środa, 24 czerwca 2015

Biały Jeleń naturalnie...bursztyn :)

A dzisiaj taki szybciutki post :)
Mydełko,kolejne od Polleny z serii Biały Jeleń :)


Od wiosny poznaję sporo mydeł w kostce.Stosuję je tylko do mycia twarzy (no ok,jeszcze do mydlenia pach przed depilacją :D ) . Biały Jeleń Naturalnie to seria kilku mydełek z naturalnymi składnikami. Miałam już wersję Słonecznik,dziś kilka słów o Bursztynie. "Mydło toaletowe z olejem z bursztynu przeznaczone jest do pielęgnacji skóry zmęczonej, wymagającej dużego zasobu energii potrzebnej do odnowy komórkowej skóry. Bursztyn poprawia nawilżenie i natłuszczenie skóry powodując wzrost jędrności i elastyczności skóry."


Mydełko bursztynowe to tradycyjna prostokątna kostka,która ma bardzo przyjemny,słodko-świeży zapach. Wielu osobom Biały Jeleń kojarzy się tylko z szarym pachnącym mokrą tekturą mydłem-takie też mają :D ale akurat seria "naturalnie" ma przyjemne zapachy :) Pieni się też doskonale-nie trzeba trzeć łapami pół minuty żeby powstała piana,pojawia się dużo szybciej i jest gęsta,treściwa.Mydełko oczyszcza świetnie,nie podrażnia skóry,ale też niezbyt nawilża więc zalecam zaraz zastosować krem :)
Czy lubię? Tak :) Tak samo jak wersję słonecznikową,z obu jestem zadowolona :) a są jeszcze dwa rodzaje do wypróbowania-nagietek i otręby pszenne :)

skład:sodium tallowate,sodium cocoate,aqua,parfum,glycerin.hellanthus annuus seed oil,amber extract,mica(and)titanum dioxide,sodium chloride,sodium hydroxide,tetrasodium editronate,ci14700,ci21100.




15 komentarzy:

  1. Nie polubiłam mydeł BJ, a miałam ich kilka. Mydła z tłuszczu zwierzęcego niezbyt służą mojej skórze

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jakoś nie mogę się przekonać do mydeł w kostce, chociaż nie powiem, jestem ciekawa tego z otrębami pszennymi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ich cena jest teraz strasznie wysoka, lubię najbardziej jednak to z płatkami owsianymi ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam jakies to mydlo z SB ale na razie czeka

    OdpowiedzUsuń
  5. Będę musiała spróbować takie do mojej mordziaty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie bym wyprobowala ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. dawno nie miałam mydeł z białego jelenia, muszę do nich wrócić, fajnie, że jesteś zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam tych mydełek jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Średnio lubię mydła w kostce chociaż mam kilka czekających na swoją kolej:) Kamila jednak usilnie kusi mnie do testów:P:) I Ty również:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kamila powinna po dupie dostać bo tak kusi różnymi rzeczami że szok :D dostanie klapsa w sierpniu bo się z Nią zobaczę znowu :D

      Usuń
  10. A ja aktualnie używam mydło dziecięce Himalaya :) Pięknie pachnie, jest w miarę łagodna i dobrze oczyszcza :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...