wtorek, 26 maja 2015

Dwa nowe piaskowe lakiery z Avonu :)

Cześć Kochane :)
Lakierów nigdy za wiele :D więc kolejna piątka z ostatniego katalogu Avonu dotarła do mnie :)
Wzięłam 3 odcienie z lubianej przeze mnie serii Gel Finish oraz dwie nowości z nowej piaskowej serii Magic Effects Mineral Crush.


Seria piaskowa posiada takie oto odcienie w swojej ofercie:

Najpierw pokażę Wam odcień Ruby.

Kocham czerwień na paznokciach.Jeśli chodzi o piaskowe,bardziej lubię matowe piaski,jak np.z My Secret,ale kuszę się też i na te z brokatem.Jeśli chodzi o Avonowy Magic Effects Ruby,są tu drobinki,ale jest ich niedużo.
 Drobinki są malutkie,w kolorze złota i malinowego różu.
 Niby mi się podoba,ale czuję pewien niedosyt...
 Drugi odcień to Topaz.
 Ktoś gdzieś tam w necie obiecywał że Topaz to piękny turkus,byłam więc nastawiona a tu niestety...jest to chłodny błękit.
 Ma dużo srebrnych drobinek-małych i większych,bardzo ładnie i dość intensywnie się błyszczy :)
 Jest piękny,owszem,ale zbytnio przypomina mi poprzedni piaskowiec Avonu Teal Glitter ,tyle że tamten jest ciut ciemniejszy i cieplejszy i to tamten bardziej wpada w turkus.
Jeśli chodzi o wysychanie-ekspresowe,ilość warstw? jedna grubsza lub dwie cieńsze-wolę ten drugi wariant :) Trwałość? dobra,przy dwóch warstwach po ok.3-4 dniach lekko przycierają się końcówki paznokci.Zmywanie? Jak w przypadku piasków-troszkę trzeba pocierać,ale tragedii nie ma-dla mnie gorsze są zwykłe z brokatem :)

 Podobają Wam się?a może inny odcień Was kusi? dajcie znać co myślicie :)
Ja jeszcze wzięłam 3 lakiery żelowe,widoczne poniżej w górnym rzędzie.Pierwszy z lewej,Very Berry już miałam,ale gdzieś się zapodział i musiałam zamówić kolejny raz :) pozostałe-brązik i pomarańcz niedługo Wam pokażę :)
Miłego wieczoru :*

28 komentarzy:

  1. odcień topaz jest niemal identyczny jak piaskowiec z lovely :) lubię ten kolor.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne kochana, ten topaz szczególnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Topaz mam i wygląda całkiem ok. U koleżanki widziałam Agate, piękny niebieski odcień!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. fantastycznie wyglądają :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kolorki. Mam jeden piasek z Avonu z tej serii która była na święta BN dostępna i jestem z niego nawet zadowolona :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja piasków nie lubię, ale te gel są bardzo fajne

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę dorwać jakoś Topaz, wygląda po prosty niesamowicie ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Hmm na paznokciach trochę mnie rozczarowały te kolory...

    OdpowiedzUsuń
  9. szkoda że ten błękit nie jest taki jak na zdjęciach w katalogu ale mimo to też mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Za piaskami nie przepadam, ale ten błękit prezentuje się bardzo ładnie. Jestem ciekawa serii Gel Finish :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi się marzy czarny i biały piaskowy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. topaz zdecydowanie bardziej w moim stylu:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się taki efekt, ale raczej rzadko sięgam po piaski ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne te lakiery ale kurcze jakoś mnie nie kuszą nooo ;))

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten drugi mnie zachwycił:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piaski w tej edycji sobie darowałam :) Dokupiłam sobie 3 lakiery z żelowej serii, bo bardzo się z nią ostatnio polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też pomimo miłości do piasków,jeśli chodzi o Avon to wolę żelowe i na piaski się nie skuszę (no chyba że zrobią całkiem matowe :D )

      Usuń
  17. Topaz jest cudny ,ale ja wystrzegam się piasków bo mam słabe paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
  18. cudowne lakiery, uwielbiam piaskowe wykończenie, muszę je zamówić

    OdpowiedzUsuń
  19. Super prezentują się na paznokciach!:)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Odwiedzę Cię na Twoim blogu :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...