środa, 29 czerwca 2022

Westlab Mindful - odprężająca sól do kąpieli

 Hejka :)
Gdyby ktoś pytał - po co ci sól do kąpieli jak nie masz wanny? A potrzebna jest! Nawet do kąpieli, moczenia stóp :) I tak właśnie ją stosowałam, jako że od 7 lat mam kabinę prysznicową :) Z linii Westlab widziałam w drogerii bodajże  6 rodzajów tych soli, ja mam wersję Mindful :) Chodźcie poczytać co moje stopy i zmysł węchowy o niej myślą :D
  Sól odprężająca do kąpieli Mindful z olejkiem kadzidłowym, skórką bergamotki i CBD to 100% naturalna, wegańska mieszanka bogatej w magnez soli Epsom i soli himalajskiej wzbogacona o olejki. Sól Epsom idealnie rozluźnia mięśnie a sól himalajska usuwa toksyny z organizmu.
Granulki są duże, rozpuszczają się powoli dając mega intensywny zapach - i tutaj muszę Was uczulić na wersję Mindful, bo nie każdy lubi takie aromaty - jest dosyć mocno orientalny, intensywny i w mpim przypadku nie bardzo chciałabym zanurzyć całe ciało w tak intensywnym aromacie. Ale z drugiej strony jest on rzeczywiście mocno relaksujący, kojący, wyciszający. No i rozpuszczony w wodzie nie aż tak intensywny jak same granulki.
Osobiście zalecam kąpiel w delikatnie ciepłej wodzie, ku chłodnej - w gorącej aromat jest mocny.  Ja lałam wodę mocno ciepłą, rozpuszczałam sól i jak wystygła, zanurzałam stopy. Relaks? Idealny! Doskonałe SPA dla stóp, rozluźnienie, ukojenie po ciężkim dniu. A najfajniej potem tylko wytrzeć stopy (choć powinno się spłukać wodą), wtedy efekt jest jakby dłuższy :)
Polubiliśmy się, mimo że kadzidłowe zapachy są niekoniecznie dla mnie jeśli chodzi o całe ciało, natomiast na stopy już tak :)  Jestem zadowolona i dzięki temu że będą kąpane tylko stópki,  będę mieć go trochę dłużej :D A gdybym miała wannę, zdecydowałabym się na wersję Refresh z różowym grejpfrutem, trawą cytrynową i algami <3
Skład:
Wolicie kąpiel czy prysznic? Używacie soli do kąpieli? Dajcie koniecznie znać :)
Acha, koszt takiej soli za 454 gramy to ok. 21 zł (na stronie producenta) :)

2 komentarze:

  1. Oczywiście, że sól do kąpieli jest potrzebna, ja wprawdzie mam wannę, ale zawsze korzystam z prysznica, a sól (inną) mam i tez używam do moczenia stóp.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam tylko prysznic i sól z pudełka Purebeauty stosuje do stóp 😁

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...