niedziela, 26 maja 2019

Avon przegląd katalogu 8 Początek lata

Cześć :)
Nie zapomnieliście dziś o swoich Mamach? Na pewno pamiętacie :) Niektóre z Was być może kupiły w prezencie coś z Avonu :D  Moja Mama np. lubiła bardzo zapach Rare Pearls i płyn do kąpieli lilia i teraz mi się te zapachy z Nią kojarzą...Mam nadzieję że Wasz Dzień Mamy jest weselszy niż mój, tymczasem zapraszam na przegląd aktualnego katalogu, z którego można zamawiać do 12 czerwca :)

Nowy zapach, tak! I to całkiem ciekawy, choć zdecydowanie dla mnie na chłodniejsze dni :) Nowa  Attraction Sensation to trzecia odsłona po klasycznym Attraction i Rush :) Jak pachnie? Bardzo zmysłowo, ciut ciężko,ale nie słodko :) Jest śliwka,nuty skóry, jaśmin, kaszmir, bardzo mi się podoba :) Tyle że znam ten zapach...na pewno był już w Avonie ale nie mogę sobie skojarzyć który,może City Rush...albo fioletowa część zapachu Eve Duet ,sama nie wiem, pachnie znajomo ale pięknie :) Męska wersja też jest,  ma w składzie czarny pieprz, olejek imbirowy, kardamon, nuty skóry :)
 Klasyczne Attraction które bardzo lubię, też jest w promocji :) Ten zapach opisywałam TU :)
 Seria Eve i wszystkie 4 zapachy też są w promocji, ja najbardziej lubię właśnie tę żółtą (przypomina mi powyższy Attraction) oraz zieloną, idealną na wiosnę :)
 Rarki też są - najnowsza fioletowa Night Orchid pachnie magnolią i orchideą (recenzja- klik) złota Gold kwiatowo-oleista,ciepła jak płynne złoto oraz Pearls pachnąca białymi kwiatami na wejściu do kwiaciarni z pudrową, ciepłą i delikatnie duszącą nutą :)
 Są też lekkie niedrogie zapachy ze świeżą nutką, mogą być fajne na lato :)
 Wszystkie wersje Perceive są w cenie promocyjnej, a niedługo wejdzie piąta, żółta wersja Sunshine :) Te buteleczki na żywo bardzo mi się podobają, jak kryształ lub wielka kostka lodu :)
 Dla mężczyzn jest fajnie wyglądający zapach Scent Masculine Woody, pachnący drzewnie z lawendą,liśćmi herbaty,kaszmirem i wetiwerem :)
 Makijaż :) Jak zawsze duuuży wybór wykręcanych kredek, może trzeba wreszcie kupić turkusową? :D
 Pomadki w płynie testowałam-i matowe i błyszczące, ja nie polecam, są nietrwałe, warzą się, kleją do wszystkiego,a matowe brudzą niemiłosiernie, dla mnie to koszmarki choć ponoć mają fanki (jakim cudem? :D )
 Od dawna mnie kusi spróbować pomadkę ochronno-koloryzującą, daje delikatny kolor i doskonale odżywia, to takie 2w1 :) Pierwszy kolor od góry mi się podoba :)
 Szminka Delicate Matte ma 4 nowe odcienie - niestety Avon nie dał próbek więc nie mam ich Wam jak pokazać...ale pozostałe odcienie pokazałam TU :)
 Skusiłam się ostatnio na cienie od Avonu, bo dawno nie miałam :)  Wzięłam Wonder Away, jest faaajna! Ten najciemniejszy cień to czekoladowo-rdzawy odcień opalizujący delikatnie na błękit , wygląda ślicznie :) Jeszcze muszę spróbować tych cieni na mokro bo póki co tylko na sucho używałam :) Pokażę Wam jutro dwa makijaże na instagramie :)
 Bardzo polecam kremowy cień do brwi, jest fantastyczny,świetnie się używa, jest trwały :)
 Mam oczywiście wersję ciemną, ta jaśniejsza, przeznaczona da blondynek ma ponoć lekko karmelowy odcień :)
Lubicie perełki brązujące? Ja osobiście nie używam, choć zostałam obdarowana to jednak odcień jest za ciemny - mam Warm Glow widoczny na zdjęciu :)
Niedawno pojawiły się (ponownie) szybkoschnące lakiery do paznokci, może jakiś zamówię choć ta kolorystyka taka ponura,jesienna...
 W żelowej serii już weselej :) Mam z tych obecnie dostępnych trzy, położyłam je pod swatchami w katalogu :) Pierwszy to Fabulous, uwielbiam go! Taki koralowo-malinowy, wyrazisty, prawie neonek, cudownie wygląda, drugi to Sapphired Up, ciemny szafir już w stronę granatu i trzeci, Roses Are Red to ciemna czerwień :)
