sobota, 6 sierpnia 2022

Instant Smooth 3 in 1 rewolucyjna baza pod podkład od Lirene

Hej hej ✋
Dzisiaj mam dla Was moje spostrzeżenia na temat nowej bazy pod podkład od Lirene. 3 in 1 Instant Smooth to jedna z dwóch nowych baz (jest jeszcze phto Beauty) i chętnie Wam powiem coś więcej o niej, bo używam jej od ponad 2 tygodni. Jak się sprawdza? Co zawiera? Chodźcie poczytać 😊

Lirene Istant Smooth to połączenie trzech produktów - bazy pod podkład, serum oraz utrwalacza makijażu. Co to oznacza? Że baza wystarcza za te 3 produkty, tzn. stosując Inst Smootth nie musisz już nakładać kremu ani dodatkowo utrwalać makijażu.  Dla mnie to idealnie, bo na dzień lubię mieć max 2 produkty na twarzy, czyli zwykle jest to krem i podkład. Tutaj dla mnie dużym plusem jest zawartość serum - są w nim dwa moje ulubione składniki czyli peptydy i ceramidy. Miłość! 💖
Instant Smooth mieści się w  wygodnej, miękkiej tubce i ma lekką, cudowną konsystencję. Rozprowadza się gładko po skórze, zostawiając satynową gładkość skóry w dotyku.  Nie czuć żadnej warstwy, nic lepiącego, tłustego czy "tępego". Nakładamy bazę na umytą buzię i od razu możemy nakładać podkład, fluid, puder, zależy co kto lubi.😊
Ja jestem posiadaczką cery dojrzałej, ale lubiącej się jeszcze przetłuszczać w strefie T. Zawsze miałam problem z kremami pod podkład, po każdym się świeciłam, jestem mega wybredna i praktycznie nic mi nie pasuje 😀 Z bazą Lirene się polubiłam! Cud! 😆 Zapewnia mi trwały makijaż, nawilżenie, brak dyskomfortu w żadną stronę czyli ani przesuszenia (np. z powodu braku używania kremu) ani przetłuszczenia. Owszem, nie mam mega matu na twarzy, ale przestałam lubić "kamienny" mat 😋 Baza Lirene polubiła się z moim podkładem, myślę że z większością się polubi bo fajnie się stapiają ze sobą i utrwalają. Jestem bardzo zadowolona i używam z przyjemnością. A tę drugą być może też wypróbuję, obie są teraz np. w Rossmannie w promocji po 22,99 zł (z 29,99). Polecam!
Skład bazy:
Co nakładacie na twarz przed podkładem/pudrem? Znacie te bazy od Lirene? Dajcie znać! 😊

4 komentarze:

  1. Ja akurat baz nie stosuję, więc moja poleciała dalej :) Ale super, ze u Ciebie dobrze wypadła ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja używam pod tej bazę standardowej pielęgnacji cer, bo wiem, e jeden produkt byłby niewystarczający. Nie mniej jednak bardzo mi się podoba jak wygląda na cerze i że lubi się z moimi podkładami, więc tym chętniej jej używam 😉

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tej bazy, ale ja jakąś kupię, a później i tak nie używam haha choć ta 3w1 brzmi ciekawie, może kiedyś...

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię bazy, ale tej konkretnej nie znam :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...