poniedziałek, 21 stycznia 2013

Avon szminka Luxe 6 odcieni :)

Witajcie :)Dziś przedstawię Wam 6 odcieni szminki Avon Luxe :)
Avon Luxe to nowa,ekskluzywna seria dla kobiet,utrzymana w tonacji złota,elegancka i oczywiście w trochę wyższej cenie niż pozostałe produkty Avonu :)


Ponieważ w większości szminek wyglądam koszmarnie,zawsze jako konsultantka staram się najpierw testować próbki :) Wybrałam 6 odcieni-najpierw pierwsza piątka :)
 Nude Slip to chłodny matowy nudziak,bardzo miękki,kremowy,byłby super,ale ten odcień jakby się warzy na ustach,wewnątrz pomiędzy wargami zbiera się kolor...
Lustering Nude jest podobnego odcienia,chłodny beżo-róż,ale z połyskiem-ja widzę mocną perłę,lub bardzo  drobne drobinki :) Bardzo ładna i naturalna na co dzień :)
Couture Copper to ciepły rdzawo-miedziany brąz z ogromną ilością srebrzystych drobinek-do słońca daje po oczach :D
 High Style Coral to ładny koralowy odcień,dość intensywny,ciepły,perłowy :)
Rose Silk-jego pokochałam od razu <3 zbliżony do naturalnego koloru ust-takie zgaszone malinowe bordo,widoczna na bledziuchu takim jak ja,a jednocześnie nie nachalna :) Bez drobinek,bez perły,kremowa :) Mój faworyt i na pewno zakupię całą szminkę :)
Ostatni odcień to zakupiony później Polished Rose-niestety na zdjęciach nie wyszedł kolor dobrze oddany...
To ciepły odcień różu,na zdjęciu wyszedł zbyt zgaszony-na żywo jest intensywniejszy.
Bardzo sobie chwalę te szminki- są miękkie,kremowe,nawilżające,gładko się nakładają:) Dałam do testowania w pracy i dziewczyny są zadowolone-chwalą zwłaszcza tę koralową :) Trwałość? średnia...ale nie najgorsza,nie zjadam jej tak szybko,aczkolwiek szminki UCR są na moich ustach trwalsze :) Mimo to skuszę się na jedną sztukę :) Cena w promocji to 28 zł.,poniżej wszystkie odcienie :)


Podobają się Wam?testowałyście? czy cena odstrasza? :)

22 komentarze:

  1. Ten koral mnie kusi, ale ja mam tyle szminek, a nawet się nie szminkuję :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Na Tobie ten pierwszy ładnie wygląda.
    Zamówiłam sobie tez próbki, zobaczę jak mi się spodobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne odcienie, jakoś nigdy nie próbowałam szminek z Avonu.
    Pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nude slip mam i uwielbiam. jakąś drugą chyba z tej serii chyba mam i nie byłam zadowolona. Jutro dopiszę o co chodzi;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi właśnie też Nude Slip najbardziej się podoba. Szkoda, że się warzy ...

      Usuń
  5. Moja mama wzięła Runway Plum i jest zachwycona tą szminką :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsza szminka najbardziej przypadła mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie przepadam za szminkami ale Nude Slim wygląda pięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rose Silk prezentuje się ładnie ;D Już nie wspomnę o opakowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja ppo Twoim poscie na wizazu skusze sie na Polisched Rose i juz zamowilam u konsultantki:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten koral jest świetny.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwszy kolor Nude Slip wygląda na Twych ustach bardzo ładnie, interesująco, jednak do złudzenia przypomina mi kolor pomadki Celia, tych z serii błyszczykopomadek za ok. 10 zł. Więc jednak tę jakże luksusową serię Avonu na tę chwilę chyba sobie odpuszczę;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie spodziewałam się, że tak ładnie wyglądają. W zasadzie to tylko ta perłowa mi się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się Rose Silk i Nude Slip :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi się eleganckie opakowanie i kolor drugi mnie całkowicie w sobie rozkochał.

    OdpowiedzUsuń
  15. Planowałam zakup Nude Slp, ale dobrze, że najpierw zamówilam próbkę. Nie wyglądam w niej dobrze, a Tobie świetnie pasuje :) Zazdroszcze

    OdpowiedzUsuń
  16. O, bardzo mi się podoba Lustering Nude! :) Nude Slip miałam próbkę i był bardzo, bardzo fajny.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo dobre szminki, opakowania boskie. Jestem posiadaczką 3 kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  18. Własnie nie wiem czy za tę cenę bym sięgneła, ale z drugiej strony dziś na fb bloga wrzuciłam kod na zniżkę z całym boxem
    gdzie też jest ta szminka - więc za 26zł za całą pakę kosmetyków wartych niby 140 - chyba się opłaca :D

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...