środa, 13 maja 2015

Lekki i świeży zapach na ciepłe dni :)

Cześć i czołem :) 
O czym będę dziś gadu gadu? a o perfumach :) Firma Luxure,która produkuje odpowiedniki znanych firm,obdarowała mnie jednym ze swoich zapachów :)


Ja wiem co pomyślałyście-podróby,blee...nie ma się co wstydzić,podróby też można używać :D
Ja ostatnio raczej inwestuję w firmówki,ale jako perfumoholiczka nie zamykam się na inne możliwości :) z rozlewni perfum też czasem korzystam,lubię sobie wyrobić własne zdanie  na temat i firmówek,i odpowiedników :) czasem mogą nas zaskoczyć trwałością,jak mnie dwukrotnie zaskoczyły z FM :)

Więc tak :) Zapach ma nazwę Elite Style,schowany w czerwonym opakowaniu w białe litery-wydawało mi się to znajome...
 i faktycznie,wg internetu to odpowiednik See By Chloe :) Nie mam porównania bo tej firmówki nie miałam,ale opakowanie i nazwa są mi znane z perfumerii i internetu :)
 Zapach należy do kategorii owocowej.Jego nuty zapachowe to:
nuta głowy:
bergamotka,kwiat jabłoni
nuta serca:
jaśmin, ylang-ylang
nuta spodu:
piżmo, wanilia, drzewo sandałowe
Ja jak go powąchałam po raz pierwszy,pomyślałam-ojej,to mój beżowy C-Thru Pure Illusion! Są bardzo podobne :) mają nawet wspólne nuty zapachowe-jaśmin,bergamotka,drzewo sandałowe,piżmo :) zapach otulający,czuć białe kwiaty w bardzo kremowej nucie.Zmysłowy,kobiecy ale jednocześnie lekki :) bardzo lubię ten zapach :) trwałość nie najgorsza-czuję go z ubrania po kilku godzinach,w powietrzu może krócej go ode mnie czuć,ale nie sprawia mi problemu dopsikanie się :)
Można go kupić w drobnych sklepach kosmetycznych,myślę że warto go mieć,to ciekawy nie oklepany chyba zapach :)
Jeśli chcecie zobaczyć jakie jeszcze odpowiedniki oferuje ta firma,popatrzcie TUTAJ :)
Zapraszam też do polubienia 'fanpejdża' na Facebooku ,można poczytać o nowinkach i nowościach :)

9 komentarzy:

  1. A ja mam ochotę zamówić sobie jakiś odpowiednik perfum z FM :)

    OdpowiedzUsuń
  2. chciałabym powąchać i odpowiednik i oryginał :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię takie nuty zapachowe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapach raczej już nie dla mnie, nie lubię piżma, chyba że mocno się nie wybija...

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tego zapachu ale bardzo lubię perfumy od Luxure i są fajnie trwałe.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa jestem zapachu :) musze się zaopatrzyć w jakiś lekki perfum tego lata :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja zdecydowanie wolę zapachy kwiatowe od owocowych. miałam kilka perfum tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedys mialam jakis zapach C Thru, calkiem milo wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Myślę, że by mi się spodobał zapach tej wody. =)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...