sobota, 21 wrze艣nia 2024

Kremowy tonik do twarzy Milky White Hydra Stars

Cze艣膰 馃槉
Czy s膮 kosmetyki do piel臋gnacji twarzy kt贸rych stosowanie uwa偶asz za zb臋dne? Ja do tej pory za taki kosmetyk uwa偶a艂am tonik (do produkt贸w typu serum ju偶 si臋 przekona艂am bo te偶 by艂am na "nie"). Wynika艂o to ze z艂ych do艣wiadcze艅, bo ka偶dy kt贸ry kupi艂am (by艂o ich mo偶e 4-5)  nie sprawdza艂 si臋, klei艂a mi si臋 sk贸ra, albo czu艂am si臋 zapchana, og贸lnie kolejna warstwa kosmetyku nie by艂a mi potrzebna. Czemu wi臋c po latach skusi艂am si臋 na kolejny tonik? Chod藕cie sprawdzi膰 co mnie zach臋ci艂o i czy jestem zadowolona 馃槉

Do kupna tego toniku zach臋ci艂y mnie dwie rzeczy - mleczna formu艂a oraz marka - ostatnio lubi臋 coraz wi臋cej produkt贸w od Stars from the Stars 馃槉 Jakie fajne sk艂adniki ma ten tonik? Sp贸jrzcie:
Ceramidy to co艣 co kocha moja sk贸ra. Kwas hialuronowy? Zawsze i wsz臋dzie jest dobry, sprawdza si臋 u ka偶dego, to cudowny nawil偶acz i zapobiega utracie wody. Len? Obecnie chyba rzadki w kosmetykach, ale mam z nim same dobre wspomnienia, jako nastolatka mia艂am swoje ulubione kosmetyki z lnem i pami臋tam 偶e bardzo dobrze regenerowa艂y, a zw艂aszcza koi艂y podra偶nion膮 sk贸r臋.
Buteleczka toniku Milky White jest w膮ska, wysoka, z wygodnym zamkni臋ciem, pojemno艣膰 200 ml. 
Konsystencja toniku mnie zachwyci艂a, g臋sta, nie sp艂ywaj膮ca z wacika, mo偶na te偶 nala膰 na palce i po prostu wmasowa膰, a potem wklepa膰 w sk贸r臋. Mi jednak sprawdza si臋 najlepiej na waciku, przecieram twarz a potem tym wacikiem doklepuj臋 w sk贸r臋.
Zapach toniku? Trudny do okre艣lenia, ale taki waniliowo-s艂odko-kwiatowy, bardzo 艂adny 馃槉 Tonik wspaniale koi sk贸r臋 (po peelingu zw艂aszcza), wch艂ania si臋 do 10 minut, sk贸ra jest po nim mi臋ciutka i mocno od偶ywiona. Zwykle po wch艂oni臋ciu nak艂adam ju偶 l偶ejszy krem, a je艣li u偶ywam rano przed makija偶em, to wystarczy mi po tym toniku ju偶 samo serum. Ja to osobi艣cie bym go nazwa艂a tonik-serum 馃槂, bo zdecydowanie ma w艂a艣ciwo艣ci od偶ywcze, nawil偶aj膮ce no i ta mleczna konsystencja mo偶e moim zdaniem zast膮pi膰 serum.
Tak, jestem z niego zadowolona 馃挋. Mega wydajny, cudownie pachnie i dobrze od偶ywia. B臋dzie te偶 idealny na sezon zimowy, zapewni dodatkow膮 dawk臋 od偶ywienia i nawil偶enia w czasie mrozu, wiatru, ogrzewania. Tak wi臋c jest to jeden z niewielu tonik贸w kt贸remu m贸wi臋 TAK.
Sk艂ad toniku:

Mo偶e mieli艣cie okazj臋 ju偶 go u偶ywa膰? Co o nim s膮dzicie? Czy og贸lnie u偶ywacie tonik贸w?






 

Brak komentarzy:

Prze艣lij komentarz

B臋dzie mi mi艂o je艣li zostawisz komentarz :) Uszanuj m贸j blog i nie reklamuj si臋 u mnie swoim linkiem-je艣li masz bloga,trafi臋 do Ciebie po nicku :)

Pami臋taj 偶e wraz z rozporz膮dzeniem RODO,komentuj膮c zgadzasz si臋 na przetwarzanie swoich danych osobowych,kt贸re s膮 bezpieczne i u偶ywane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...