wtorek, 30 maja 2017

Avon 3 nowe matowe odcienie szminki :)

Ciao Kochani :) 
Wczoraj w przeglądzie aktualnego katalogu Avon obiecałam Wam swatche 3 najnowszych matowych odcieni szminek True Color :)
Niech Was nie zmyli,że powyższe usta Małgorzaty Kożuchowskiej mają na sobie szminkę Pink Passion-nie sądzę :D   Te trzy nowe odcienie matowej szminki są w odcieniach różu,choć różnią się od zdjęcia w katalogu,przynajmniej na moich ustach :)
 Rouged Perfection podoba mi się najbardziej :) Nawet mimo niechęci do matów,miałam ją wczoraj i dziś na ustach-zachwyciła mnie trwałością :) A jaki to odcień? Ja bym powiedziała że z różem średnio ma coś wspólnego,określiłabym go jako mieszankę beżu z koralem,ładny,ciepły odcień idealny na co dzień :)
  Pink Passion który podobno ma Kożuchowska na ustach,na mnie wygląda tak jak poniżej :D Jest to jasny,cukierkowy rozbielony i chłodny róż,dla mnie okropny,ale zapewne znajdzie swoje zwolenniczki :)
 Rose Awakening też mi się podoba,choć dla mnie jest za mocny-chyba że na jakąś imprezkę :) Kolor jest śliczny,w stronę zgaszonego koralu ale jakby z kroplą malinki :) 
I to taki szybki przegląd był :D
Podobają się Wam te kolorki? Przypominam że pozostałe wszystkie odcienie matowej szminki True Color pokazałam TUTAJ :)

16 komentarzy:

  1. Mi akurat ten cukierkowy róż spodobał się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten ostatni kolorek najlepszy. Każda z nich bardzo Ci pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie wygrywa Pink Passion :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolorki piękne, ja sobie zakupiłam wszystkie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam Rouged Perfection i jest bardzo podobny do obecnego już Pure Pink, tylko bardziej w stronę beżu, bez różowych tonów. Zostawiam, ale wolę Pure Pink. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak,zauważyłam że jest podobny do pure pink :)

      Usuń
  6. Chyba wszystkie te kolory bardzo Ci pasują:)

    OdpowiedzUsuń
  7. najbardziej wyraźny kolor- ostatnia podoba mi się najbardziej , lubię maty

    OdpowiedzUsuń
  8. ten ostatni kolor podoba mi się najbardziej, lubię ciemniejsze tony :)
    pozdrawiam, tysiatestuje.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie sa wspaniale <3 pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne kolory :) Avon ma dobre pomadki :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...