wtorek, 7 sierpnia 2012

Ziaja-recenzja dwóch peelingów :)

Witajcie :) Wróciłam z wakacyjnego wyjazdu z całą siatką kosmetyków Ziaja :D Niektóre rzeczy już miałam kiedyś,więc śmiało mogę je recenzować...dziś testy dwóch produktów na górze-peeling ogórkowy do twarzy i malinowy do twarzy i ciała :)


Oto one :)
Pierwszy do testu ogórkowy do twarzy,cera tłusta i mieszana :)
Tutaj jego opis i skład -jestem leniuchem i nie chciało mi się przepisywać:D
 Moja opinia:
Peeling jest gęsty,kremowy,bardzo przyjemnie pachnie ogórkiem-ale nie takim świeżym,rześkim,tylko kremowym,czyli...mizerią hehe :D
Drapanie-średnie...ja lubię mocne drapaki więc jestem nie bardzo zadowolona...bardziej mi robi masaż twarzy niż peeling :)
Zaletą jego natomiast może być to,że po zmyciu buzia jest nawilżona,jak nakremowana :) Napisałam "może być" bo dla mnie nie jest-lubię po peelingu mieć czystą,rześką i jakby "gołą" twarz,a tutaj czuję się jak nakremowana :) moim zdaniem dla tłustej cery nie będzie wystarczający,dla normalnej-tak :)

Peeling do twarzy i ciała malina/imbir....ooo tu jestem bardziej zadowolona :)
Dostałam go gratis przy zakupie kosmetyków Ziaji za 25 zł (na letnich stoiskach Ziaji jest taka promocja). Przetestowałam go i na buzi i na ciele-jestem bardzo zadowolona :) Jak na średnioziarnistość drapie doskonale i dość mocno :)

Jest dość płynny,konsystencja rzadkiego żelu....zapach? boski! malinka ocieplona czymś korzennym-tutaj oczywiście imbir :) Czułam lekkie rozgrzewanie na twarzy i ciele :)
Nie pieni się,ale drapie mocno i skóra jest po nim bardzo gładziutka :)
Ten zdecydowanie polecam! :)
Używałyście któregoś z nich? a może skusicie się na któryś? :)

W najbliższych dniach recenzja płynu Intima i kremu Calma :)

7 komentarzy:

  1. Mnie niestety produkty Ziaji uczulają :((

    OdpowiedzUsuń
  2. chętnie bym wypróbowała ten z imbirem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety nie używałam, ale mam w planach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przepadam za produktami Ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ty leniu, hehe ;) ogórkowy wydaje sie naprawde fajny! ;) buziaki, zapraszam na nowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  6. malinowy... z imbirem... dosc mocny jak do twarzy.. uczucie gorąca okropne...

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...