jaką znam. W tym kalendarzu był jeszcze czerwony którym się rozczarowałam, natomiast ten zasłużył na podium :) Supreme to głównie tonka - ciepła, korzenno-migdałowa, z charakterem :) Drugi składnik który wyczuwam to tuberoza, ją rozpoznaję łatwo bo to taki odurzający, charakterystyczny kwiat :)  Gdyby się skupić, można wyczuć czerwone owoce, ale jednak tonka przebija wszystkie składniki. Idealny na zimę czy randkę.

Miejsce 2
Narciso Rodriguez Musc Noir (2021)
Zaskoczył mnie ten zapach - znam kilka Narciso i wszystkie mają piżmowo-mydlaną nutę, Tutaj piżmo jest, ale nie ma mydła :D Pachnie na początku wręcz soczystą, świeżą śliwką węgierką, by potem zamienić się w zmysłowe nuty zamszu i ciepłego, otulającego skórę piżma. Naprawdę fajny i nie jest duszący, bo o ile zapachy Narciso podobają mi się bardzo,to były na jedno kopyto, tutaj cudny wyjątek. Planuję go zakupić, myślę że w pierwsze wiosenne, ale jeszcze chłodne dni będzie idealny :)

Miejsce 1 
Lancome Tresor La Nuit Nude (2020)
Takie słodziaki jak Nude kocham <3 Zapachy od Lancome są moimi ulubionymi i tutaj też zawodu nie było :) Wanilia aż mrowi w nosek, a kokos jest taki bardziej prażony, jak na przypieczonych ciasteczkach kokosankach. Bergamotka jest gdzieś na początku, ale szybko znika, ja czuję głównie wanilię i prażony kokos. A że ja kocham pachnieć pieczonymi ciastami, ciasteczkami, jestem gourmandowcem, jak miałam się nie zakochać :D I tak Tresor La Nuit Nude został moim hitem :)
***
Koniecznie dajcie znać czy znacie któryś z moich hitów, albo czy któryś Was zainteresował? :)
Planuję jeszcze jeden hitowy wpis, podsumowanie 4 lat moich kalendarzy oraz butelki jakie kupiłam dzięki tym testom :) 

8 komentarzy:

  1. Lancome nude oraz bucik także są na mojej niekończącej się liście perfumowych zakupów

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że perfumy z miejsca 5 najbardziej by mi się spodobały:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tresor La Nuit Nude przepiękny jest, taki kremowy kokos z budyniem waniliowym :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ostatnio dostałam Idole Aura ale oddałam mamie. Mama za to oddala mi Black Opium i pokochałam 😋

    OdpowiedzUsuń
  5. La Nuit Nude uwielbiam! Po nutach zapachowych ciekawią mnie tonkowy bucik i różowa Signorina. Zapach JPG z lat '90 z chęcią bym sobie przypomniała. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę sprawdzić tę wersję Good Girl, bo klasyczną uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tych perfum, ale buteleczki mają cudowne

    OdpowiedzUsuń
  8. Znam Signorine i to jest faktycznie przepiękny zapach :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...