czwartek, 29 września 2016

Mydełko kawowe z otrębami :)

Witajcie :)
Jutro już piątek,byle go przeżyć i weekend :D
Pogoda w Krakowie dziś rozpieszcza,latam z krótkim rękawkiem,a jak u Was? :)
Dziś kilka słów o mydełku,które kupiłam w czasie urlopu :) Zapraszam :)

Podczas urlopu buszowałam po krakowskich popularnych drogeriach i w jednej z nich, Drogerii Kosmyk,kupiłam fajne,pachnące mydełko z kawą i otrębami owsianymi Lass Ayurveda Coffee & Oat Meal :)
Jako że jestem kawoholiczką,zapach kawy w kosmetykach też mnie kusi,jest kilka takich które lubię :) Powąchałam mydełko przez folię i nie czytając nawet co pisze,wzięłam do koszyka :D
 Mydełko sporej wielkości,podzieliłam a pół :) Jest glicerynowe,półprzezroczyste z kawałkami otrębów :)

Pachnie nieziemsko-kawą oczywiście :) Zapach wyrazisty,dosyć intensywny,bardzo odprężający :)
Świetnie się pieni,fantastycznie oczyszcza,buzia nie jest po nim ściągnięta i sucha.

Podsumowując,mydełko jest świetne :) Pięknie pachnie,oczyszcza,nie podrażnia skóry-podstawowe zadania spełnia :) Gdzie je można kupić? Szukam dla Was właśnie jakiegoś sklepu w necie i znalazłam świetny-chyba kiedyś z niego skorzystam --> BliskoNatury
Ja kupiłam w krakowskiej Drogerii Kosmyk :)
 Skład mydełka:

Są różne wersje tych mydełek np,czekolada z miodem. wetiwer z drzewem sandałowym,jaśminowe,rokitnikowe, róża z geranium, lawenda z Ylang-ylang i wiele innych :)

14 komentarzy:

  1. Liczyłam, że wizualnie będzie ładniejsze, ale najważniejsze, że działanie dobre.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubię kawy, ale lubię naturalne mydełka i jestem ciekawa Lass, więc sięgnę pewnie, ale po inne zapachy. :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mydełko ciekawe, miałam kiedyś mydło glicerynowe od Plamolive bodajrze, ale to było wieki temu. Naturalnego nigdy nie próbowałam. A i u mnie pogoda zacna i przyjemna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie wygląda, no i kawowe też by mnie skusiło ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wersja zapachowa czekolada z miodem do mnie bardziej przemawia :D Idealna na jesienne zimne wieczory

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja lubię glicerynowe mydełka z Białego Jelenia, szczególnie ten ze słonecznikiem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie naturalne mydełka, zwłaszcza o zapachu cytrusów ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubie zapach kawy ,chętnie bym je kupiła.

    OdpowiedzUsuń
  9. zapach na pewno też by mi się spodobał bo bardzo lubię kawę

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie lubię tradycyjnych mydeł, ale takie z aktywnym węglem sobie chcę kupić.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie spotkałam się wcześniej z tym mydełkiem, ale muszę zwrócić na nie uwagę jak będę następnym razem w Krakowie. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :) Obiecuję że zajrzę do Ciebie! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...