czwartek, 11 sierpnia 2011

Wygładzające serum do rąk BeBeauty


  Od 3 dni testuję serum do rąk zakupione w Biedronce,firma BeBeauty wprowadza coraz więcej kuszących kosmetyków które zamierzam testować :) 
Serum posiada naturalne składniki roślinne,bez sztucznych barwników i alergenów,i wysoką tolerancję przez skórę wrażliwą.Moja ocena:serum ma przyjemny delikatny zapach,taki "bawełniany"-lubię jakoś kosmetyki z bawełną,nie wiem czemu,a ten taki właśnie jest :)Zapach kojarzy mi się ze świeżym proszkiem do prania,ale nie piszę tego z wyrzutem ale raczej z zadowoleniem-przyjemny zapach:)Samo serum wchłania się dość szybko-dzięki temu smarując się w ciągu dnia,nie będziemy się lepić:)Skóra jest po nim gładka,i ma taką cieniutką jakby ochronną powłoczkę.Myślę że jest fajna,pod warunkiem że nie mamy bardzo wysuszonych spierzchniętych dłoni-obawiam się że z takimi sobie może nie poradzić.Ogólnie na czwórkę z plusem:)

1 komentarz:

  1. ja mam problem z wysuszonymi dłoniami tlyko zima, wiec napewno soebie nie poradzi zobacze jak te z avonu, bo jszcze nie testowałam:(

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...