 Mi ostatnio bardzo chce się żółtego lakieru, ale w żółci ciężko mi dogodzić, chcę ciepły odcień,żadna cytrynka :) Nadzieję widziałam w tym z Color Trend ale znalezione swatche w necie ciut rozczarowywują (klik) , za to ten turkusowy i różowy są piękne <3
 Kupiłam sobie balsam do ust z Color Trend o zapachu melona- daje delikatny kolorek, pachnie ładnie ale znam lepsze balsamy, nie do końca mi odpowiada,taki gęsty i lepki jest. 
 Teraz w promocji z różowej serii Anew jest kilka produktów - ja natomiast mam w dłoni z tej serii miniaturę kremu Wake Up Cream, jest fajny! Delikatny, świetny pod makijaż i jak pachnie :)
 Były już maseczki w płacie z serii Planet Spa, jedna z Anew, a teraz Nutra Effect, jedną już wypróbowałam :)
 Booster Sheet Mask o zapachu cytrusowym, dodająca energii,rozświetlająca, bardzo nasączona, nie szczypie w twarz ani w oczy, po zdjęciu resztka płynu wysycha w ciągu ok.15 minut całkowicie i można nałożyć makijaż. Przyjemna i pewnie wypróbuję też pozostałe :)
 O dwóch maskach widocznych poniżej też napiszę niedługo :) Testowane złotej już za mną, platynowa nowość zamówiona i poznam niedługo :)
 Ze zdjęcia poniżej mam dwa produkty które lubię - pokazuję je paluchami :D Czarna maska z węglem oraz peeling :) Oba doskonale oczyszczają, ale polecam tylko do tłustej, mieszanej cery bo są intensywne, mocne :)
 Poniższa oferta też jest spoko - pierwszy produkt kosztuje 9.99 zł , drugi można wziąć za 5.99. Ja mam i lubię żel pod oczy - obecnie używam, oraz jedną z nowszych masek z jagodami :)
 Seria Care ma nowość w granatowych opakowaniach z proteinami mleka i wit. E, jest pachnąca kartka i jak powąchałam-wow, wróciłam do czasów dzieciństwa :D Coś w stylu klasycznego kremu Nivea ale z taką starodawną nutą :D Muszę kupić mały krem, obecnie są jego 3 wersje  - 75, 200 i 400 ml :)
 Z serii bananowej mam na razie maseczkę do twarzy - zapach przyjemny, ale nie jak świeżo zgnieciony banan,a raczej jak masa bananowa z ciasta :)
 Po pachnącej kartce bardzo fajnie zapowiada się seria do stóp - wreszcie jakiś zapach który mi się podoba :) Grapefruit i bazylia, bardzo świeży, rześki, idealny na zmęczone stópki :)
Gdyby ktoś wątpił że lubię żele pod prysznic z Avonu, poniżej moje zapasy :) Bywało oczywiście więcej :D Biały Gelato Moments obecnie jest u mnie w kabinie,to najnowszy zapach lodów waniliowych :) Pachnie śmietankową wanilią,ale tak fajnie tę wanilię czuć, jakby rozgnieść kawałek laski wanilii, lekko świerzbi w nosek, super zapach :) Niedługo pojawią się 3 nowe zapachy Senses więc znowu będzie w czym wybierać :D
 Do ciała od lat polecam krem do ciała Planet Spa z oliwką :) Mam już kolejne opakowanie, zapach oliwkowo-świeży, a największą frajdę zawsze sprawiało mi rozmasowywanie zielonych kapsułek  na skórze, które są w kremie :D Fajnie pękają barwiąc lekko skórę na zielono i trzeba rozprowadzić:D
 Niekosmetycznie :) Od dawna mam chęć na zegarek z Avonu, ciągle szukałam jakiegoś fajnego i ten poniżej, biały jest w moim guście :) Elegancki i sportowy jednocześnie,to lubię :)
Poniższa torebka też mi się podoba, pasuje do jednokolorowych strojów :)
A ta niżej podoba mi się gdy nabiera kształt worka po spięciu boków :)
I gadżet na kosmetyki - wielkie koło zaciągane na sznureczek, dosyć wygodna opcja gdy mamy rozłożone wszystko i nie musimy grzebać w  kosmetyczce :)
Z biżuterii posiadam geometryczne kolczyki Farrah w kolorze srebrnym :)
I na koniec coś dla fanek różu - sukienka, okulary i torebka :) Bardzo mi się podoba krój sukienki, żałuję że nie ma innych kolorów :)
Wpadło Wam coś w oko? Co ostatnio używaliście z Avonu? :)

