wtorek, 7 stycznia 2020

Perfumowy kalendarz adwentowy 2019 - podsumowanie :)

Hej hej Kochani :)
Gotowi na zeszłoroczne podsumowanie mojego Kalendarza Adwentowego z perfumami? Po przetestowaniu 31 próbek perfum powiem Wam że tylko 4 zapachy były dla mnie nie do zniesienia, z drugiej strony nie mam 'hitu hitów', czyli żaden nie zwalił mnie z nóg. Co nie znaczy że nie mam ulubieńców! Dużo zapachów było ładnych i podobnie jak rok temu, wyodrębniłam 6 zapachów które chciałabym mieć na swojej półce,a jeden najbardziej :) I podobnie jak rok temu, tę szóstkę pokażę w następnym wpisie, a teraz chodźcie poczytać o wszystkich zapachach w skrócie, podzieliłam je na wygodne kategorie :)

Zapachy z którymi się nie polubiłam :)
Toy Moschino miał być zapachem uniseks i faktycznie, uroczy miś pachnie bardziej mężczyzną :D Wiem że są kobiety które lubią męskie nuty w perfumach, więc tu powinny być zadowolone, ja czuję głównie lawendę i cedr których nie znoszę brr...Złote róże to kolejna wersja Flowerbomb Rose Explosion. Dużo róż ale jeszcze więcej oud, czyli drewna agarowego które ma kontrowersyjny zapach-niby drzewny, ale trochę zwierzęcy, niektórym śmierdzi potem i...moczem, i dla mnie własnie trochę taki był :D Zbyt duszący i męczący. Małe błękitne opakowanie to Angel eau Sucree. Było dużo bezy i dużo paczuli, co w tym połączeniu sprawiało że momentami czułam jakieś krople lecznicze,ziołowy syrop...za ostry zapach, nie polubił się z moją skórą...Ostatni Karleidoscope też miał męską nutę, był niby ciepły, lekko pudowy ale to było nie to :)

Zapachy na co dzień :)

Te zapachy są lekkie, przyjemne,delikatne. Boss Scent Private Accord i Dolce&Gabbana Intense mają w sobie cytruski ale na słodkiej bazie, Boss Orange jest waniliowo-kwiatowo-owocowy, Gucci Guilty kwiatowo-drzewny z różowym pieprzem, Aura Sensuelle wodno-kwiatowy a Narciso Eau de Musc bardzo irysowo-mydlany :)

Zapachy słodkie :)

Tutaj dla mnie są same fajne zapachy, wśród nich aż 3 moje hity :) Większość z nich ma w sobie słodkie owoce plus część z nich w bazie miód, wanilię, czekoladę czy kawę. Najsłodszy z nich jest chyba Scandal A Paris, najświeższy Escada Elixir :)

Zapachy wiosenne :)

Te zapachy jak się domyślacie, są głównie kwiatowe :) Paradiso Assoluto Cavalli, Si Fiori Armaniego, Bloom of Rose Guerlain dodatkowo mają wanilię, dzięki czemu to kwiaty w ciepłej wersji, a Idole i Mon Paris Floral są już bardziej kwiatowo-owocowe, świeższe :)

Zapachy na lato :)

Tu są fajne wakacyjne zapachy i wbrew pozorom, bardzo różne :) Omnia Indian Garnet to czyste pomarańcze z drzewną goryczką, złota Lolita Elle L'Aime jest kwiatowo-kokosowa, plażowa, Versace Yellow Diamond ciepły, słoneczny, a znane z wakacyjnych zapachów Escady nie zawiodły - Sorbetto Rosso to połączenie arbuza z gruszką a Fiesta Carioca tropikalna z przewagą maliny :)

Zapachy zmysłowe :)

Te zapachy nadają się na wieczór :) Są albo eleganckie jak Chanel Mademoiselle Intense i Hypnotic Poison,taka klasa z mini kropelką retro, albo kwiatowe ale mają ciągnący się zmysłowy ogon jak Flowerbomb Midnight i Blumarine Dange-Rose,lub cięzkie, erotyczne jak Mugler Angel La Rose, który jest śliwkowo-czekoladowo-paczulowy :)
Napiszcie czy któreś zapachy są Wam znane? Kilka z nich to zapachy nowe, z 2019 roku i przy podsumowaniu hitów okazało się że 5 z 6 zapachów to właśnie nowości, czyli idę z duchem czasu :D  Zapraszam już jutro wieczorem na opisy 6 moich ulubieńców z 31 zapachów grudnia :)
A podobne podsumowanie, ale z zeszłego roku możecie poczytać TU :)

11 komentarzy:

  1. Większości zapachów niestety nie znam osobiście. Fajny pomysł z takim perfumowym kalendarzem adwentowym, może nawet zrobię sobie coś takiego w tym roku. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jezuniu, moje ukochane Hypnotic Poison <3 Kocham!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe dla mnie też całkiem fajne, dobrze się nosiło :D

      Usuń
  3. Fajnie mozna poznac zapachy i skusic sie na wybrany w wiekszej pojemnosci :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Z tych tutaj najbardziej lubię/wybrałabymm niebieski Opium - ten mi się podoba i jest w moich klimatach. Lubię też Scandal, ale By Night.
    Natomiast po opisie zainteresowały mnie Angel eau Sucree i Angel La Rose Muglera, chociaż wątpię, żeby Mugler mi się spodobał ;) no i te wersje są rzadko spotykane w perfumerii, nie wiem czy uda mi się powąchać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Z całości po opisie spodobały mi zapachy Escady. A sam kalendarz to bardzo dobry pomysł. Starałam się śledzić na story jak go otwierasz 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Tylko 6 zapachow z tych 31 mam lub mialam i zuzylam w formie flakonow (kaleidoscope,escady obie letnie,lolita laime,versace yellow,si fiori) a chce - przynajmniej jeszcze zanim przeczytam Twoj kolejny post 😂 gucci quility

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty perfumowa maniaczko :D Ale Ty przynajmniej kupujesz flakony, u mnie kolekcja słaba a próbki ciągle nowe kupuję :D

      Usuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...