niedziela, 9 sierpnia 2015

Maseczka do twarzy gorąca czekolada z pomarańczą :)

Cześć i czołem niedzielnie :*
Dziś Was postraszę czekoladową buzią :D


Lubię maseczki Montagne Jeunesse :) Mają fajne "smaki",przyciągające uwagę opakowania,fakt że kosztują trochę (ok.6-7 zł) a wystarczają na dwa razy (ma 15 g) ale warto :) Jeśli cudów na buzi nie widać,samo używanie to przyjemność dla zmysłów :)
Tym razem wybrałam maseczkę "gorąca czekolada,olejek pomarańczowy" :)
 Otwarcie opakowania i ten zapach-zaczęło się cudooownie :) zapach ciepłej czekolady z aromatem pomarańczy sprawia że ma się ochotę zlizać ją z palców :)
 i tutaj zaskoczenie-maseczka naprawdę jest gorąca! jak ją nakładałam na twarz,miałam wrażenie że nakładam mocno podgrzaną czekoladę,rewelacyjny efekt! oj na zimę muszę się zaopatrzeć w tę maskę :) Popatrzcie jaka twarzowa :D nałożyłam pół saszetki :)
 ech sama radość ją mieć na buzi :D
 uczucie gorąca znika po chwili,najbardziej je czuć przy wmasowywaniu w skórę :)
 po 15 minutach zmywamy :) nie ma problemu ze zmywaniem,schodzi lekko,jedynie musimy umyć umywalkę bo wszędzie są brązowe ciapy :D Maseczka fajnie oczyszcza buzię,jest napięta,ale nie aż tak żeby był dyskomfort.Przede wszystkim oczyszcza-takie jest moje zdanie :) Doskonale przygotowywuje buzię na nałożenie kremu :) Jestem nią zachwycona i na pewno kupię ponownie :)
 skład:
Macie do polecenia inne maseczki tej firmy? :)

a już jutro zapraszam Was do mnie,będę wraz z pewną firmą organizować na FB konkurs,w którym będzie do wygrania krem Kailas :)

15 komentarzy:

  1. Nie wiem jak ty to robisz że nawet w maseczce do twarzy wyglądasz pięknie :D Też ją kiedyś miałam , fajna maseczka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekoladowej to jeszcze nie uzywalam

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam kiedyś zwykłą błotną maseczkę tej firmy, ale było to tak dawno, że nawet nie pamiętam jak się u mnie spisała :P

    OdpowiedzUsuń
  4. O! Fajnie wygląda na twarzy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Całkiem fajny skład, chętnie bym nałożyła ją na swoją twarz! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapach musi być obłędny, chcę ją :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy maseczek z tej firmy nie miałam. Ale ten czekoladowy wygląd...:D

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam polaczenie tych zapachów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. super maseczka na zimę skoro grzeje. uwielbiam wszystko co czekoladowe.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nabrałam na nią ochoty :) ładnie wygląda na twarzy i pasuje do Twoich oczu :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak to mówią Ładnemu we wszystkim ładnie;)
    Zaciekawiłaś mnie maseczką:) Chyba się skuszę jak będzie okazja.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wygląda jak prawdziwa, mleczna czekolada :O
    W pogotowiu trzeba mieć tabliczkę przed jej użyciem, bo nie wiadomo jak to się może skończyć :D
    Chętnie się na nią skuszę :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...