17 komentarzy:

  1. Dzięki za przegląd. Perceive żółty już kiedyś był potem co wycofali, ciekawa jestem czy to ten sam zapach. .chociaż tam ten nazywał się chyba Solei. .czy jakoś tak. Zobaczymy ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak,nazywał sie Soleil, a Sunshine wchodzi w K10 ;)

      Usuń
  2. Przegląd jak zawsze świetny I tym razem jestem zdziwiona, bo mam wiele z tych produktów co pokazałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie zamówiłam, ale więcej w demo niż z katalogu ;) Wzięłam nowe żele m.in. Nowy lakier do paznokci brałam ostatnio w demo, tak jak i żel pod oczy i spray do stóp :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam zapachu od Avonu ! :D
    Dodaję do obs i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam tą pomadę do brwi i żałuję, że jednak dla mnie za ciemna :( Pędzelek z kolei totalnie się u mnie nie sprawdził...

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też uwielbiam ten żółty zapach z serii Eve :)

    Pozdrawiam :)
    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  7. Po Attraction Sensation spodziewałam się większego wow, którego u mnie niestety nie ma 😐

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo Kochanie ten zapach jest taki poważny dla bab starych jak ja :D A Ty młodziutka :*

      Usuń
  8. Przypomniałaś mi o letnich zapachach - Scend Mix wersja z limonką oraz Perceive Oasis ;-) Choć obecnie uzywam innego zestawu, też raczej letnich i też z Avonu (własnie piszę o nich posta :D). Co do katalogu to wszystko już prawie kupiłam ;-) ;-) Różowa seria kremów Anew od lat jest moja ulubioną własnie z powodu zapachu! Z katalogu zainteresował mnie zestaw kolczyków (obok torebki worka) w wersji złotej ;-))

    OdpowiedzUsuń
  9. Naoglądam się, naoglądam a później wszystko chcę mieć i kupować...

    OdpowiedzUsuń
  10. całkiem fajne rzeczy mają w tym avonie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Nic tylko zamawiać. Bardzo ciekawa oferta! Maseczki już mnie kuszą.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja planuję kupic tylko nowe Surreal :)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo fajna oferta, ja znam tylko podstawową wersję perfum Perceive i podoba mi się ten zapach

    OdpowiedzUsuń
  14. Skusiłam się na tą bananową maseczkę i póki co sprawdza się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ostatnio kupiłam ten grejpfrutowy spray do stóp i bananową maseczkę z nowych serii (choć maseczka póki co mnie nie porwała). Też zwróciłam uwagę na zapach nowej serii Care - boski, dokładnie tak jak opisujesz "retro Nivea" :D. Z kolei nowe Attraction też kojarzą mi się jakby to już gdzieś było, ale wydaje mi się że akurat nie jest to dawny City Rush, on był taki moocnooo śliwkowy :D

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...