piątek, 7 października 2011

Sypki cień Vipera Galaxy

  Witajcie:) dziś przyszła paczuszka z allegro a w niej dwie niespodzianki Vipery-cień Galaxy 126 i lakier do paznokci Jumpy 138...


Najpierw jednak opowiem o cieniu-lakier przetestuję za kilka dni :) więc cień sypki Galaxy,nr.126 to brąz z zielonymi drobinkami...

                    taki ciepły czekoladowy brązik:)
pod światło i pod kątem dobrze widać zielonkawe drobinki....

tak wygląda na dłoni....

i tu pod kątem te opalizujące drobinki....
a tak na oku-na początku nałożyłam go na brązowy cień który już miałam od rana na powiece...
potem zmyłam makijaż i zrobiłam już tylko tym cieniem,na mokro :)

Cień doskonale się rozprowadza,pięknie błyszczy-aż za pięknie :D wybrałam odcień może zbyt widoczny-te zielone drobinki mocno błyszczą:)ale jest mnóstwo odcieni tego cienia,na stronie Vipery można obejrzeć :) Trwałość dość dobra-tzn.nie wałkuje się w załamaniu powieki,ale po kilkunastu godzinach troszkę zbladł-ale nieznacznie:)  kosztuje 11,90 i myślę że skuszę się jeszcze na jakiś odcień-może coś z grafitu :)

5 komentarzy:

  1. Bardzo ładny kolor, myślę, że do smoky eyes byłby świetny ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialny cień! Taki strasznie wyrazisty ;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili :) obserwuje i jesli masz chęć, zrob to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja zupełnie nie umiem malować się cieniami sypkimi ;/ może jakies rady? :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...