sobota, 20 czerwca 2015

Drobne zakupy i wygrana od pszczelej dolinki :)

Cześć Kochane :)
Sobota w Krakowie dziś zimna (tydzień temu było 33 stopnie).trzeba więc pocieszyć się zakupami-kosmetycznymi oczywiście :D Kupiłam kilka rzeczy,oraz mam fajną wygraną w konkursie blogowym :)


Co kupiłam? Kilka robiazgów :)
 Np.szampon do włosów Dove-kocham kosmetyki Dove,a szampon będzie chwilową przerwą od mojego the beściaka Head&Shoulders :) Mam też żel pod prysznic Palmolive-tej wersji z mleczkiem i jaśminem jeszcze nie miałam-z butelki pachnie wręcz obłędnie! :) Drugi w zielonej tubie to peelingujący żel pod prysznic z Yves Rocher-jeden z dwóch nowych zapachów,jabłko-anyż :) Przetestowałam i niedługo coś więcej napiszę :) No i mydełka w kostce Alterra-o zapachu drzewa sandałowego miałam dwa razy-uwielbiam (klik),wzięłam letnią wersję pomarańcza,mam nadzieję ze będzie fajna :)A poniżej...
 lakiery do paznokci-tylko 4 :D dwa żółte-mam fazę na żółć od kilku dni :D jeden już przetestowałam,tak samo ten pomarańcz i koral-wkrótce recenzje :) Co poza tym? róż na policzki od Bell-świetny neutralny na co dzień,jego kupiłam już dosyć dawno :) Trwała szminka Essence to mój drugi zakup tej szminki-po świetnym odcieniu Barely There,wzięłam ciutkę jaśniejszy-Natural Beauty-oj pokochałyśmy się zdecydowanie :) A co jest w stojącej saszetce? chyba nowość-ja pierwszy raz zobaczyłam kilka dni temu-kremy do twarzy Perfecta Skin Drink :) Ja mam wersję matująco-nawilżającą,jest jeszcze jedna-energizująco-nawilżająca.Powiem Wam że jestem zadowolona po kilku użyciach....potestuję i czym prędzej się podzielę opinią :) Poza tym ekonomiczna wersja saszetki zamiast słoiczka-podoba mi się :)
Co jeszcze mam? Wygraną w konkursie na blogu Lakierowo-kosmetyczny zawrót głowy :)
Naturalnie,ręczne robione kosmetyki pochodzą ze sklepu Pszczela Dolinka.Mogłam sobie wybrać coś za 30 zł,a dostałam od sklepu dodatkowo sól wartości 18 zł! co za niespodzianka :) Apetyt na ten sklep mi rośnie po użyciu mydełka kokosowo-bananaowego-geniusz! :)
Coś Was szczególnie zainteresowało? Niedługo pojawią się recenzje lakierów,szminki,mydełka bananowego i kremu Skin Drink :)

Miłego weekendu! :)

18 komentarzy:

  1. Świetne zakupy zainteresowałas mnie szczególnie zelem z Palmolive bo ostatnio mam fazę na jaśmin ;) czekam na recenzje. I super wygrana.

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne nowości, gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zakupy :-) ciekawa jestem tego peelingu od Yves Rocher :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczęściara z tą wygraną! :) ładne lakiery tam już widzę! pozdrawiam, zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. super nowości :) czekam z niecierpliwością na opinię o tym kremie w saszetce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem bardzo ciekawa jak spisuje się żel peelingujący YR. Mam w planach zakupy w ich sklepie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawi mnie bardzo ten krem w saszetce :) A same nowości super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, że mydełko Ci się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  9. też mam tą wersje dove szamponu :) przepięknie pachnie ten szampon

    OdpowiedzUsuń
  10. pszczela dolinka kuuuusi tak bardzo *-*

    OdpowiedzUsuń
  11. Czekam na recenzję Skin Drink. Widziałam już ten krem w drogeriach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajna nagroda i lakiery do paznokci. Czekam na recenzje! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne kosmetyki, czekam na prezentację lakierów :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję wygranej, ja też lubię Pszczelą Dolinkę

    OdpowiedzUsuń
  15. Nad tą saszetką zastanawiałam się ostatnio :P Suma summarum odpuściłam, bo kremowe zapasy mam spore :P

    OdpowiedzUsuń
  16. co to za kolor lakieru z Avonu ?:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne zakupy. Gratuluję wygranej. :-)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...