piątek, 19 października 2018

Czekolada,mięta,poziomki...pielęgnacja z Faberlic :)

Hej hej :)
W pierwszej części o Faberlic (klik) pokazałam Wam kolorówkę i zapachy,jestem mile zaskoczona bo post cieszył się dużą popularnością i sporo z Was zajrzało poczytać :) Dzisiaj tak jak obiecałam,pokażę produkty pielęgnacyjne,myślę że sama nazwa zapachów-poziomka i czekolada z miętą - zachęci Was do czytania :)
Na początku przypomnę dla tych którzy nie wiedzą,że Faberlic to rosyjska firma "katalogowa",mająca w ofercie głównie kosmetyki,ale też odzież,środki czystości i inne rzeczy dla domu :) To teraz moje opinie o kosmetykach :)
👀
Krem do rąk poziomkowy na początku mnie zmylił :D Patrząc na opakowanie,byłam przekonana że jest truskawkowy,rosyjska nazwa też niewiele mi mówiła,dopiero smarując łapy myślę-pachnie poziomką! Więc szybko patrzę na tył opakowania,jednak przez niepełną znajomość angielskiego myślałam że "wild strawberry" to po prostu dzika truskawka :D Wujek google tłumacz rozwiał wszelkie wątpliwości,czyli nos mnie nie mylił że czuł poziomkę :D
I mimo że ta poziomka jest trochę chemiczna,jednak jest przyjemna,a sam krem lekki,wchłaniający się w łapki,co oznacza że idealny na co dzień,bo nie będziemy się przyklejać do wszystkiego wokoło.Nie wiem czy dałby radę mocno przesuszonym dłoniom,ale która z nas takie ma? W obecnych czasach chyba żadna,dbamy o siebie,jesteśmy bardziej świadome i wybieramy dobre kosmetyki dzięki czemu nie doprowadzamy ciała do kiepskiego stanu :) Skład kremu:
Peeling do ciała czekolada z miętą przeniósł mnie niczym machina czasu w lata dzieciństwa :D Kto z Was pamięta i jadał okrągłe pastylki miętowe w czekoladzie? Wiem że ciągle je sprzedają,więc muszę kupić koniecznie bo aż zatęskniłam :D 
A peeling tak własnie pachnie! Cudowna apetyczna czekolada z wyraźną nutą mięty. Konsystencja peelingu też kojarzy się z gorącą,gęstą czekoladą,z zatopionymi cukrowymi kryształkami. Jak piekę murzynka to podobnie wygląda ta masa w garnku zanim cukier się rozpuści :D
Peeling daje bardzo przyjemne doznania pod prysznicem,zarówno zapachowe,jak i masujące,bo peeling fajnie drapie,nie mega mocno,ale wyczuwalnie. Po spłukaniu nie mamy żadnej tłustej warstwy na ciele.
Jest świetny i marzę o większej pojemności bo na peelingowanie rąk,dekoltu i brzuszka starczył na 4 razy :) Skład peelingu:



Cieszę się bardzo że dzięki konsultantce Ewelince mogłam przetestować kosmetyki Faberlic,za co Jej bardzo dziękuję :) Najbardziej do gustu przypadł mi peeling oraz zapach Donna Felice i nie ukrywam że właśnie zapachy najbardziej mnie ciekawią,wszak kocham perfumy najbardziej ❤ :)

Przypominam że aby kupować kosmetyki Faberlic,należy się zarejestrować TUTAJ, zachęcam też do polubienia fanpage mojej konsultantki TU,a świeży katalog do obejrzenia w całości TU :)
I jeszcze mały podgląd "pyszności" które kuszą w katalogach :)

10 komentarzy:

  1. poziomkowy krem do rąk nawet z chemiczną nutką by mnie zadowolił :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj, jeśli chodzi o pielęgnację tej firmy to mmmm, polecam maski w płachcie oraz kremy z serii o2, są na prawdę rewelacyjne. Co do "smacznych" kosmetyków, owocowe kremy, masełka, peelingi- cudo! Chemia trochę przereklamowana, ale kosmetyki jak za tak niskie ceny na prawdę rewelacyjne. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale kuszące zapachy! Do mnie takie apetyczne linie zapachowe bardzo przemawiają :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Peeling z chęcią bym wypróbowała☺

    OdpowiedzUsuń
  5. Firmę kojarzę, ale nic od nich nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś miałam okazję przejrzeć katalog fakt ceny bardzo korzystne ale nic o nich nigdy nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tej marki. Szkoda, że poziomka jest trochę chemiczna. Ale peeling musi pachnieć genialnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo zaciekawiłaś mnie tymi kosmetykami, szczególnie peelingiem

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...