wtorek, 4 lipca 2017

Eveline Vinyl Gel - nowe lakiery do paznokci :)

Hej słoneczka :) 
Wiem że sporo z Was preferuje na paznokciach lakiery hybrydowe,myślę jednak że czasem trzeba od nich odpocząć (nawet chyba się powinno?) :) Dziś zaprezentuję Wam nowość,lakiery winylowe od Eveline 2 in 1 Gel+Top Coat :)
Lakiery mają czarne buteleczki,naklejka na butelce mówi nam jaki kolor zobaczymy w środku :) Zwykle to jest ryzykowne,bo nie ma to jak widzieć przez szkło co jest w środku :) Myślę jednak że tutaj nie ma się czego obawiać,kolory są dobrze oddane :)
Zacznijmy więc od razu prezentację kolorów :)
 Zaczęłam testowanie od najjaśniejszego i wg mnie z góry założyłam że będzie to najgorszy kolor,bo nie lubię takich jasnych:) Jakże się myliłam! :) Ten śliczny jasny nudziak to Vinyl Gel 202 :) Pierwszy raz spotykam się z tak dobrym kryciem w tak jasnym odcieniu! Już praktycznie jedna warstwa ładnie pokrywa,nie tworząc smug,dałam jednak dwie :) Ma lekki satynowy połysk,a kolor 202 to jaśniutki beż z kropelką różu w chłodnej tonacji. Pozytywnie mnie zaskoczył! Wielbicielki jasnych odcieni muszą go mieć :)
 Drugi odcień to Vinyl Gel 207 :)
 Z nim się chyba polubiłam najbardziej,jeśli chodzi o kolor,tzn.zwykle najczęściej takie kolory noszę :) Na żywo jest ciut ciemniejszy,to piękna chłodna ciemna malinka,ale wyrazista i elegancka jednocześnie :) Krycie dobre po 2 warstwach :) Wybaczcie suche skórki,często mam z nimi kłopot :(
 Następny kolor to Vinyl Gel 209 :)
 Kolor ciemnego wina,bordo w kierunku brązu.Jak na taki ciemny odcień,po pierwszej warstwie był prześwitujący,jakby półżelowy.Druga warstwa na szczęście wyrównała prześwity :) Ładny,ciemny,trochę wampirzy :D Będę go lubiła jesienią :)
 Podsumowanie pierwszej trójki:
 I kolejna trójka :) Ten odcień był trudny do sfotografowania,trochę nie chciał oddać koloru,wybrałam najlepsze zdjęcie. To Vinyl Gel 204 :)
 Jest soczysty,sorbetowy,koralowo-różowy. Na zdjęciu wychodzi trochę cieplej niż w rzeczywistości,bo to taki kremowy,rozbielony różo-koral,ale własnie moim zdaniem więcej w nim różu  :) Śliczny na lato,energetyczny,słodki :)
 I klasyka :) Vinyl Gel 206  :)
 To piękna czerwień,choć dosyć ciemna :) Żadne pomidory czy truskawki,raczej wisienka :) Bardzo go lubię,to takie must have u każdej kobiety :)
 Ostatniego właściwie nie trzeba pokazywać,bo to czerń Vinyl Gel 211 :)
 Dobrze kryje,pięknie błyszczy :) Uwielbiam czarne paznokcie! Latem nie bardzo pasują,ale akurat jest zimno a ja go mam od soboty na paznokciach :D
 i podsumowanie tej trójki:
 Wiem wiem,interesuje Was trwałość :) Zdecydowanie lepsza niż zwykłych lakierów! O 2 dni później na pewno,przynamniej u mnie :) Wszystkie kolory trzymały mi się podobnie,tzn.w 4-5 dniu jakieś lekkie przetarcia na końcach.O odpryskiwaniu nie ma mowy,niezależnie od tego czy dawałam pod spód bazę czy nie :) Trzeba jednak pamiętać że wszystkie lakiery nakładamy na całkiem suche i odtłuszczone paznokcie,ja zwykle przed malowaniem myję ręce i paznokcie płynem do garów :D 

 Z serii Vinyl Gel jestem bardzo zadowolona :) Są trwałe,mają piękny połysk,nie barwią skórek i palców przy zmywaniu :) Kolorystyka świetna,taki pakiet otrzymałam od Meet Beauty :) W ofercie jest jednak dwa razy więcej odcieni,bo aż 12,zobaczcie je TUTAJ  (nie wiem czemu 206,207 i 209 wyglądają zupełnie inaczej niż u mnie) ale lepiej jednak zobaczyć je w sklepie :)
Koszt lakieru to 17-18 zł,dostępność w szafach Eveline w drogeriach :)

23 komentarze:

  1. Ten jaśniutki 202 jest zdecydowanie najpiękniejszy!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie niedawno słyszałam o tych lakierach. Sama noszę hybrydy, ale jeśli kiedyś na przerwę się zdecyduje to warto wypróbować, bo kolory mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygladaja bardzo obiecujaco :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak będę miała przerwę od hybryd to chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor ciemnego wina jak dla mnie bomba! Uwielbiam takie kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne kolory, pierwszy raz widzę tą serię Eveline.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz widzę te lakiery :O

    OdpowiedzUsuń
  8. ooo nie wiedziałam, że Eveline ma lakiery winylowe, fajna alternatywa dla hybryd :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam w odcieniu jagodowym chyba numer 208 i wygląda pięknie. Baróżowa podoba mi się 204:)

    OdpowiedzUsuń
  10. czarnego koloru nie lubię, ale reszta całkiem niezła;)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo mnie ciekawią, czekam na jakieś promocje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten najjaśniejszy jest najładniejszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolarowy róż to coś idealnego dla mnie :) śliczny jest.

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam takie uniwersalne odcienie jak 202 ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne kolory, tylko jeden mi się nie podoba ;) Ale ten bordo świetny :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Jest tu ktoś jeszcze?. Widzę,że wpisy są z zeszłego roku. Czy może któraś z Was wie,czy jest jeszcze szansa gdzieś kupić te lakiery? One są świetne, ale niestety w sklepach już nie do kupienia, na stronach internetowych są tylko ograniczone kolorki :(

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...